1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dat ging over een wk pool tender. Of bedoelde jij dat ook?

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Kan gebeuren, jammer maar helaas (ik was die persoon). Ik was net met Alpha bezig, we reden naast elkaar, en toen zag ik jouw ineens de baan opkomen :mad:. Helaas mijn body 100% damage en de vering+rem links voor kapot. Mijn race was voorbij :mad:.

Zoals vanavond al werd gezegd door Nova, ik rij ook niet voor de punten maar voor de fun. Natuurlijk baal ik er wel van (hoe hoger ik finish, des te beter!), maar je deed het niet met opzet! Vorige week heb ervoor gezorgd dat jouw race in de eerste bocht voorbij was, vandaag jij de mijne in de eerste ronde. Volgende week kunnen we weer netjes racen :+

3. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb een zeer leuke avond gehad met wisselend succes. Had s ochtends geoefend en reed toen zeer moeizaam in de 1.02.900. Gelukkig kon ik tijdens de kwali een redelijk goed rondje neerzetten en was 0.015 sneller dan Stijn. Start van de 1e heat was redelijk, maakte wel wat foutjes waardoor Stijn bijna langszij kwam maar in de 3-4e ronde parkeerde hij hem dwars waardoor ik veilig de race af kon maken.
    2e Heat was ook aardig ok, wel een tikje uitgedeeld aan Aragnite toen ik hem probeerde in te halen aan de binnenkant van de doordraaier, paste net niet. Sorry daarvoor. In dezelfde bocht Alpha nog buitenom kunnen inhalen. Uiteindelijk 4e.
    Laatste heat was ik te gretig bij de start, had de beste exit door de 1e bocht waardoor ik hem naast Nova zette in de s bochten, kreeg een klein tikje en belandde in de bandenstapel zonder schade. Laatste en met moeite op kunnen schijven naar de 9e plek, waarbij ik in de laatste ronde een neushaar tekort kwam om surrealistic op de finishlijn in te halen. Al met al zeer spannend geraced en ontspannen avondje gehad.
    Als xbox one noob nog een vraagje: hoe kom ik bij mijn filmpjes die ik tijdens de race opgenomen heb?

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    [Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Na veel verrassingen vorige week, deze week een weinig verrassend resultaat.
    Heat 1: gestart op P8 en geëindigd op P8. Wel zag ik Flavour, die door schade niet het maximale uit de Clio kon halen, steeds dichterbij komen. Helaas was ik niet snel genoeg om hem in te halen.

Heat2: door een botsing achter op Aragnite(?) schade gereden en moeten pitten P11 geëindigd.

Heat3: ging wel aardig. Tot ronde 9 op P6 gereden, maar de hete adem van Divimus in m'n nek legde de druk bij mij erg hoog en moest hem een ronde voor het einde voorbij zien gaan :mad:

Ik heb de replays nog niet bekeken, maar ik geloof dat er weinig crashes zijn geweest. Erg positief allemaal.

@Cold: bij FM TV staan je filmpjes geloof ik.

Edit:
    En.........is het al bijna dinsdag?

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  5. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Bijna, ja bijna....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

6. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Moest mijn livery nog even posten. Ik heb helaas geen filmpjes kunnen vinden op forzamotorsport dus denk niet dat mijn acties opgenomen zijn.

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Als je tijdens de race hebt opgenomen via "XBOX record that", zijn ze te vinden via de App "Upload" en dan onder my clips. Replays inderdaad ingame via Forza TV te vinden. Twitchstream (als je die gebruikte) kun je de stream terug vinden via twitch op internet.

8. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb vanochtend nog snel geprobeerd via replay wat clips te maken maar die slaat hij niet op. Kan het zijn dat ik nog niet gesynced ben met de cloud voor de upload?

9. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Staat volgens mij los van de cloud, met 'record that' slaat hij lokaal je clips op. Je krijgt dan wel de melding 'game clip recorded' ofzo.

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Start de App Upload anders eerst gewoon eens op. Ik had gisteren ook een update. Clips waren wel opgeslagen bij mij. Heb je wel hard genoeg "XBOX record that" geschreeuwd? Of staat ie toevallig op Deutschland? ;-)
    Je krijgt in ieder geval een melding onscreen dat de clip is opgeslagen nadat je het geroepen hebt. geen melding, is geen opname.

Edit: cloud wordt al aangeroepen als je inlogt (sign-in). Lijkt me dus sterk dat het daar door komt. En anders krijg je een melding als hij niet kan syncen.

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13

12. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik krijg wel een melding dat hij opneemt maar bij het opslaan kreeg ik een code in beeld dat het niet lukte om op te slaan dus vandaar dat ik denk dat hij niet naar de cloud kan saven.

13. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Heb je wel de apps GameDVR en Uploadstudio geïnstalleerd?

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik kan beide wel openen, zijn ze dan al geïnstalleerd of moet ik ergens anders nog eerst een handeling verrichten?

15. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Dan zijn ze geïnstalleerd.
    Wierd shit, welke foutcode krijg je dan? Mss ff googlen

16. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Compilatie is in de maak,

AZT B Tender heeft mij via WeTransfer al wat filmpjes opgestuurd! Dat kan dus ook. Voor mijn emailadres moet je dan even PM'en :)

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    je e-mailadres laat zich raden natuurlijk:

divimus(at)ishetaldinsdag.nl

:9

18. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik zit nu op mijn werk maar ik zal morgen wel even kijken wat de foutcode is. Als ik een oplossing heb meld ik het wel.

19. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    :lol::lol:

IK WIL FILMPJES ZIEN! :D :D

20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Nou hopelijk wordt het vrijdag opgelost, na wat zoekwerk en wat uitproberen kwam ik op het ziggogebruikers forum en daar hadden meer mensen zo'n probleem: Om te kijken of je hier last van hebt:
    winmtr of een simpele ping naar google.nl met een '-t' commando erachter... dan zie je om de 10 a 15 seconden een enorme uitschieter in je ping... 700ms of 2000ms.
    Toen met Ziggo gebeld en die zien wat ruis op mijn lijn dus komt er een monteur langs (vrijdag ochtend) om dit op te lossen.\o/

Deel Deze Pagina