First shots Grand Theft Auto :SAN ANDREAS

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door gambit, 12 mei 2004.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Xiroke: No hard feelings hoor. Graphics zijn misschien niet zon verbetering tov Vice City, alleen wil dat niet zeggen dat de PS2 niet meer aan kan. Daar is zelfs laatst een artikel over geplaatst in PSM ( Amer. Mag.). De Ps2 maakt gebruik van bepaalde " slots" ( weet de naam hiervoor niet zo uit mijn hoofd ) , maar het kwam erop neer dat als developers hier meer gebruik van maakten, de games er ook nog beter zouden uitzien. Naughty Dog doet dit wel en dat is ook te zien aan Jak2 en dalijk Jak3. Maar ja aangezien veel games gepoort worden en de andere consoles geen gebruik maken van die "slots" leidt dit tot kwaliteits verlies. Zal dat stukje eens opzoeken en posten.

Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  2. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Er komt een Stamina meter in. Dat betekent dat je om de tijd moet eten enz.
    Het schijnt ongeveer vier keer groter te zijn als Vice City, met meerdere steden.

3. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    sounds sweeeeet

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Moet zeggen dat het er wel goed uitziet, en ook allemaal erg leuk klinkt.
    Misschien toch een PS2 titel die het waard is om in de gaten gehouden te worden...

5. E-Noid

E-Noid Techno.

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, graphics zijn gewoon het zelfde als bij vice-city, maar de verhalen klinken erg goed.Nou hopen dat ie voor de xbox nog komt _O_

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit klinkt allemaal heeeel erg goed. Ik wil dit spel nu hebben, niet in october pas :mad:

7. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    op eurogamer staat wat info,hoofdpersonage is carl johnson,een ambitieuze zwarte met een short fuse,veel rap en vermoedelijk nogal campy early nineties tunes,en t zou slechts tijdelijk een ps2 exclusive zijn.

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, waarschijnlijk ergens in de lente/zomer van 2005 op PC en XBOX.
    Duurt nog veelste lang :'-(

9. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, je hebt nu zo'n Stamina meter, dus dan moet je om de tijd eten, maar je kan ook te dik worden en dan gaan mensen je uitlachen op straat. :D, Beetje onrealistisch dat wel, maar wel leuk.

10. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    woei, een fiets

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch juist realistisch ? Dus jij eet thuis nooit ? En als je te dik ben, die zie je echt wel mensen naar je kijken hoor... (lijkt mij)

12. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Sony had of volgens mij heeft heeft nog steeds een exclusief contract met de GTA reeks, dus waarscheinlijk zal deze niet snel na de PS2 release op de xbox verscheinen, maar weet iemand of er misschien plannen zijn om dit spel ook op de PSP uit te brengen, want dat zou best een gaaf spel daarvoor zijn imo.

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Dit spel gaat zodra deze uitkomt meteen in mijn Playstation 2 belanden.

Zodra deze uit komt voor de Xbox en je ermee ook op Live kan, verkoop ik de PS2 versie en koop ik de Xbox versie _O_

14. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    lkkr oranje daar in san Adreas :cool:

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet eerlijk zeggen dat er niet echt veel verandering in de reeks zit.. ja.. van GTA2 naar GTA3 was er wel wat verandering.. en van 1 naar 2 een beetje.. en ok.. van 3 naar vicecity ook wel wat.. maar nou niet echt baanbrekende dingen.. en dit vind ik er ook niet baanbrekend uitzien/baanbrekende dingen bevatten... neej.. het is een vermakelijke serie.. maar toch wel eentje baarbij als je er 1 van heb gespeeld dat je ze allemaal gespeeld heb.. (ja ok.. een van gta1 & 2 en 1 van 3,4 & 5)

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja, ik weet eerlijk gezegt ook niet of wel op een nieuwe GTA zit te wachten. GTA 3 was echt een geweldige game en GTA: Vice City bood een aantal goede dingen met de motoren, helikopters en de heerlijke jaren '80 muziek die voor een perfecte sfeer zorgden, maar toch vond ik het over het algemeen gezien toch allemaal iets minder dan GTA 3. Ik heb me weliswaar toch zeer goed vermaakt met de game en ik heb ze dan ook allebei voor de volle 100% uitgespeeld, maar het had gewoon iets plichtsmatigs gekregen en ik miste dan ook de pure fun die ik wel had met GTA 3. En als ik dan nu naar die info kijk van GTA: San Andreas dan wordt er ook niet echt zo heel erg enthousiast over. Het lijkt mij erop dat ze de franchise nu gewoon echt aan het uitmelken zijn imo, maar ik zal het wel zien als de game werkelijk uit is.

17. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar niet gelijk in de lach schieten al loop je voorbij. Mja je hebt wel een beetje gelijk O-)

18. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UUUU zomaar een vraagje he...../Mod BLAAT

Moet trouwens zeggen dat ondanks de ps2 ouder is ze wel meer en betere games c.q. karaoke, eye toy dingetjes releasen!!, dat Karaoke ding is echt cool 67€ voor twee mic's en een cd vol met karaoke nummers, thats the way they like it!.
    Bill moet een beetje meer gaan concentreren!!.

19. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1

ik denk dat die jongen ietsje meer heeft meegemaakt dan jou !!!!! respect gozer g-g-g-g-g-g UNIT!!!!!!!!!!!!!1

20. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wat ben jij RAAR!!!! :mad:

Ten eerste is hier over ombouwen praten verboden! Daarnaast is een Playstation 2 wat anders dan Xbox. DOM DOM :mad:

Als laatste moet je niet zo zitten te fanboyen!
    Alle 3 de consoles zijn goed.

Als je nog vaker zo'n nutteloze vage posts gaat doen kan je beter naar een andere forum! :{

Deel Deze Pagina