@ lawaai t is idd kots kots.. maar tja dat vind zij ook van het gamen XD... Nee maar, zoals ron76 zegt, t gaat niet altijd, ik had altijd zo'n donkerbruin vermoeden dat dit ook de reden was/is waarom op oldskool de avonden altijd NA 2030 begonnen
Zolang de kinderen maar op bed liggen, GTST is vaak na half 9 pas klaar... wordt gewoon te laat dan. Dus gezamenlijke agenda vol kliederen, Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Demon is daar wel goed in, maak je er ook 1 voor míj? Overigens leuke opzet van de CUP .. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
ik wil morgen wil een keer mee rijden. Voorheen ook enkele cups meegedaan met consoleracers en ken daarvan ook Lawaai en Demon. Ik zal vanavond de auto prepareren en een foto proberen te plaatsen. Bij Console racers had ik nr. 15 dus als ie nog beschikbaar is... Console racers: Seat Leon Euirocup
Zonde dat de pitstop eruit gehaald is. Vind ik toch een leuk element van het racen. Het kan natuurlijk strategisch ingezet worden maar ook wanneer je schade rijd is dit nog niet meteen fataal voor je race want iedereen moet toch die pitstop maken en verlies je dus alleen tijd op het richting de pitsstraat rijden. Maar jullie beslissen natuurlijk uiteindelijk maar dit is mijn mening hierover.
Met korte heats en korte tracks zal je niet zo snel strategisch kunnen pitten denk ik. Geen pitstop is dus noodzaak om zo clean en netjes mogelijk te rijden.
+ ervaring met deze auto's (de wat minder snelle) is dat een beetje schade niet veel invloed heeft op de handling en op de snelheid... wel wat maar minimaal vaak...
Daar hebben jullie ook gelijk in natuurlijk Ik vind het maar een lastige wagen om een mooie livery op te maken pff
Wat een tering zooi is het menu toch ook... waardeloze mannen daar bij Turn10. Hoe download ik via de storefront? Ik moet die tune zoeken en het plakkertje, maar denk je dat ik dat ergens kan vinden... Oh nou heb de tune gevonden, open MP maak een eigen lobby aan en dan kan je het redelijk makkelijk vinden, moet je wel handmatig de naam van ron d core invullen.. echt wat een totale onzin dit. Decal nog niet kunnen vinden, ook maar mee gestopt... jullie weten het vast al wel
[Sign Up] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Ff paar postjes terug lezen. Daar staat uitgelegd hoe je bij de stickers komt. De tune is makkelijker. Ga naar uograde en kies voor update manager. Dat is de linker knop op je controller. Zoek nu op creator Ron D Core en voila. Zorg er wel voor dat je in je clio zit.