Muhahahahaha. Ik word er idd gewoon uitgeknikkerd door de server. Geen probleem verder hoor. Mocht het zometeen ook niet lukken, pech gehad voor mij.
Sorry voor het wat laat afmelden maar ik ben een beetje ziek. Zie het niet zo zitten een endurance wedstrijd te rijden Succes iedereen. Kan ik wel lekker het WK kijken zo
Helaas overwerken vandaag, had er graag nog even bij geweest! Ik ben nu gewoon te moe om nog naar een scherm te staren (vanachter een computer getypt )
[Running] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Clio King of The Ring is geworden.... Flavourlicious! Gefelicteerd!
Track was voor 99% binnen. Terwijl ik deze al tijden geleden aan had gezet, Jammer.... Hopelijk list het zichzelf op... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Jammer! Clio ging errug lekker rond de ring vandaag! Gegokt op een pitloze race en pakte prima uit. Ik verloor wel wat tijd en bracht in de slotfase een aantal keren het gras een bezoekje maar gelukkig geen (harde) klappen in de muur. Als de race 10 minuten langer had geduurd had een pitloze race niet goed geweest denk ik.