1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

1. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    fak, hele post gemist!!!
    Dacht al wat zijn er veel mensen aan he rivallen!

Maare welke is nu actief?
    Silverstone met de MC?

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ja met die glijbak. Geen idee hoeveelste ik inmiddels sta maar heb toch al behoorlijk wat rondjes gereden en heb er al dik een seconde van mijn eigen tijd af. Hopelijk heb ik morgen nog tijd om te oefenen voor de cup want heb er nog geen ronde in gereden en moet 's ochtend eerst een halve marathon pacen in Leeuwarden.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De huidige tussenstand.
    Je kunt ontzettend hard gaan met de McLaren, maar ik moet bekennen dat hij (door z'n onderstuurde karakter met TCS áán) niet de leukste auto om te rijden is. Ik wende zelf snel aan de auto en zette eigenlijk in een paar pogingen mn voorlopig beste ronde.

4. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Zo toch mezelf nog in de top 10 kunnen rijden!

5. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik dacht even stiekem mee te doen B Tender... ;-)

6. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijgen jullie dat voor elkaar zulke snelle tijden. B tender is echt snel

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik probeer steeds een andere Rivalghost die net iets sneller is dan mij te verslaan, (totdat dat niet meer lukt, dan ben ik klaar). Dankzij die ghosts kun je zien in welke bochten je de meeste tijd verliest, en hoe je daar dus wat tijd zou kunnen winnen. Het gaat dus eigenlijk steeds met kleine stapjes.

8. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Zetten we der ook bij wie er metstuur of controller raced?

Oh ja en b tender die heeft gewoon gewichtsvoordeel, dat is een tijd geleden al bepaald.}:]

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE WEEK 3
    De challenge Spec Hot Laps - German Touring is geselecteerd! Dit betekent dat tunen/upgraden deze week achterwege zal blijven en we met vooraf geprepareerde DTM-bolides de Hockenheimring onveilig gaan maken. Een auto waar we inmiddels allemaal mee kunnen lezen en schrijven. Wie gaat er op het eind van deze week met de prestigieuze eindoverwinning aan de haal? Er lijken nog nooit zoveel kanshebbers geweest te zijn als deze week!!

RESULTATEN RIVALS CHALLENGE WEEK 2
    Deze tweede week vormt Silverstone wederom het strijdtoneel. Waar we vorige week nog op het kleine Silverstone National te gast; ditmaal zijn we klaar voor het echte werk en is het de uitdaging om de controversiële McLaren MP4-12C zo snel mogelijk over het GP circuit te jagen in de 'Top Gear - The Best of the British' challenge. Welke deelnemers hebben het lef om de haast onbegrensde mogelijkheden van deze supersportwagen aan te spreken op dit historische circuit?
    We hopen op net zo'n spannende strijd als in week 1!

Iedereen veel plezier en veel succes gewenst!
    De strijd op Silverstone is beslist. B Tender gaat er met het goud vandoor ditmaal, met een spannende strijd voor zilver waar Denvan knap aan het langste eind heeft getrokken voor BIGGA84 uiteindelijk. De McLaren is een auto gebleken waar de meesten zich niet snel in thuisvoelden en de verschillen snel groot werden. De volgende challenge belooft een spannende strijd te worden, in de DTM-auto's waar we allen zo van houden

Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    YEAAAHH buddy, 10e haha.

Helaas geen tijd gehad om mee te doen dit keer!

11. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Hockenheim in de A4 is ook echt leuk. Gister met Surrealistic een battle gehad om de snelste tijd, na B-Tender :)

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb mezelf net met drie-duizendsten verbeterd, waardoor ik in de LB's een tijd heb staan van deze week :). Nog een klein beetje tijd laten liggen in de laatste sectoren. Mij bevalt deze uitdaging (auto+track) ook wel!

Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    kunt wel zien dat ik echt mijlen ver acher jullie loopt met race skills, ik heb de grootste moeite om in de top 10 te komen! Maar vindt het wel leuk.

En eigenlijk ook wel een beetje frustrerend omdat ik soms echt niet snap dat ik 4 seconden langzamer ben....|:-

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Het zit hem vooral in zelf schakelen (scheelt al een seconde minimaal), zonder ABS kan ik later remmen en secuur op het gas gaan en niet teveel remmen en de auto laten rollen. Bij ghosts van snellere mensen zul je het vooral verliezen in bochtensnelheid en lagere exit snelheid denk ik. En ik moet ook wel zeggen dat ik sinds de 1e Forza speel dus dat helpt ook wel qua banenkennis en autogevoel. Hoe B-Tender en andere soms nog een dikke seconde of meer sneller zijn snap ik soms ook niet totdat ik heel veel rondjes rij met hun ghosts en dan zie je het precies, maar het uitvoeren is dan nog een tweede.

15. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    waar is de tussenstand/leaderboard Hockenhome.?

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik rij een 1:39,111.

17. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik dacht 1.38.991 en ben inmiddels al door een aantal (BIGGA en Denvan, gok ik) voorbij gestreeft. B-Tender staat natuurlijk nog steeds 1e. Die verbeterde zijn toptijd met 0.003

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    1:38.626

Wel een aantal keer 38.2 en 38.3 gereden. Met geluk rijd ik een keer een perfecte apex in de eerste bocht, de rest van het circuit zit wel goed.

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tussenstand per heden:
    Opvallend is dat vooral voor plaats 2 alles nog zeer richt bij elkaar ligt, één dag voor het einde..

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De voorlopige nr. 1 tijd is net teruggebracht nar 1:38.171 :)

Deel Deze Pagina