We zullen wel zien Echt concrete plannen komen er pas als er echt veel info is over het hoe en wat van het online gebeuren
Yah precies, maar ik denk dat het zo werkt als ik in die andere thread zij, een soort MSN gaming zone, of WON.net
Tuurlijk wordt dat zo opgezet, dat maakt online gamen toch twee keer zo leuk! Ik weet zeker dat dat zo gaat werken.
schiet eens op dan. ...., Je bent lekker toch pas 2de. http://people.zeelandnet.nl/michaelb/fxc/index.html
He masterj ik heb effe een tijdelijke site gemaakt. Aangezien ik er vandaag (zondag) niet ben vertel ik het effe zo. Oh ja, ik had nog een ideetje, misschien moeten we er maar furious xbox clan van maken. we houden de [fxc] wel. mijn record poging:
Ik weet het, ben goed. Maar nu moet ik toch echt gaan slapen, voor de laatste keer, zie jullie maandag weer ofzo.
Tis dat het nu druk is en als ik iets post er binnen 2 minuten alweer iets overheen gepost is, maar 'vroeger' kwam het wel ns voor dat gewoon bij alle fora WouteR stond als laatste poster