True true, ik heb het waarschijnlijk verkeerd verwoord. Halo 4 en Wii U zijn natuurlijk geen kleine dingen. Maar nog steeds blijft GC het event der events vind ik. Maar dat is ook logisch, GC is meer een soort E3 geworden en FL is duidelijk een kleiner iets. En 'event der events' bedoel ik dan ook in het opzicht van hoeveel je eraan hebt als pers. Ik ben het helemaal met je eens dat als je als normale bezoeker een GC aandoet..dat je echt in ziekelijke wachtrijen komt te staan en dat je zeker wel een ochtend kwijt bent om alleen een Borderlands 2 een kwartier te kunnen spelen. 100% zeker kan ik het niet weten, want ik ga al een flinke tijd niet meer als normale bezoeker erheen, maar volgens mij is GC niet echt een pretje meer om gewoon games te spelen. Dan is een FL een stuk beter en vooral dichterbij.
@BigKabuto. Dacht al dat je van Enter was Ja charlie's wok smaakte inderdaad goed. Net impressie geschreven over mijn Firstlook weekend. Het pers debacel vond ik als enige eigenlijk een tegenvaller.