1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zal morgen als ik er aan denk my point of view plaatsen, of bedoelen jullie meer filmpjes in het algemeen? Ik heb genoeg xbox record that gehoord :)

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    [Sign Up] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Mmmmmmm POV filmpjes?

Meer filmpjes in het algemeen, dit was toch de bedoeling? YT kanaal enzo....

3. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Super leuke Races gehad,
    Een tikkie hier en daar.. ach hoort er bij.

Als vast een voor proefje, morgen meer video's.

Alles staat ook op mijn twitch kanaal ;)

Laatst bewerkt: 7 mei 2014
  4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Nice Nova, mzzl bij die crash...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als mensen gebruik willen maken van dat gedeelde xbwr youtube kanaal kan je ff pm naar me sturen. Dan krijg je wachtwoord. :)

6. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Gaaf start filmpje Nova!!

7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Hier is nog even extra goed te zien hoe slecht mijn start was :+

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik was toch eens nieuwsgierig of ik nou echt veel fout deed in die laatste heat. Mijn oordeel: Ik had gewoon veel meer ruimte moeten laten en ik stuurde te vroeg in. Ik weet niet of Aragnite de bandenstapel niet had geraakt als ik niet tegen hem aangereden was, maar deze crash had ik kunnen voorkomen (Sorry Aragnite!).

Ik rij met de bumper cam en dacht dat ik Aragnite wel voorbij remde, helaas niet. Filmpje:
    [yt]-mXdtPLTEjk[/yt]

Een tikkie hier en een tikkie daar zegtie! Die Novacaine tikte me zo in de rondte! :+ ....

Nee hoor, kon je niks aan doen. Mijn auto was helemaal kapot, één klein lullig tikje tegen de zijkant was genoeg om me andersom te zetten.

Verder ook een klein incidentje in race 2 waar ik Alpha zou hebben afgesneden. Afgesneden klopt wel, maar ik zag ruimte om een poging te doen om Ron in te halen. Ik maakte de bocht verkeerd, moest herstellen en helaas zat Alpha op dat moment naast me. Ik denk niet dat ik het had kunnen voorkomen. Lullig is wel dat je vervolgens vast zat in de bandenstapel. Zie filmpje:

[yt]---3jR60uug[/yt]

Ik vond het een leuke race, een moeilijke baan met helaas een paar fouten. Kijken of ik volgende week iets minder brokken kan maken!

9. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Thanks Ice :)

Was niet nodig om het helemaal uit te zoeken wat mij betreft, zoals ik al zei, no hard feelings omdat ik puur voor de fun meedoe.
    Ongelukjes gebeuren. Had alleen de hoop jullie wat langer te zien, tis best eenzaam in je eentje achteraan :)

Wel gaaf die filmpjes trouwens, eens kijken of ik ook wat leuks kan maken

Op naar volgende week, kan ik lekker doorglibberen in t gras...... :)
    Snelste oefenronde was vanmiddag een 1:06 :)

10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zie het als een race-incident, no hard feelings ;) Helaas die heat niet het resultaat van de andere 2 heats kunnen benaderen, maar daar was ik al zo blij mee dat ik er niet mee zit ;)

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Dat 2e filmpje, beetje lompe actie hoor. Als je de bocht wel snel had kunnen maken en Alpha niet had geraakt, dan had je mij waarschijnlijk zo de muur in gedrukt. Ik zou het wel kunnen waarderen als iedereen minimaal 2 wielen op het asfalt houd (curbs zijn geen asfalt)

12. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    @lawaai, ik heb verder niet in de gaten gehad dat ik je zo'n douw gaf =(, mja ik zag een gaatje tussen jou en tender, tender miste ik op een haar na, jou helaas blijkbaar niet.

Ik heb nog een paar kleine highlights.

Uitrem actie op Alpha. Was er zelf verbaasd over dat dit lukte *)

en nog een actie filmpje van het close racing.

Een kleine miscommunicatie, Daggg 1e plek _0/
    Sh!t happends

Deze video's zijn allemaal van de Livestream afgehaald.
    Ik gaat nog even kijken of ik wat leuks kan fabriceren uit de replays.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, 5 minuten werk, ik was gewoon nieuwsgierig. Als ik toch aan het kijken ben kan ik het net zo goed even uploaden :+

Haha, gelukkig maar. Ik vond het alleen lullig dat je door mij een boel tijd verloren hebt. Zoals ik hierboven ook al zei, ik was nieuwsgierig, en als ik toch bezig ben kan ik net zo goed het filmpje uploaden :+

Zoals ik zelf al aangaf, ik maakte de bocht verkeerd. Had ik deze goed genomen (lees: 2 wielen op de curbs, 2 op het asvalt), dan had ik jouw er misschien af gebeukt. Het is teveel risico om over de 'biggenruggetjes' heen te rijden, dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen. Het was imo de beste optie op dat moment. Het filmpje is min of meer in slomo afgespeeld, dus het lijkt allemaal wat traag te gaan. Maar op het moment dat jij remde kwam ik zo hard dichterbij dat ik dacht een kans te maken. Helaas bleek dit halverwege de actie toch niet zo te zijn.

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Lawaai, was er niet bij. :p

Mooie inhaal actie, 1:1 kopie van mijn inhaal actie op Surreal :')

15. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wel handig zo'n livestream. Ik deed niet mee Nova. Close racing en best leuk om te zien hopelijk volgende week ook veel strijd

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

16. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Hahaha sorry was natuurlijk bedoeld aan Iced lol...

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

http://youtu.be/SUVWwwqM9xI

Zoals bekend dus lang achter Ron gezet na een fraaie inhaalactie van zijn kant. Aangezien hij al naast me zat, laat ik de ruimte ruimschoots open. Ook de bloemenbak erna netjes op tijd geremd. Dat gaat ronden lang goed, zo laat het 2e fragment zien. 3e fragment gaat het dus helaas fout. Ron laat meer ruimte vallen dus ik denk "GAATJE!" op dat moment. Ik moet wat corrigeren, Ron corrigeert naar binnen en PATS. Ik krijg nog wat duwtjes van IceD.

Niet leuk, maar een onbezonnen actie zoals eerder gesuggereerd vind ik het niet.

Morgen mss meer filmpjes vanuit de replays. Ligt eraan of we weer thuis zijn. Morgen moet mn vrouw geopereerd worden......

18. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Zo leek het vanuit die hoek, maar ik weet wel hoe dat gaat, soms gaat het net niet zoals je in gedachte had.... Ben benieuwd naar je filmpjes.
    Oh succes morgen....

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Voorlopig ben ik meer benieuwd naar de afloop van de operatie ;-)

20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Las het pas iets later, nogmaals succes morgen! Accuut? Of... Als het privé is dan snap ik dat.

Deel Deze Pagina