1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

1. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Heat 1, mooi kunnen opwerken naar plaats 8, riskante inhaalactie op average, lukte gelukkig.
    Heat 2 tcs stond aan en zat niet lekker in de race pace... toch lang vooraan kunnen blijven rijden totdat laatste ronde, moet replay even bekijken van inhaal actie flavour, vond het een beetje bold, 2e geworden.
    Heat 3, vooraan gestart, eerste tot laatste ronde... verrem ik me in bocht 1, 4e geworden... toen tcs uit stond ging het iets beter..

Het gepraat moet minder.... vooral tijdens het racen, dan moet het blijven bij ik zit rechts of links, sorry.. etc.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Iemand? Dan kan ik vanavond nog de tussenstand online gooien

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mogen we weer filmpjes opsturen, Divimus??
    @ Surreal: nope, sorry.

Laatst bewerkt: 20 mei 2014
  4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Laatst bewerkt: 20 mei 2014
  5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Altijd :D

6. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25

Qualli results voor de puntjes

7. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Nice filmpie lawaai!! Vette rem actie op alpha zeg! Respect

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Mijn raceavondje:

kwalificatie vernaggeld!! laatste bocht net te ver op de curbs en weg wassie! Zonde, anders had ik een lage 1:12 gehad. 9e moeten starten

Heat 1: heerlijke race! Mooie battles met Alpha gehad. Lawaai drong zich aan. In het filmpje van Lawaai is net te zien hoe ik uiteindelijk tóch voorbij Alpha kon. Lwaai achter me "kunnen houden", mede dankzij wat slippertjes van hemzelf zo te zien. 7e.

Heat 2.... laten we die maar skippen. Zone! Ik kon Alpha en Coldzero niet meer ontwijken. Helaas geen punten. heb samen met Alpha uiteindelijk maar in de drive-in gestaan en nog getracht wat donuts te maken.

Heat 3..... net als vorige week f*cking achteraan moeten beginnen. Nog op kunnen klimmen door wat kleine inhaalacties in het achterveld, maar gat was te groot naar nummer 7. 8e dus.

Conclusie: erg weinig punten gehaald. En ja, ook ik vond dat er wel errug veel geouwehoerd werd. Niet heel storend voor mij overigens, maar kan me voorstellen dat mensen zich hierdoor niet konden concentreren. Wie de schoen past, trekke hem aan zou ik zeggen ;-)

Hoop vanavond de tussen stand nog te uploaden, anders morgenavond.

Au revoir

9. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    [Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Heat 1, starten van m'n beste qualli ooit, 8e plek!! Erg blij, plek niet kunnen. Vasthouden natuurlijk surreal is niet tegen te houden :) super spannende battle rondes met demon, die ons heel heeft gelaten. 10e plek!! Blij mee!!

Heat 2, simpelweg kunnen profiteren van uitvallers bij de top, 9e plek rustige race gehad

Heat 3, start vanaf plek 10 geloof ik, een plekje moeten inleveren, weer even met demon kunnen battlen, da's erg leuk!!! 11e geworden, topavond zonder uitval/mega schade!!

Ps., mijn snelste tijd weten te verbeteren van 1.15,9 naar 1.13,7!!!!!!!

10. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Vond vooral Tender erg luidruchtig :+

11. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Vind ik leuk

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
  14. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    [Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Gvd, zoals ik al dacht.
    Leuke avond gemist met een volle lobby. Ook leuk om te lezen dat er achteraan ook gewoon battles ontstaan en daar veel plezier aan word beleeft.
    Ennuuuhhh, is het al dinsdag?

Laatst bewerkt: 21 mei 2014
  15. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Het was goed gezellig inderdaad :)

Jammer er dat er mensen zijn die het te gezellig vonden maarja die moeten dan maar hun headset er uit trekken ofzo :p

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik had een slechte avond, kon in de 2e lobby niemand horen en jullie volgens mij mij ook niet. 1e heat er hard afgegaan na buitenom aragnite proberen in te halen, kreeg een klein tikje/of ik kwam te ver naar binnen en belandde in de muur en bandenstapel met veel schade. No hard feelings verder, zat net op een wat ongunstige plek.
    2e heat, rare start achter silverlink die vol doortrok, door een foutje ingehaald door lawaai en achter Alpha weer aangesloten. Bij een inhaalpoging aan de linkerkant weer contact en toen heb ik voor ieders veiligheid maar besloten om te stoppen. Sorry Alpha.

17. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Hoeveel kunnen er nou in een lobby, 16 of 20? Zo te zien zijn we inmiddels met z'n 15'en en komt er misschien nog wel iemand bij.

18. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry had nog nooit een rollende start gedaan :+ Ik wilde ook helemaal niet als eerste starten :p

Maximaal 16!

19. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    16

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

20. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij was die start van Silverlink juist goed en lag iedereen te slapen.
    Was ook duidelijk gemaakt op het forum waar we weg gingen.

Slechte kwalificatie terwijl ik zo'n 1.5 seconde onder mijn tijd zat werd mijn beeld 2/3 seconde zwart bij het aanremmen van de laatste bocht en werd die dirty.
    Daarna even de hdmi kabels gecheckt ook al heb ik zelf niks veranderd afgelopen weken.

Heat 1: Het tempo lag erg hoog bij de top 5 en kon pas aansluiting vinden toen de nummer 2 t/m 5 met elkaar het gevecht aan gingen.
    Toen het daar mis ging 2 plekken kunnen pakken.

Heat 2: Weer kunnen profiteren van anderen die elkaar in de weg zitten. Voor me reden ze gewoon weg maar toch een lekkere 4de plek.

Heat 3: De random start met alle snelle mannen die al vooraan starten kon ik mijn 3de plek behouden door een gevecht dat achter me gaande was.
    In de laatste ronde nog lawaai kunnen pakken die met een voorsprong een foutje maakte.

Het liep totaal niet maar toch goed punten gescoord door uit de problemen te blijven.

ps. Tender ging bij mij in elke race wel heen en weer met veel lagstoten.

Deel Deze Pagina