In vista mode of ingame @ Alpha WK voetbal, zomer vakanties Wel zouden we een onofficiële open zomeravond cup kunnen doen!?
Mss ff checken, mss dat niemand van de deelnemers die er vanaf de eerste race bij zijn in juni op vakantie gaan? fm4 duocup duurt tot 29 juni en 11 juni start er zelfs een nieuwe fm4 cup, dus wie weet kan het wel. Als er mensen op vakantie gaan is het idd niet eerlijk het nu nog te veranderen.
Congratz indeed! In de zomer zouden we een 3e summer showdown kunnen doen met elke week iets geks en alternatiefs. Vooral de 1e was grappig met grote suv's, nascar en een drift contest.
Leuk, als er maar iets gepland staat, te vrijblijvend werkt vaak niet Ja 4e kind, 29 juli uitgerekend! Heeft wat voeten in de aarde gehad.. of juist wat anders in wat anders...hèhè. straks 2 duo's jongen8 meisje6 jongen3 straks meisje0 ... dan zijn wij er ook wel klaar mee Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik zou er ook niet zo'n groot probleem mee hebben als de competitie door zou lopen. Zal de competitie daarna waarschijnlijk toch helemaal kunnen rijden
Racen we dan voortaan ook niet meer tijdens het songfestival ? Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk alle wedstrijden willen zien. De enige wedstrijd die je zou missen is 24 Juni Brazilie - Mexico
[Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Geen idee, dat is niet op dinsdag. Ik! Ik organiseer ook een wk pool.
[Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Het moet imo mogelijk zijn om bijvoorbeeld met een macro oid het automatisch te laten gaan, het invoeren. Maar ik ben zelf geen excelwonder om dat te maken. Is ook een verouderd excel97 bestand. Dus dan maar ff invullen. Meerwerk valt mee hoor, als je het bijhoudt. Doe het al jaaaaaaaaren. Maakt het toernooi zelf ook leuker. Ik volg dus ook bijna alle wedstrijden. De nachtelijke sla ik over
Vanwege het een beetje onstabiele internet laatste tijd vandaag even proberen met een PowerLine adapter te rijden. Hoop dat het wat verbeterd