Firstlook 2008: Wat vond jij er van? Schrijf voor Xboxworld!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 29 sep 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nederland staat bekend om haar vele festivals en groots georganiseerde evenementen. Met de groei van de game-industrie komen er ook steeds meer evenementen geheel gericht op games, zo ook voor onder andere de Xbox 360. Denk aan de vergane Gamexpo en Gameplay. Dit jaar was er dan Firstlook 2008, een evenement waar veel spellen te vinden waren die nog moesten uitkomen voor verschillende consoles.

Zelf heb ik me weinig met het spelen van de spellen bezig gehouden. In plaats daarvan heb ik gebabbeld met mensen van de organisatie, gameontwikkelaars en heb ik presentaties speciaal voor de pers bijgewoond. Hier ga ik uitgebreid verslag van brengen. Daarnaast heb ik ook een aantal potjes van games gespeeld die pas dit najaar moeten uitkomen. Gelukkig konden de 'normale' bezoekers van Firstlook 2008 dit ook doen en konden zij zich tot acht uur 's avonds bezig houden met spellen als Gears of War 2, Fable 2, de nieuwe Resident Evil en zelfs Bionic Commando of Dead Space. Om dit allesomvattende evenement goed in kaart te kunnen brengen en een uitgebreid verslag op Xboxworld te kunnen plaatsen, heb ik ruimte voor drie korte impressies in het komende artikel. Heb jij een goede pen en wil je schitteren op Xboxworld? Schrijf een artikel, met enige regels, en stuur dit aan mij op!

De regels:

• Schrijf een artikel van tussen de 200 en 300 woorden waarin je schrijft wat jij van Firstlook 2008
    • Maak duidelijk wat er op Xbox 360 gebied te vinden was
    • Stuur het artikel vóór maandag 6 oktober naar Willem op het forum van Xboxworld
    • Vermeld duidelijk je volledige naam en Xboxworld nickname
    • Ik kies de drie stukjes uit, hierover word verder niet gecorrespondeerd

Ik hoop veel leuke stukjes te ontvangen en kijk uit naar wat de bezoekers van Xboxworld in zich te hebben! Bedenk ook dat wij altijd op zoek zijn naar nieuwe mensen, dus wie weet. Met vriendelijke groet, Willem van Vugt.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wauw, nog een keer roep ik jullie hulp in! Ik was namelijk mijn camera vergeten mee te nemen naar Firstlook en heb dan ook géén foto's. Jij wel? Stuur ze op naar willemvanvugt@xboxworld.nl en ik kan je verzekeren dat ze in het artikel te vinden zullen zijn!

Deel Deze Pagina