Ik was toch eens nieuwsgierig of ik nou echt veel fout deed in die laatste heat. Mijn oordeel: Ik had gewoon veel meer ruimte moeten laten en ik stuurde te vroeg in. Ik weet niet of Aragnite de bandenstapel niet had geraakt als ik niet tegen hem aangereden was, maar deze crash had ik kunnen voorkomen (Sorry Aragnite!).
Ik rij met de bumper cam en dacht dat ik Aragnite wel voorbij remde, helaas niet. Filmpje:
[yt]-mXdtPLTEjk[/yt]
Een tikkie hier en een tikkie daar zegtie! Die Novacaine tikte me zo in de rondte! ....
Nee hoor, kon je niks aan doen. Mijn auto was helemaal kapot, één klein lullig tikje tegen de zijkant was genoeg om me andersom te zetten.
Verder ook een klein incidentje in race 2 waar ik Alpha zou hebben afgesneden. Afgesneden klopt wel, maar ik zag ruimte om een poging te doen om Ron in te halen. Ik maakte de bocht verkeerd, moest herstellen en helaas zat Alpha op dat moment naast me. Ik denk niet dat ik het had kunnen voorkomen. Lullig is wel dat je vervolgens vast zat in de bandenstapel. Zie filmpje:
[yt]---3jR60uug[/yt]
Ik vond het een leuke race, een moeilijke baan met helaas een paar fouten. Kijken of ik volgende week iets minder brokken kan maken!
Laatst bewerkt: 7 mei 2014