Ziet er goed uit! Betrap ik mezelf daar op 0:56 toch even dat ik jouw van de baan af beukte. Ik had geen flauw idee! Sorry !
Supergaaf weer Divimus, geniet van elke seconde. Het shot op 0:58 is m'n favoriete! 1:28 was ook best close.. Jammer van 1:38.. Kheb iets met 8'en.
100% hier met stream (Fireblade76) Overigens is dit een lastige track (met mijn 'skills') dus ben benieuwd!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hey ik wil vanaaf wel even meedoen! Ik zie 3 tunes staan voor de clio. Welke mort ik hebben? De final?
[Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Final 596 idd Net 20 laps testdrive gedaan snelste tijd tot nu toenis een 1.14.9 dan moeten jullie onder de 1.10 zitten Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik ben er met heat 2 of 3.... kinderen lopen van 18:45 tot 20:00, daarna nog naar huis/bed.... Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Gelukkig ben ik heel snel met het naar huis fietsen en ze naar bed doen dat mag hun moeder doen Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk