1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dacht dat ik in heat 1 en 2 gewoon sneller was.
    Maar je kan niet alles hebben als je vast zit achter iemand en in de andere achterstevoren staat. :+
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Denk gewoon een geval domme pech. We zaten naast elkaar, je auto sprong een beetje van de cerb af en dan gaat het fout. Was voor hetzelfde geld goed gegaan :)
    Ik had het duel met vertrouwen aangedurfd. Reed semi-cruisecontrol met een gat achter me dankzij mensen die met elkaar in gevecht waren. Lang niet op alle banen zo, maar hier wel :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    [Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]


    Sorry dat ik je "van de baan ros"....
    Please zeg, join the club.
    Heb je het filmpje gezien? Valt allemaal wel mee hoor, iig niet iets waar ik wat aan kon doen, en ik ros je al zeker niet van de baan.



    Edit: Anyway. Slechte avond gehad in elke heat veel fouten en behoorlijk wat concentratie verlies, dit was de laatste keer dat ik op m'n slaapkamer ga racen volgende keer zeg ik dan af :mad:
    Stond zelfs op het punt om te "rage quiten"
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Jammer maar helaas van heat 2. Dat scheelt wel eventjes 14 puntjes...

    Maken we het extra spannend voor volgende week Divimus! :b:
    Zag al dat het goed bij elkaar zat iig.
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Leuke races gehad vandaag. Had meer gehoopt van heat 2 maar je kan niet alles hebben. Ik stelde mijn doel voor het seizoen op een top 5 en die heb ik dan later bijgesteld naar de top 3. Nu een kampioenschap zo dichtbij ligt kan ik niet anders dan stiekem een beetje naar Denvan te kijken maar moet ook zeker rekening houden met Nova en met de (stomme) regel van dubbele punten laatste race kan er nog heel veel gebeuren!

    Had best wat rondjes geoefend en in de Rivals stond ik dan ook bovenaan de laatste keer dat ik keek. Bij binnenkomst van de lobby hoorde ik dat Denvan er binnen 3 rondjes al onder was gedoken en Tender zelfs voor een 1:26.xxx ging. Kwalificatie toch nog 3e kunnen eindigen en dat waren weer wat puntjes die ik kon inlopen op Denvan!

    Heat 1 achter witteveen en Tender. Tender eigenlijk op een zelfde afstand telkens voor ons zien rijden en ik hevig in duel met witteveen. Hadden beide onze eigen sectoren maar had het gevoel over het algemeen toch wel sneller te zijn. Witteveen werd tegen het einde van de race wat slordig en kon hem de laatste ronde dus nog inhalen en 2e geƫindigd.

    Heat 2 betekent dus ver achteraan en dat heb ik geweten. Ik ben altijd erg voorzichtig met inhalen bij wie dan ook! (sommige beweren anders dat ervaren rijders wat te agressief rijden ...) maar het was mij deze keer niet gegund. De eerste keer in aanraking met witteveen wat gewoon domme pech was. Op het snelle stuk richting de laatste bocht tikken we elkaar licht aan en ik kwam schuin de muur in. Geen schade en kon redelijk snel weer door maar toch vanaf de laatste plaats. Daarna weer naar voren weten te komen tot Surreallistic waar ik nog een touche mee had. Lees net zijn bericht hierover. Snap het opzich wel maar let ook op de chat. Ik zeg bijna altijd binnenkant, buitenkant links of rechts en dat zeg ik dan ook alleen maar als ik er echt naast zit. Gelukkig in mijn geval ging het bij Denvan ook niet zo lekker en zelfs met een niet al te best resultaat punten ingelopen

    Heat 3 mocht ik lekker een keer vooraan starten. Denvan zat alweer snel achter mij en ook snel voor mij. Plan was tot ronde 5 lekker door te knallen en vanaf daar wou ik voor die eerste plek gaan. Mijn laatste rondes waren voor mijn doen erg snel zelfs een 1.26.9xx maar dat heeft niet zoveel nut als Denvan die tijden ook gaat rijden! Mooie 2e plek en goed ingelopen.

