First shots Grand Theft Auto :SAN ANDREAS

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door gambit, 12 mei 2004.

1. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Als Microsoft nou eens de portemonnee trekt en Rockstar opkoopt. Ze hadden beter Rockstar kunnen opkopen dan Rare(die is ook goed hoor)

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Graphics zijn niet echt een enorme verbetering (is ook niet echt mogelijk, op de PS2 hardware). En het thema dat ze hebben gekozen spreekt me totaal niet aan.

Leuke quote van TXB, "I played this game six months ago, it's called True Crime."

Ze hadden wel wat nieuws mogen verzinnen imo, maar zoals ik al zei, komt mede omdat ik het thema helemaal niks vind.

3. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt met een neger en het lijkt me een beetje een opgepoetste gta3..
    Maarja dat was een topspel en ik verwacht het hier ook wel van.

Elp

4. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay, graphics, muziek en AI kan van mij part hetzelfde blijven

Ik wil Multyplayer!! :{

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ze hebben toch geen contract meer met Sony?....dus in weze zitten ze er niet persee meer aan vast...dus ik denk dat ie niet lang daarna ook op de xbox en pc zal uitkomen.

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    nouja, niet eens graficale verbetering....(is dat een normaal woord :p)

7. box_thijs

box_thijs Guest

Mij maakt het echt geen flikker uit ,met wie- graphics- auto's- missie's- muziek- hoe lang hij load, zolang hij maar op de xbox uitkomt en multiplayer motor's nieuwe levels, en dat je eindelijk backflip kan maken op motor :-D voor de rest ownt gta

@ Graveheart volgens mij komt SA wel op xbox alleen duurt het enige tijd, net als met VC daar kwam hij eerst op de playstation toen pc en toen pas xbox, maar het maakt mij niks uit hoelaat hij uitkomt zolang hij maar uitkomt (natuurlijk wel zo snel mogelijk)

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Is dat waar? Beter hadden ze Tommy vercetty d'r in gelaten.. :{

9. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    nou,vind k niet per sé.beetje old school gangbangen lijkt me wel wat.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je speelt altijd met blanke dus is het weer eens anders. Zou niet weten waarom het erg moet zijn om een neger te moeten spelen :confused:

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Aangezien de game vooralsnog Playstation 2 Only is, ga 'k deze topic even verplaatsen. :cool:

Edit : Zo, das beter. :cool:

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar gaat et verkeerde pad op: Ze gaan al et mogelijk van Driv3r na zitten doen. Het ziet er wel aardig uit... En wat betreft dat ze Tommy Vercetti erin hadden moeten laten: Ik heb GTA: Double Pack, en ik heb 3x vice city gdaan, de rest GTA3. Vice City vond ik gewoon geen mafia sfeer hebben, wat GTA3 wel had. En ja, dat ie PS2 only is, zal ook wel niet waar zijn. Eerst waren ze er ook onderuit gekomen, door de gamez geen GTA: Vice City en GTA3 ofzo te noemen. Ik weet iig niet precies meer wat ze deden, maar ze kwamen er onderuit. Als deze een goede mafia/gangster achtige sfeer krijgt, zal deze game van mij zijn, als ze maar niet een wannabe Driv3r worden.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Xiroke: True Crime vergelijken met GTA? True Crime was crap en kon het bij lange na niet eens halen bij GTA3. En op 3 screenshots kun je niet zeggen hoe een game gaat worden. Je kan alleen kijken naar de grafix want meer is er niet bekend. En dat de ps2 niet beter kan is gelul! Kijk het verschil eens tussen Ratchet and clank 1 + 2 ! En Ratchet and clank 3 ziet er weer beter uit. Kijk eens naar GT4 hoe die er uit ziet, ligt eerder aan de developers als aan de console of een game grafisch beter wordt of niet. Maar ja dat je True Crime vergelijkt met GTA: San Andreas zegt al genoeg.

14. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe persoon is Carl Johnson ik weet alleen niet of hij blank of negroide is, maakt ook geen fuck uit.....en het speel zich af in early 90's

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Eigenlijk was mijn 'argument' dat de PS2 niet beter kon positief bedoelt, als ze er meer uit kunnen persen waarom doen ze het dan niet? Ik vergelijk de TC niet met GTA, het was een quote, bovendien was hij komisch bedoelt.

Je doet net alsof ik GTA compleet tot de grond heb afgebrand, de waarheid is dat ik GTA3 en GTA VC enorm kan waarderen (ook al heb ik wel mijn commentaar, laat ik nu even achterwege). Het enige wat ik heb gezegd is datde graphics geen enorme verbetering tegenover GTA VC zijn van wat je op deze screens kan zien (het is idd niet veel referentie materiaal) en dat het thema dat ze hebben gekozen me niet aanspreekt.

Je neemt me post wel erg serieus.

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

carl Johnson klinkt bij mij in de oren niet bepaald als een neger naam :{ :+ ,
    Dit wordt zoals altijd wel een goede game.

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij kon je je eigen char samenstellen..

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Aan de screens (en voorkant hoes) te zien, zal het wel in de halverwege jaren 90 spelen, met die gangwars tussen de Crips en de Bloods in LA. Ik maak me alleen zorgen over de soundtrack, 1 of 2 rapkanalen, ok, maar misschien is nu wel de hele soundtrack hiphop a la true crime. Geen kchat meer... :mad:

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Reken maar dat er wel kchat enzo is. Rockstar is niet zo dom om alleen maar rap te doen.

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina