Even 10 rondjes gereden 1:02.593... leuk baantje, maar let op!! er zitten een paar lastige bochtjes in die je net wel / net niet volgas kan nemen.
Mijn analyse voor aankomende dinsdag:
Bocht 1 is redelijk te doen(in zijn 4, laat remmen en goed insturen, pas op dat je er niet uitglijdt),
Bocht 2 de chicane daar kan je even remmen en iets over de curbs, pas op voor elkaar....
Dan krijg je links en gelijk naar rechts (bocht 3&4) in nummer 4 daar kan je naar zijn 5 en goed aansnijden, mocht je links onverhoopt in het gras terecht komen... gas los en wachten op asfalt, anders kan je een vreemde slinger meekrijgen.
Snelle bocht naar rechts (5) in zijn 5e versnelling net onder de 100 nemen en aan de binnenkant blijven, zodra je naar buiten begint te glijden neem dan gas terug, anders is het muur of muur of een muur... dus mocht er iemand aan de binnenkant zitten, laat m voorbij je bent toch al gezien. (mooie plek om iemand in te halen)
Chicane bocht 6&7 zijn wel bekend, pas op met elkaar... ik rem bij de 2e stippellijn (er zijn er 4) alles daarna is te laat of in ieder geval niet ideaal, zit je achter iemand rem dan eerder... daar is de schade niet te overzien (wel snel een pit ingang ;-) though)
Laatste bocht (... volgas in zijn 5 erdoorheen... het kan, maar met risico, dus be carefull, ik laat liever heel even het gas los voordat ik de bocht induik... dan weet ik het meestal wel zeker...
Leuke baan voor een leuke avond, alles is mogelijk
Laatst bewerkt: 10 mei 2014