    Hoop volgende race niet dat door die dubbele punten regeling het klassement snel beslist is of het nou positief of negatief voor mij is :)
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben het met je eens Divimus. Het blijft soms split second handling uiteraard, zeker als je hoort dat er iemand zit en je zelf net instuurt. Kan me nog herinneren dat oa Flavour en Lawaai ook mij aanspraken omdat ze wilden inhalen. Nog geen seconde later gaat die actie over omdat ik dan toch net voor lig of sneller door het bochtje kan wegens ideale lijn. Dat laatste was bij onze touche ook het geval. Je wilde aan de binnenzijde, tussen mij en de vangrail, er voorbij. De ruimte was minimaal volgens mij. Ik kan moeilijk dan een snok naar rechts maken om je te laten passeren. We reden immers beiden op volle snelheid door de laatste bochten combi. Gelukkig viel schade en verlies mee.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Matige race gehad, ik zou bijna zeggen, een niet leuke race gehad. Deze baan ligt mij gewoon echt niet. In Forza 4 had ik er ook al niks mee, maar in Forza 5 is het ook 3 keer niks.

    Waardeloze kwalificatie, ik kreeg de snelheid gewoon niet te pakken.

    Heat 1: Veel fouten, paar tikjes uitgedeeld en gekregen (onschuldig, trading paint). 10e plek , meer zat er niet in.

    Heat 2: Wat fouten betreft viel het mee, de snelheid was er nog niet, maar het ging al beter! Mede dankzij wat fouten van anderen (en een 3e startplek :+) toch 4e kunnen worden.

    Heat 3: Gezellig achteraan starten met Surreall, en de snelheid was weer nergens te bekennen. Foutjes gemaakt, nog wel een paar leuke rondes gehad met Aragnite. Uiteindelijk weer een teleurstellende 9e plek voor mij.
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    Als ik mee ga doen met de Forza 5 cups ga ik voor een all risk verzekering. :+
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik doelde op een ander moment, een rondje eerder of een rondje later (kan het me niet precies herinneren atm). Dit hier was inderdaad gewoon een gevalletje pech, waar niemand iets te verwijten valt.:b:
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Had een mooi raceavond met matige kwalificatie omdat ik dirty reed en in de 1e 2 heats teveel foutjes (heat 1 bocht 1) waardoor ik achteraan eindigde met mooie gevechten met o.a. surrealistic en lawaai. 3e heat rond de 5e plek gestart en 3e kunnen worden. Wel weer lastig om te rijden zonder communicatie met de start en het kiezen van inhaal/ingehaald worden momenten.
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Okee? Filmpje? Dacht echt dat je dit moment bedoelde. :x
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Filmpje van een leuke battle met Witteveen dat bijna 2 minuten doorging. Helaas eindigde het niet zo goed voor ons en ging Novacaine er vandoor. :+

    [yt]tRuASe2RbjM[/yt]
     
  14. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Heat 1, eerste filmpje: dank je Ron ... haha mooie spin ook.

    Heat 2, tweede stuk, waar ik fijn vanachter genomen euh geraakt wordt. Dus race over, kon je niet meer remmen (witteveen was dit?)? @flavour, in mijn bumperview op dat moment, wordt ik geraakt en zie ik jou fijn voor me uit schieten + jij zat te roepen dus ik dacht dat jij het was die mij raakte, excuses voor de valse beschuldiging... O-)

    Heat 2, laatste 2 stukjes: Perceptie verschillen: Ik zit aan de binnenkant en moet remmen door de 2 voor mij...en blijf netjes mijn lijn volgen... Tender heeft Nova naast zit en gaat die bocht in en het lijkt een klein race incidentje / beetje lomp naar binnen sturen, maar hij kan ook niet echt anders in die krappe ruimte. Maar kijk je naar het laatste filmpje dan lijkt het net alsof ik een ontzettende knal krijg, zo maar uit het niets...
    Oh verlies er 4 plekken mee :mad: dat was echt even een baal momentje :)

    Wat ik hiermee wil zeggen is probeer je wat rustig te houden (myself included, want ik was not amused op dat moment) want zoals je nu ook ziet van de ene view denk je... belachelijke actie, maar in het grote geheel genomen was er weinig aan te doen..

     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Lawaai film jij gewoon je beeldscherm? Of maak jij ze via de xbox? Ik vind die eerste seconde's zo golven :+
     
  16. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Heeft YouTube gedaan, die vond dat het schokte, maar is niet beter geworden....

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  17. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik vond het al te scherp voor het opnemen van je beeldscherm maar het zag er wel erg vreemd "ingezoomd" uit. Maar inderdaad het is er niet beter op geworden :+
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  19. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja dat zag ik ook toen ik de replay bekeek, maar tijdens de race voelt het flink anders :)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als men nou gewoon eens report indient. Is nou al de zoveelste keer dat iedereen gaat klagen en vechten voor niks...
     

Deel Deze Pagina