1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Begin inderdaad met de herhaling te kijken en hier en daar wat Xbox Record That te roepen. 5 clips gooi ik bij elkaar en upload die naar Youtube. Deze download ik dan weer op mijn pc. Vooral het upload gedeelte duurt lang.

Zo heb ik nu 2:30 minuut aan filmpjes maar vaak is hier maar 1:30 van echt bruikbaar. Wanneer jullie ook highlights posten scheelt mij dat veel uploadtijd vanaf de xbox naar mijn pc want dan zou ik dat 2x moeten doen.

Hier ben ik in totaal toch wel een uurtje a 2 mee bezig.

Dan gooi ik alles in Sony Vegas en begint het knippen & plakken. Dit duurt ook zo'n en dan is het renderen en uploaden.

Totaal is het dus ongeveer 4 uur maar ik laat hem vaak renderen als ik aan het eten ben of iets anders doe. Ik zal het volgende race wel is een beetje bijhouden :)

2. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Dus iedereen zijn eigen momenten even op yt zetten

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mss moet ik ook maar eens de Kinect gaan aansluiten, kan ik ook leuke commands roepen :p

4. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Dat scheelt mij een hoop tijd. Ik wil graag iedereen ook even laten zien in de compilatie niet dat het een Divimus Show word :+ Maar ik onthoud alleen spectaculaire dingen waar ik zelf gereden heb dus is het moeilijk andere in beeld te brengen :D

5. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Even 10 rondjes gereden 1:02.593... leuk baantje, maar let op!! er zitten een paar lastige bochtjes in die je net wel / net niet volgas kan nemen.

Mijn analyse voor aankomende dinsdag:

Bocht 1 is redelijk te doen(in zijn 4, laat remmen en goed insturen, pas op dat je er niet uitglijdt),
    Bocht 2 de chicane daar kan je even remmen en iets over de curbs, pas op voor elkaar....

Dan krijg je links en gelijk naar rechts (bocht 3&4) in nummer 4 daar kan je naar zijn 5 en goed aansnijden, mocht je links onverhoopt in het gras terecht komen... gas los en wachten op asfalt, anders kan je een vreemde slinger meekrijgen.

Snelle bocht naar rechts (5) in zijn 5e versnelling net onder de 100 nemen en aan de binnenkant blijven, zodra je naar buiten begint te glijden neem dan gas terug, anders is het muur of muur of een muur... dus mocht er iemand aan de binnenkant zitten, laat m voorbij je bent toch al gezien. (mooie plek om iemand in te halen)

Chicane bocht 6&7 zijn wel bekend, pas op met elkaar... ik rem bij de 2e stippellijn (er zijn er 4) alles daarna is te laat of in ieder geval niet ideaal, zit je achter iemand rem dan eerder... daar is de schade niet te overzien :D (wel snel een pit ingang ;-) though)

Laatste bocht (8)... volgas in zijn 5 erdoorheen... het kan, maar met risico, dus be carefull, ik laat liever heel even het gas los voordat ik de bocht induik... dan weet ik het meestal wel zeker...

Leuke baan voor een leuke avond, alles is mogelijk :D

Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Forza 5 is downloading :)

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
  8. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Nice! Ga je plezier aan beleven.

9. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ga er nu aan beginnen. Heb wel wat rewards geunlocked zag ik.

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Bedankt voor de reminder Ron. Net weer ff 1.5m credits binnen geharkt. :)

11. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Sorry dat ik niet met je mee kon racen Stijn. Ik had nog niet alle circuits dus kon niet meedoen. Dat is wel een nadeel van digitaal downloaden nu op de One, de spellen zijn ook een stuk groter. :)

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  13. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    En dat was Verstappen weer :+

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    jammerjammer:'-(

15. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Onze hoop in bange dagen. Hopelijk kan hij het maken.

16. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Wel leuke race tot nu toe! Gebeurd iedergeval genoeg. :D

17. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ff druk gehad op t werk maar nog ff mijn opmerkingen over de cup. (en alleen maar positief bedoeld)

-1- het niveau is goed hoog. Ik weet van mijzelf dat ik liever voorzichtig rij in een groep,

-2- de tunes zijn voor iedereen hetzelfde, maar wat als de tune de is afgesteld op het hoge niveau? Ik persoonlijk vond m erg shaky voor MIJN rijstijl. Gevolg wiebel wiebel.
    Daarnaast kan een tune voor een controller rijder afwijken als iemand die met stuur rijd. Sommige rijden wellicht met ABS uit, andere met aan. Ook hier kan de tune dus al voor afwijken.

-3-a) arganite gaf het ook al aan.. please mind the other drivers. Ik begrijp(was bij consoleracers ook altijd zo) dat iedereen op een andere manier in zijn auto zit, de een rijd met stuur en de ander met controller en daardoor mis je soms wel waar de ander zit, of heeft de een meer controle dan de ander, zeker in bochten.
    Voorrang kun je niet altijd zomaar nemen omdat jij sneller bent. Diegene die zonodig dicht op de ander wil rijden, die is het meest verantwoordelijk. Dat is op de weg ook.

-3-b) Daarnaast zag ik in de replay ook een incident bij de bloemenbak. rijder 1 tikt rijder 2 aan. rijder 1 wordt door rijder 2 in de bloemenbak gezet. Vervolgens gaat rijder 2 er nog eens vandoor ook nog. Eigenlijk zou rijder 2 zijn plek terug moeten geven aan rijder 1, mits mogelijk.

-4- de rollende start... ik weet t niet, op sommige circuits misschien goed uit te voeren, maar hier was t toch erg tricky. Iedereen wil goed uit die hairpin komen. De nummer 1 gaat al meteen en tja. Bij forza4 kon je 1 race van 1 rondje doen. Je zorgde er dan voor dat iedereen in de juiste volgorde de streep overrijd. De volgende race is het dan starten adhv lobbypoints en klaar. Dit kan overigens alleen als je de kwalificatie race op een andere moment doet, want anders zijn er natuurlijk andere lobbypoints. Feitelijk is dat wat ook gebeurt bij racing. Je zou ook nog wel een semi-rolling start kunnen doen, een opwarm rondje, waarbij je GEEN rollende start hebt, maar iedereen netjes weer terug komt achter elkaar en dan telt de organisator af.

Al met al ging t lekker vlot.. XD En deze 1e baan was ook vrij pittig. Road Atlanta is minder pittig qua crash plekken, maar lig je goed dan is t lastig inhalen.

18. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Tune had je van te voren kunnen testen... misschien moet iedereen wat beter communiceren als je iemand inhaalt.. Dit gebeurt te weinig m.i.
    Plaatsen terug geven is lastig als er nog 3 achteraan komen, maar je hebt gelijk.
    Lobby punten kan niet meer, helaas

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    :thumbs:

Hmmm. Wat is het alternatief? Iedereen z'n eigen auto laten upgraden/tunen? dan wordt het meer een wedstrijd 'wie is de beste tuner' ipv wie is de snelste coureur.

Of een 'makkelijke' softe onderstuurde tune natuurlijk voor iedereen.. Moet bekennen dat dat minder bij mijn rijstijl past haha. Ik houd wel van wiebelwiebel. Maargoed.. Denk dat de ene keer de auto/setup je wat meer ligt dan de andere keer (heb je de RUF van Flavour weleens geprobeerd?).

Misschien is beste alternatief nog wel dat de tuner 2 setups maakt, net als Flavour bi de RUF's deed. Gewoon precies dezelfde upgrades en alles, maar de een net wat zachter en veiliger dan de ander, waarna de coureurs gewoon elke race kunnen kiezen uit een twitchie en een veilige tune.
    Eens
    Een échte staande start obv lobbypunten zit er gewoon helaas niet in|:-|:-. En dat aftellen.. dat is gedoemd te mislukken vrees ik. Kvind rollende start zelf wel prima, het is dan nét wat rustiger bij bocht 1, en normaal gesproken win of verlies je hooguit één plaatsje bij zo'n rollende start.
    Ging zeker lekker vlot! Bedankt, en heb zin in Road Atlanta.

20. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

De tune is door alle rijders zo bepaald, er waren andere, makkelijkere, tunes. Niet uitdagend genoeg.
    Één van de posts daarover.

Deel Deze Pagina