1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Haha valt wel mee toch, ik heb 'm volgens mij ook wel eens gedeeld. En vaak is het obvious welke er gebruikt wordt. Thanks in ieder geval, kijken of ik nog wat tijd heb.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Voorlopige uitslag:
    [​IMG]

    De volgende challenge is: Spec Hot Laps - Viva Italia . Nu we ons afgelopen race hebben uitgeleefd op Mugello gaan we nu kijken wie er met gelijk materiaal (458 Italia) het snelst is op deze baan!
     
  3. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    zal kijken of ik vanavond weer wat fitter ben om ook nog ff een tijd te posten. Dit zou de eerste zijn die ik mis en dat is jammer.
     
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    een 50,3 voor mij na een paar rondjes maar had niet meer tijd helaas...
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Sorry dat ik arrogant klink, maar dat stelt niet zo heel veel voor.
    - Hij heeft een lage snelheid
    - Veelsteveel pk's waardoor zn achterbanden gewoon spinnen en van driften geen sprake is.(je hoort die RB26 met raceturbo constant pfff. pfff. pfff. wat wil zeggen dat hij geen constant gas houd maar de hele tijd aan het spelen is met het gas om uitbreken te voorkomen, dus veelsteveel pk's)
    - hij spint 3x
    - Rijdt 2 pionnen om
    - Geen constante drift maar handrem + Sturen + Gas

    Het einde van de baan doet hij wel netjes, alleen vind ik het jammer dat hij zo'n kut camera kiest. want zo'n beetje alle moeilijke bochten zie je niet.

    nogmaals, sorry dat het arrogant klink. maar ik heb het ook wel eens gedaan..

    jammer dat ik geen capturecard heb.. maar ik ga het van het weekend proberen en stuur je de replay!
     
  6. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik zeg dat wil ik wel eens zien!
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    zal ik de replay ook naar jou sturen.. ik ben morgenmiddag thuis.. zal het dan doen..
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb je de replay gestuurd hoor lircky.

    ik rijd een cleane lap(dus niet terugspoelen).
    maak 1x een foutje met de voorkant en paar keer met de achterkant.
    (hij heeft maar 1x een poortje fout gerekend door die fout met de voorkant, rest keurde hij goed)

    was mijn eerste en enige poging van vandaag..

    als ik helemaal foutloos ben stuur ik hem nog wel een keer.
     
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice, zal het met plezier kijken!
     
  10. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Was vet om te zien man! Echt goed, heb gelijk ff geprobeerd ik kan der niks van.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 14
    [​IMG]
    Vanwege tegenvallende opkomst is de challenge van week 14 verlengd tot 7/10/2012; 20 uur. De tegenvallende respons heeft vermoedelijk ook te maken met de sobere en weinig in het oog springende aankondiging van afgelopen week, ik zal hier weer wat meer aandacht aan proberen te besteden!

    Ditmaal mag het visitiekaartje van Ferrari, de Ferrari 458 Italia in zijn originele ongerepte vorm over het Italiaanse asfalt van Mugello worden gestuurd. De challenge Spec Hot Laps - Viva Italia is aan de beurt! De wegligging van de Ferrari en de bochten op Mugello nodigen je uit om wat te dansen met deze auto, ten einde zo snel mogelijk de bochten te ronden. Tunen is ditmaal uit den bozen, iedereen rijdt met gelijk materiaal. Naar verwachting zal een tijd van rond de 1:00.000 gereden moeten worden om hier met de hoogste eer ervandoor te gaan.

    UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 13

    [​IMG]
    Zoals gevreesd bleek de FWD-uitdaging op Barcelona niet voor iedereen even uitdagend. Met een deelnemersaantal van zes was de opkomst ditmaal tegenvallend.
    Zoals jullie zien was de strijd om de (podium)plaatsen hierdoor echter niet minder spannend! De top3 bevond zich binnen 3 tienden van elkaar! Loyalronnin zag zijn kans schoon om hier zijn eerste medaile te grijpen, na meerdere malen net naast het eremetaal te hebben gegrepen. Ook Denvan gaat weer eens lopen met een medaille! Heren proficiat! B Tender verstevigd zijn koppositie door ook op deze challenge het goud mee naar huis te nemen. Dankzij dit goud heeft hij vier challenges op rij gewonnen! Wie gaat hem van een vijfde gouden plak op rij afhouden?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb gelukkig al een tijd neergezet op Mugello\o/
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had het gezien ja!:thumbs:

    TUSSENSTAND
    [​IMG]
    Alleen de geel-gemarkeerde tijden zijn geldig. Op het eind van de week zou het allemaal wel eens dicht bij elkaar kunnen eindigen denk ik :)

    Jullie laten toch niet gebeuren dat ik 5x op rij goud pak!
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  14. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    jij moet gewoon wat meer werken en je beschikbaar stellen voor de samenleving en wat minder oefenen :+.

    Ben toch ook wel benieuwd hoe ik zou rijden met een stuur, toch maar en keer proberen. Gisteren op Laguna snapte ik ook niet dat er mensen 5 seconden sneller waren. of ik moet het gewoon accepteren dat ik er gewoon niks van bak. (aar dat kan ik niet):):
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik rijd ook met controller dus daar zal het niet aan liggen!
    Vorige twee rivals heb ik (per stuk) maximaal 40 minuten ingestoken O-)(sommige andere Rivals wel wat meer hoor ;))
     
  16. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ok, jij bent gewoon beter (:'-()
     
  17. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ook ff een tijd neergezet, niet zo snel als jullie uiteraard maar ik ben er tevreden mee*)
     
  18. WrappingD Hund

    WrappingD Hund Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede avond.

    Meschien een stomme vraag.
    Ben er niet zo in thuis.

    Maar hoe kan ik me aanmelden of inschrijven voor de race's?
    Is daar een apart topic voor of hoe gaat dat in ze werking.

    Heb tot nu toe de standaard race's altijd gereden online maar je hebt altijd van die iritantelingen er tussen die niet serieus rijden.

    hoor graag van jullie .

    Gr WrappingD Hund
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Leuk dat je mee wilt doen aan deze wedstrijden, WrappingD Hund!

    In feite is het voldoende om hier aan te geven dat je graag deel wilt nemen, en mij (Gamertag: AZT B Tender) een friendrequest te sturen. Ik houd elke week de Leaderboards van de dan geldende Rivals-challenge in de gaten en post de resultaten (en het algemeen klassement) in dit topic.

    Deze week rijden we de Spec Hotlaps: Viva Italia (Ferrari 458 @ Mugello Short) waar vooral Bigga84 tot nu toe heel hard gaat (1:00.1xx).

    EDIT:
    Voor de duidelijkheid; wat in dit topic georganiseerd wordt zijn geen races, maar hotlap-uitdagingen waarin iedereen wordt uitgedaagd om elke week op een specifieke Rivals-challenge een zo snel mogelijke tijd te plaatsen.

    Voor het race-kampioenschap (elke zondag; 20.15 uur) dat we momenteel houden kun je je aanmelden in dit topic:
    FIAA GT2 Championship
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
  20. WrappingD Hund

    WrappingD Hund Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle reactie.

    Maar begrijp dus jou even toevoegen.

    en dan met de italie (standaard? of krijg je er 1 toegewezen?) Mugello Short rijden?
    En dat doe ik dan bij vrijrijden Hot Laps ?

    Sorry ben er niet heel erg in thuis.

    Gr WrappingD Hund
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012

Deel Deze Pagina