Heat 1, eerste filmpje: dank je Ron ... haha mooie spin ook.
Heat 2, tweede stuk, waar ik fijn vanachter genomen euh geraakt wordt. Dus race over, kon je niet meer remmen (witteveen was dit?)? @flavour, in mijn bumperview op dat moment, wordt ik geraakt en zie ik jou fijn voor me uit schieten + jij zat te roepen dus ik dacht dat jij het was die mij raakte, excuses voor de valse beschuldiging...
Heat 2, laatste 2 stukjes: Perceptie verschillen: Ik zit aan de binnenkant en moet remmen door de 2 voor mij...en blijf netjes mijn lijn volgen... Tender heeft Nova naast zit en gaat die bocht in en het lijkt een klein race incidentje / beetje lomp naar binnen sturen, maar hij kan ook niet echt anders in die krappe ruimte. Maar kijk je naar het laatste filmpje dan lijkt het net alsof ik een ontzettende knal krijg, zo maar uit het niets...
Oh verlies er 4 plekken mee dat was echt even een baal momentje
Wat ik hiermee wil zeggen is probeer je wat rustig te houden (myself included, want ik was not amused op dat moment) want zoals je nu ook ziet van de ene view denk je... belachelijke actie, maar in het grote geheel genomen was er weinig aan te doen..
Laatst bewerkt: 4 jun 2014