1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Finlux wie kent het merk is dat een goed tv merk??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RizlaPlus, 25 feb 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    goeie reactie,,nu zou de mijne moeten zijn ,in jou gedachtencategorie : "en jij bent echt dom"

goeie vergelijking geef je daar, dus niet. Ik had het over een iets duurdere tv met daardoor iets betere kwaliteit ,waar je dus ook meer plezier van hebt. En geloof me maar, ook meer functies en mogelijkheden heeft (zoals een simpel voorbeeld,scart achter die OOK het geluid doorgeeft van de aansluiting voor, en zo zijn er meer, dit hebben goedkope tv's niet,dus wordt het kut je xbox en je dolby setje aan te sluiten)

.maarja laat maar, als je m'n 1e verhaal al op zo'n manier interpreteert snap je dit ook niet,

reactie d'rna vond ik logischer (van eraseR): goede kwalitieit beeld (voor die prijs dan)
    helemaal gelijk in, dit wilde ik dus zeggen, prijs en kwaliteit staan altijd (bijna altijd) in verhouding tot elkaar....ik wil de threadstarter dus alleen voor miskoop behoeden

hopelijk nu niet weer -ik-ben-al-13-en-weet-alles-van-alles-reacties....|:- 8)

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vrij nieuwe(nouja niet nieuw, maar wel uitstekende staat) nokia tv, 70 cm, met nieuwe afstandbediening(kosten 40 euro) voor 100 euro, dus voor de tv zelf 60 en de afstandb. 40.

handig een peetoom die een elektrovakman zaak bezit :D:9

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Finlux is goed..ik heb em ook op me kamer..
    Goed beeldkwaliteit tijdens gamen..goed geluid..Scart ..top hoor;)

4. Hotshot

Hotshot Guest

Correction, poor screenquality for gaming..

5. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tante heeft ook zo'n Finlux televisie, wel een aardige televisie maar zeker geen topper. Beeldkwaliteit is niet zo, maar ik ben gewend aan mijn 100hz TV. Kijk af en toe een op de site van Aldi, daar hebben ze soms TV's in de aanbieding. Een vriend van mij heeft daar laatst een breedbeeld van 82cm voor €800 gekocht. Toen ik bij hem ging kijken bleek het dat het gewoon dezelfde beeldbuis en bijna hetzelfde model te zijn als mijn broers Philips TV. Die had hij een halfjaar geleden voor €1500 gekocht, dus das wel een koopje dacht ik zo!!! :9

6. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Okay

Ik heb de finlux toch gekocht vanwege geld gebrek ( ben 17 nog wachtend op werk) enneh ja ik koop natuurlijk naarmate de tijd vooruitgaat en de geld bult opstapelt een breed of groot beeld in ieder geval ! Kan ik nu ff sparen voor een autootje

duzzzz thanks in ieder geval maar ik vroeg me af op de xbox heb je een hele brede stekker die in de tv kan ???? Maar ook gewoon scart wat kan ik met die andere stekker?????? Of ben ik nou in dewar

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ziet alles er spiffy uit hoor...mooier kan niet..
    sommige tv kanalen zijn wat minder mooi , maar gaming scherm kwaliteit is mooi (Bij mij dan ).

8. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een Sony 100 hz voor 400/500€ waar ga je die kopen?? Dat wil ik wel weten want dat is echt goedkoop hoor!!!

9. IceMan the 2nd

IceMan the 2nd kut-jackal's

Leuk Bevonden:
    0
    er is een samsung 70 cm beeldbuis en 100Hz voo bijna 500 euro

10. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Nau dat is heel goedkoop! Maar ik heb sinds verleden jaar een Panasonic 70cm 50hz met een Qyuintrix scherm, dat was ook ongeveer 500€ en ik ben daar ook heel tevreden mee. Trouwens is het verschil met een 100hz TV echt groot?? Anders zou het kunnen dat ik mij achter een 100hz ga! Maar ik zou dan wel graag een Sony hebben met die megagoeie luidsprekers in!

11. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Okay

Als je gaat werken en je woont thuis kan je kopen wat je wil. Ik heb me verleden maand ook een nieuwe auto gekocht. Maar soms zou ik toch wel weer graag naar school gaan hoor!

12. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zo maar ik ga denk ik wel terug naar school maar tis ff voor nu he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een FINLUX en heb 'm al 2 jaar en nog nooit wat mee gehad................en lelijk vindt ik ze ook niet echt. Maar bij mij is het ook maar voor op de slaapkamer.

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    als je voor goeie merken bent, moet je geen finlux kopen.
    als je goedkoop bezig wil zijn moet je een finlux kopen

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Troep

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ook precies die tv! hij is hartstikke goed, finlux al een oud merk, eerst maakte ze hele dure tv (tijd terug) en nu maken ze met onderdelen van nokia, phillips en sony goedkopere tv met perfecte kwaliteit.

:D

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    volgens iedereen lijkt elk merk tegenwoordig onderdelen te make voor elk ander merk..heel grappig..

Deel Deze Pagina