FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    [Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Qua herstart ben ik het met je eens. Maar aangezien xbwr op dit moment zo omgaat met herstart, was er vanavond geen andere optie. Wellicht dat xbwr dit als opbouwende kritiek mee kan nemen naar een volgend event. De Clio Trophy kan de regels van xbwr niet negeren. Bij de 2e herstart zag ik zonder overleg al gelijk 2 mensen quiten zonder dat er "herstart" was beslist. Dat vond ik minder netjes btw. 3e keer ging het wel goed.

Het gogogo moment is eigenlijk een extraatje. Dat móet namelijk niet. Iedereen wordt geacht wakker te zijn. Door het omgekeerde harmonica effect lijkt het me dus haast onontkomelijk dat de situatie die je schetst voorkomen kan worden. Wel had silver eigenlijk een redelijk constante snelheid aan moeten houden. Staat niet in de OP meen ik, wel in de reglementen. Schoonheidsfoutje, laten we het daar op houden.

Instellen lobby zoals jij bedoelt is in fm 5 niet mogelijk. Je andere opmerking is voor xbwr om daar evt wat mee te doen in een volgende cup. Nadeel lijkt me het startmoment bij eerst opstellen na de warmup lap. Denk aan vertraging etc.

En jaaaaaaa, ik zie een medestander voor divisies! Groot voorstander van. Maar ook dat is aan xbwr/ een volgende cuporganisator /voor een eventueel volgend evenement.

Woensdagavond hoop ik de nieuwe stand online te zetten.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    GT3 krijgt in iedergeval 2 divisies. Of dat in 1 of 2 lobbys gaat zijn ligt er aan hoeveel er mee doen

Als men ideeen heeft over 2 divisies, rollende start of whatever kunnen ze dat in het gt3 topic plaatsen. Dan maken we er iets moois van.

Laatst bewerkt: 28 mei 2014
  3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Mijn verhaal.
    Gisteren, zoals bekend, verbannen naar de slaapkamer. Racen op een 27 of 28" tv vanaf het bed valt niet mee, ik had het gevoel dat ik geen overzicht had van wat er nou allemaal gebeurde, tel daar bij op dat ik, bewust, wat agressiever wilde rijden en we hebben het schaap aan het schijten :) . Één van de herstarts was geloof ik (weet het niet zeker, heb een aantal maal gezegd dat ik niet kon beoordelen wat er was gebeurd) geheel mijn schuld. Herstart na de rollende start waar ik eerste lag was jammer, moest daarna van plek 6(?) starten.
    Het filmpje.
    Niet geheel netjes gereden van mijn kant, ook niet overdreven of asociaal, ik heb erger gezien in het verleden (replays van gisteren heb ik nog niet gezien). Dat er in alle heats altijd bij 4-5 personen, inclusief ik gisteren, nog niet 1 clean lap bij zit zegt genoeg.
    Eerste gedeelte van het filmpje, bewust wat verder afgesneden als dat ik normaal doe, Lawaai had behoorlijk wat lag en hier had ik toch wat schrik voor. Na de chicane wat wijd uitgekomen waardoor ik Surreal aan tikte. Sorry!!
    2e gedeelte van het filmpje, ik dacht een gaatje te zien, helaas was dit gaatje (bij lange na) niet groot genoeg en remde ik wat laat, hierdoor weer wijd uit en weer een tikje op Surreal. Wéér Sorry!!!!
    Plekje terug geven......hmmmmm.....
    weet ik niet. Het had misschien allemaal wat netter gekund, maar zoals gezegd, bewust wat agressiever proberen te rijden en racen op een kleine TV van 4m afstand liggend op bed....... Geen goed uitgangspositie.

4. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Als Witteveen ook nog een fotootje van z'n Clio wil posten, dan voeg ik die ook nog toe aan de OP.

5. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Goed nieuws heb de boosdoener gevonden: Plex Media Server ... gedeinstalleerd en hoppa geen vreemde losses en regelmatige spikes meer aanwezig. (tip pingplotter gebruikt)

6. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    @demon, dat uitbreken is een kwestie van wennen denk ik... probeer bij het aanremmen zo min mogelijk te sturen, maar hij is soms wat zenuwachtig, ook al merk ik daar weinig van. De curbs waren wel wat lastig op dit circuit.. je moest geen gas geven op die verdomde dingen :)

7. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb nog een vraagje mbt uploaden van de bestanden via uploadstudio. Had vanmorgen een filmpje gemaakt van heat 1 van 2 minuten maar het uploaden ervan gaat echt traag, duurt wel bijna 20 minuten ofzo met snelheid 0,3 MB/sec. Hebben jullie dit ook?

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Uploaden gaat meestal wel snel, alleen het renderen duurt fokking lang.

9. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Bij mij is het andersom, renderen 1-2 min maar dan uploaden gaat heel traag, vanochtend kon ik het niet afmaken omdat ik naar mijn werk moest dus dan moet ik weer opnieuw een filmpje maken en uploaden.

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan met de youtube app ook filmpjes uploaden naar youtube, dat gaat 1000 keer sneller.

11. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    ja maar de film moet toch eerst in upload terechtkomen? Dus moet je alsnog eerst renderen en bijknippen in uploadstudio.

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar het renderen was het kortste toch? Gaat het niet sneller als je dan rendered zonder naar onedrive up te loaden?

13. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik uploadde ook niet naar onedrive maar je geknipte filmpje moet eerst geupload worden voordat je hem naar youtube kunt uploaden, eerder staat hij niet bij je filmclips.

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wouw das gaar. Ik lette er nooit echt op, ik deed gewoon wat anders totdat ik pling hoorde. Misschien een mogelijkheid om eerst alle clips los naar youtube up te loaden (zonder op de xo te editen dus) en dan op youtube.com/editor te knippen en plakken?

15. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Misschien een leuk apart topic?
    Ik doe tegenwoordig ook alleen opslaan en daarna uploaden naar Youtube... dan staat die xbox maar even aan :)

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er is ergens al een los topic voor die clipjes. :)

17. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    okidoki, thnx voor de info. Morgen dan maar weer opnieuw knippen en plakken. Had een mooi clean gevecht tussen mij een Divimus van meerdere rondjes erop staan maar die houden jullie dan tegoed.

18. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    signature sureallistic en lawaai

19. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Dank hoe zet ik dat ding aan?
    Handtekening aanpassen en dan dat linkje?

20. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ja helemaal.
    Copy de link.
    Of sla zelf de afbeelding op en maak zelf een link in photobucket of flickr account.

Deel Deze Pagina