1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    GODSAMME HOE KRIJGEN JULLIE DAT STEEDS VOOR ELKAAR!

    wordt er bijna moedeloos van, met moeite rijd ik 2:05 en die fucking driehoekjes wordt ik ook knettergek van! Klein stukje op een Curb, hoppa driehoekje......:F:
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zal je ghost vanavond eens volgen. Kijken wáár je het wint en verliest :)

    @ Nori
    Knappe tijd!
    Ik merk dat, wanneer ik door bijvoorbeeld jou gepushed wordt, ik tot rondetijden in staat ben die ik vooraf niet waarschijnlijk achtte. De spanning/rivaliteit maakt het ook dat ik het leuk vindt om er meer dan 3 pogingen te wagen :)
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb precies hetzelfde. Die tijd van jou staat al heel lang en ik heb een aantal keer een poging tot verbeteren gedaan maar dan kwam ik telkens op een tijd van 2:02.xxx uit. Nu moest en zou ik die tijd verbeteren, wat ook gelukt is. Denk dat je er nog wel onder komt ;

    @ Lircky
    Waarschijnlijk rem je te veel. En dat is niet grappig bedoeld ;) Dat speelt echt een grote rol bij deze auto. En vroeger insturen dan je gewend bent omdat de auto niet direct aanvoelt.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  4. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    zal eens kijken wat ik ermee kan!
     
  5. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    owkee, iets sneller al en heb het gevoel dat het ook nog wel sneller kan.

    btw ook ff geprobeerd met de Porsche 959, vergelijkbare supercar, maar OMG dat is een lastig voertuig!
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Een gezonde dosis frustratie na Nld-Dld i.c.m. twee biertjes heeft me ertoe aangezet om nog een poging te wagen vanavond :). Gevoelsmatig waren de eerste secties nog niet optimaal maar het resultaat opzich prima.

    Tussenstand:
    [​IMG]



    Ik heb tweemaal je rondje bekeken en kort in steekwoorden wat tips geschreven per bocht.
    Hoofdconclusie is dat je vooral tijd kunt winnen denk ik door hogere bochtensnelheid de bocht uit, en dat dat weer vooral bereikt kan worden door soms iets andere lijnen te rijden en/of iets eerder gas te geven bocht uit:) De meeste tijd vind je denk ik nog in bocht 5, bocht 8 en bocht 14.

    Met oefenen zal het elke keer beter gaan!:thumbs:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Shitt, dit weekend weer wat te doen dus. Lekkere tijd!
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik stond er ook een beetje van te kijken. Ik verwachtte uit te komen bij 2.00:9xx of 8xx.
    In mijn beleving verloor je alleen tijd in bocht 1 t/m 3 en bocht 9 en waren je overige bochten gewoon ontzettend snel. :)
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Poging gedaan.. Ik krijg die ronde maar niet perfect, in elk ronde zit wel 1 klein foutje ;)

    Wel 2 tiende eraf weten te halen.

    2:00.870 nu - top 100
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Force Feedback problemen Fanatic door Live update.

    Er was recentelijk een XboxLive update en sommige mensen met een stuur van Fanatec verliezen opeens tijdelijk de FFB.
    Asjemenou had dit ook al gehad.
    Heb wat speurwerk verricht.
    In de Xbox Live update zou een fix zitten die third party wireless controlers zou moeten weren van de Xbox, dat zorgt voor de problemen met de Fanatec stuurwielen.

    Changes

    ◦Avatar store added to social on the dashboard
    ◦Updates to the avatar store
    ◦Adds "Manage Exercise Info" to players Profile
    ◦Sky is removed from the dashboard (now only accessible through the apps menu)
    ◦Improvements and preparation for future Xbox live Enhancements
    ◦Disables support for unlicensed 3rd-party wireless controllers (e.g. Datel Wildfire Evo).

    Gelezen op off. Forza4 forum zie link/url:
    Kan nog niet bepalen wat het waarheidsgehalte is, oordeel zelf, vanaf pagina 4 krijgt men dit vermoeden :
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/5494946/ShowThread.aspx

    ************************************************************************
    Ik word helemaal niet goed van die F40. Ik vind het vervelend om te zeggen, hij rijdt niet lekker.
    Ik laat mijn tijd staan. Geen zin meer om in die F40 te rijden. Ik wacht weer tot de volgende Rivals.
    Ga mij nu maar stukbijten op de "Me monkey 8 me" side competition: Rivals Autocross op Laguna.
    Seca: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5288145.aspx
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vond de F40 wennen (leek in het begin meer als een vrachtwagen te rijden dan als een Ferrari, maar nu waardeer ik hem wel :)

    Nog een paar honderdsten eraf gesnoept :)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Thx voor de mooie foto!
    En ik moet zeggen dat ik het stiekem wel een erg fijne auto vindt om te rijden.
    Ook al zuig ik van alle kant!

    p.s. Waar haal jij je tijd vandaan gozert!
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Af en toe een half uurtje of uurtje racen 's avonds is voor mij een manier om te ontspannen en me hoofd leeg te maken.
    :thumbs:
     
  14. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik had nu nog een kwartiertje voordat ik ging sporten. Rijd ik even twee toptijden na een paar rondjes! 2:00.6xx en daarna 2:00.499. Plekje 46 op de ranglijst. Ik had niet gedacht dat ik ooit nog onder jouw tijd zou komen B Tender 8)

    [​IMG]
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wow wat een tijd Nori _o_. Ik verwacht niet daar nog onder te komem, maar ga het wel proberen!

    Reed je tegen mijn ghost en zo ja, wil je aangeven waar ik de meeste tijd liet liggen?
     
  16. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik kan op deze baan niet tegen ghost rijden, dan stuur ik standaard een seconde te laat in :+ Ik neem de ghost van BIGGA om te kijken of ik een snelle ronde rij (afstand achter mij)

    Je gaf bij mijn vorige tijd aan dat ik veel verloor in bocht 1 tm 3 en bocht 9. Misschien zijn die nu beter gegaan? bij die .499 zat ik na bocht 2 ineens 3 tiende onder m'n beste ronde van .6xx

    Wel echt een dafuq momentje bij het kijken van de topscores. 01:58.740? 8)
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb ook echt geen idee waar ik die twee seconden vandaan moet halen. Ik verlies 3-4 tienden in het laatste gedeelte op Loyall dus dat is nog wel haalbaar maar moet toch maar eens bestuderen waar jullie dan zoveel harder gaan.
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik ging andere replays bekijken. Telemetry aan en kijken wat ze doen. Ik kwam eerst niet onder de 2.02

    Na de Porsche pack aangeschaft te hebben, meteen even de rival daarvan gedaan (spec hot laps). Plekje 117, lekker bezig :)
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik overweeg ook een beetje om de Porsche-pak te kopen (o.a. voor de Rival-mode challenges).

    Sinds we dit doen ik merk dat ik (en jullie!) best grote stappen kunnen maken elke week, waardoor ook de stand in het algemeen Rivals-klassement richting top10/top20 algemeen stijgt :).

    Ik rijd meestal tegen de rival die één plekje sneller is dan mij. Vaak komt het erop neer dat deze in bepaalde secties flink beter is dan mij en op andere secties flink langzamer, en per saldo een beetje sneller. Door hem voor te blijven op z'n slechte secties en te evenaren in z'n goede secties verbeter ik mezelf.
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb weer een paar tiende gevonden door de telemetry te bekijken. Nam twee bochten in zijn drie terwijl Nori die in zijn twee nam. Eerst nu de Slachtemarathon lopen en dan vanmiddag nog wat prutsen met Forza
     

Deel Deze Pagina