1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firefox [Algemeen vragentopic]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door IWFH '2006', 26 jun 2006.

1. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt.
    Ziet er nu veel mooier uit.:)

2. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0

Sorry voor de dubbelpost.. ik was vergeten dat ik als laaste nog had gepost

Een paar posts terug kan je bijna al mijn bladwijzers zien, maar ze zijn nu dus opeens verdwenen. Dus ik dacht ik doe even wat je eerder hebt gepost.
    Maar ik loop bij username vast. Bij mijn username kan ik "Application Data" niet vinden.:confused:

Natuurlijk kan ik alles weer opnieuw doen.. maar dat vergt tijd.
    Is er misschien een ander (snellere) manier om mijn bladwijzers terug te vinden?

:// typo

Laatst bewerkt: 29 jul 2006
  3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is een verborgen map. Zet je mappen zichtbaar.
    Extra - mapopties - tabblad weergave en helemaal onderaan: "verborgen mappen en bestanden weergeven"

beste is om je bladwijzers te exporteren.
    bladwijzers - bladwijzers beheren - bestand - exporteren.
    Dan krijg je een backup wat je altijd kunt importeren... ;)

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ook kun je, als je wilt, in de windows verkenner een extra werkbalk toevoegen, die net zo werkt als de adresbalk in iedere willekeurige browser. (rechtermuisknop ergens bovenin, adresbalk aanvinken en op een mooi plaatsje neerzetten.) daarin plak je het adres van die map, en je bent er ook :)

5. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan moet je wel je mappenstructuur kennen.

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nu al een tijdje Firefox. Ben er erg tevreden over, ik heb een aantal hele handige extensies.
    Ben er erg tevreden over.

Nu heb ik gehoord dat er ook een extensie is dat Firefox de pagina's weergeeft volgens de IE engine.
    Dit is soms wel handig omdat niet alle sites goed worden weergegeven in Firefox. Weet iemand hoe die extensie heet?

Verder, als ik mijn hotmail check, opent die het van messenger in IE, terwijl Firefox als mijn standaardbrowser is ingesteld. Hoe kan ik instellen dat mn hotmail in Firefox wordt geopend?

En is het ook mogelijk om altijd een nieuw tabblad te openen?
    Als ik Firefox al geopend heb, en hem dan via de snelstart balk van Windows nog een keer aanklik krijg ik een nieuw Firefox venster.
    Het liefst wil ik dat ik dan een nieuw tabblad krijg.
    (ipv eerst een huidig Firefox venster te openen en op CTRL+T te drukken)
    Bestaat er zo'n extensie?

Is er trouwens ook een extensie die er voor zorgt dat de tabbladen die ik geopend had automatisch weer geladen worden?
    (als ik Firefox dus afsluit en dan weer opstart, dat ik dan meteen de pagina's te zien krijg die ik daarvoor bekeek?)

Alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of Corossi inmiddels al antwoord heeft op zijn vragen, maar zelf wil ik ook wel graag weten hoe je kan instellen dat Hotmail automatisch in Firefox opend als je je mails wilt checken via Messenger.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    IE TAB heet die. Gewoon te downloaden op de site van firefox. Op je andere vragen weet ik helaas geen antwoord.

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt iig :D
    Verder heb ik de extensies nog niet gevonden...
    Ik zal het ff op school rondvragen of iemand extensies weet voor mn vragen.

10. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van MSN is volgens mij niet te veranderen. Tenminste als je Live Messenger hebt. Ik heb wat zitten googlen en er is nergens iets te vinden, in andere forums waar dezelfde vraag wordt gesteld is ook nergens een oplossing te vinden.

Werk je echter met Windows Messenger 7.5 is eer een bepaalde plug, StuffPlug, te downloaden waarmee je dat wel kan instellen. StuffPlug is een plugg-in voor MSN Plus.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet iemand hoe ik dit aanpas in Firefox? Ik heb de macfox theme gedownload, maar zie het volgende plaatje:

Ik heb net m'n pc opnieuw geinstalleerd, dus ik heb alleen nog maar MS Paint om mee te fotosoepen :)

Maar goed, het bovenste gedeelte is wat ik nu heb. Ik wil natuurlijk dat onderste plaatje krijgen. Het verschil zit hem in de bovenste balk. Hoe krijg ik die exact als die van het onderste plaatje?
    Ik blijf nu zo'n blauwe balk met een Firefox logo erin houden...

12. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijwel direct nadat firefox 2.0 was te downloaden, heb ik deze gedownload en geinstalleerd. Echter nu heb ik een probleempje. Bij versie 1.5 kon ik, als ik een bestand wou openen, kiezen of ik dit bestand wou openen (en met welk programma) of wou opslaan. Bij versie 2.0 vraagt FF niet meer of ik het bestand wil openen, alleen nog maar of ik het wil opslaan. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    tools-options-main scherm: downloads?

14. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je alleen maar kiezen tussen een standaarddirectory en een nader aan te geven directory.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat je daarvoor je hele Windows XP theme aan moet passen. Volgens mij kan niet per applicatie verschillende "themes" instellen, op de layout (GUI) na. Dit behoort bij het programma. Maar de balk is van Windows. Dus die moet je geloof ik in z'n geheel veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Hopelijk heb ik dit goed.

16. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met Firefox, is heb net mijn computer opgestart, en ik open Firefox. Maar nu zijn al mijn bladwijzers verdwenen!

Heeft iemand enig idee waar ik ze terug kan vinden als dat mogelijk is?

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Klik op Bladwijzers > Bladwijzers organiseren/beheren > Bestand > Importeren > Uit bestand > en ga dan naar deze map, en kies de op een na laatste backup uit: C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\dha1s1qp.default\bookmarkbackups

Deel Deze Pagina