Ik ben de dagen even langs gelopen: Alle dagen hebben een soortgelijke functie, de 1 wat mooier dan de ander, behalve woensdag... dat vond ik apart.
Dan is ook de FM4 competitie , Dat boeit niemand zoveel als die van FM5! :d Thanks voor het filmpje! Word verwerkt.
Staat als het goed is automatisch aan. Je moet anders iets aanvinken met Past broadcast Ik heb nog 1 volle minuut leeg in de compilatie. Wie o wie upload nog iets. (filmpjes worden wat geknipt). Anders ga ik zelf nog wel wat recorden
Check heat 2. Fraaie inhaalactie van jou en mij op Alpha. Helaas geen tijd om het zelf nog op te zoeken, sorry
Ik heb zelf nog wel wat leuke momentjes maar kan de filmpjes nog steeds niet opslaan. Gister geprobeerd de One een ipadres te geven met open poorten maar blijkbaar kan dat maar op 1 adres dus moet ik kiezen of ik de 360 open laat staan of de One open zet. Vanmiddag maar weer even prutsen.
[Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Ik denk dat je veel te moeilijk denkt, is het niet gewoon een instelling? Misschien ergens een vinkje uit/aan staan wat niet goed staat, ik geloof dat er voor GameDVR wel ergens settings zijn.
Inderdaad niet opslaan heeft te maken met iets intern. HD die niet goed is... ik zou Xbox support proberen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
FAQ van GameDVR geeft wel degelijk aan dat het opgeslagen wordt in de cloud. Inmiddels wel gelukt om 2 filmpjes op te slaan maar 20 andere weer niet. Krijg wel de notificatie dat het filmpje opgenomen is maar kan hem vervolgens niet afspelen.
Als mensen op hun pc het een en ander willen editen, er is een nieuwe intro. PM je mail adres en dan kan ik hem sturen. [yt]0YeVBkShAzQ[/yt]
Nee daar zie je ook alleen de clips die wel opgeslagen zijn, dus hetzelfde probleem. Ik schijn niet de enige te zijn met dit probleem, heb nu maar het vaste adres van de 360 overgenomen om te kijken of het nu wel gaat werken.
Zero kan je aub een ander topic gebruiken? En nog beter bel Xbox support. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hier is het XBox dvr topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=172087&page=10 Oeh en nog beter, de intro is hier onder te downloaden:
Ik heb nog wel een minuutje aan materiaal. Heb al 34 seconden gepost dus die moet je wel kunnen zien via upload. De andere komt eraan na het eten.
Ziggo heeft mij een oplossing gegeven: uPnP uitzetten, lagspikes lijken verdwenen en de xbox test met hoge ping is redelijk normaal begrijp ik uit fora. Ben benieuwd naar de filmpjes
Ik heb mijn One een vast adres gegeven + poort 3075 opgezet en dan staat hij nog wel op strict maar kan ik wel uploaden e.d.