1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Flatout: Ultimate Carnage

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phoenix NL, 1 feb 2007.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben erg benieuwd. Burnout Paradise duurt toch nog wel even, dus dan ga ik hier maar mee aan de slag! *)
     
  2. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Morgen maar eens winkels afbellen in de loop van de middag kijken als hij dan al verkrijgbaar is.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk eerst wel eens wat reviews zien of de demo spelen... maar nog geen van beide zover ik weet.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar wilde ik in eerste instantie ook op wachten, maar toen ik 'm voor onder de €50,00 kon bestellen (pre-order) heb ik het maar gewoon gedaan. Volgens mij is dit een retestrakke game en ik wil 'm z.s.m. uitproberen. Bring it on! *)
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Shopto heeft hem naar me verzonden gisteren, dus hij is in principe al beschikbaar.
     
  6. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Hier eerste review online :
    http://www.pro-g.co.uk/xbox360/flatout_total_carnage/review.html

    Ik heb alleen flatout1 gespeeld en 2 niet omdat ik toen geen xbox meer had dus ik ga deze zeker weten halen!
     
  7. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al of ie bij de FRS of Bart Smit ligt?
     
  8. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Bartsmit Arnhem heeft hem en mijn zusje is hem nu voor mij aan het halen, FRS Arnhem/Mediamarkt Arnhem had hem nog niet.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij lag bij bart smit .Ik koop de game later wel is.Eerst DIRT en FORZA spelen
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk dat ik 'm pas morgen of zaterdag krijg. Maar vertel 's degene die 'm hebben... is het wat? :)
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij e-plaza in rotterdam centrum hadden ze hem
     
  12. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Eerste impressie van de game : Ik vindt het een coole game speelt lekker weg, geen framedrops of iets gezien.
    De puin wat langs de banen ligt blijft ook plakken alsware aan je auto b.v als je in een muur van banden rijd dan blijven er banden op je auto liggen totdat je nitro of over een heuveltje cross dan valt het eraf.
    Ook de destruction bowls zijn vet dat je andere autos kapot moet beuken, er liggen dan powerups in de bowl zoals extra armor etc wat het spelen van die bowl erg vet word. ( lijkt veel op destruction derby van de playstation van vroeger. )
    Grafish is het zeker top! auto's die kapot gaan glas dat breekt etc.
    Geluid is ook wel top soundtrack ruige metal muziek ookal ben ik daar geen liefhebber van maar onder het spelen is het wel cool past er goed bij.
    Ook als je de career start zet hij de tijden van je races online en zie je een leaderboard van elke track.
    De minigames wat ik tot nu toe gespeeld heb zijn best cool vooral het bowlen!

    Nog vragen meld maar en ik reageer er wel op!

    Cread0r
     
  13. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe snel is de gameplay, is het meer destruction derby of burnout?
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    een uitgebreide online-impressie please....
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zijn de auto s nieuwe of oudere ? en is er goeie sneldheids gevoel ? ook denk ik dat dit game niet blijven boeien
     
  16. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    @James Bond 007 : De gameplay is meer als Destruction derby. maar de street races zijn wel aardig vlot.

    @PRO EVO6 : Auto's zijn oudere met derby races en street races zijn "getunede" bakke, Snelheidsgevoel vindt ik wel ok want het beeld word ook iets wazig aan de zeikanten als je Nitro gebruikt.

    @Spinner : Online kan je derby races tegen elkaar doen, Zoon bowl elkaar kapot beuken en normale races, alleen zijn er nog niet zoveel mensen/servers online maar dat zou wel komen omdat het spel sinds vandaag tekoop is en nog niet overal beschikbaar is gok ik zo.
    Ik heb online totaal geen lag opgemerkt toen ik speelde en als de gene die de server heeft gemaakt weggaat dan word de server automatisch doorgegeven aan een andere persoon en staat de game 5 a 10sec stil.
    Online is er ook een rankingsysteem die showt de scores van de minigames en de races.
    Je career tijden worden ook online gezet dus die kan je blijven verbeteren.
    Het is gewoon een echte arcade racer vindt ik die lekker wegspeeld. Als je van burnout alla Destruction derby houd vindt ik dit zeker een aanrader.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  17. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb m gisteren avond gelukkig al gevonden... echt een aanrader voor mensen die niet direct 'simulatie' willen racen. Ik heb gisteren avond echt een paar uur aan een stuk zitten lachen.

    Nog niet online geprobeert.... kunnen de mini games niet online??? Dat zou wel jammer zijn, want die zijn geweldig!!

    btw: de soundtrack is wel crap, tenzij je van punk-pop-rock houdt, past wel bij het spel hoor, maar niet mijn smaak.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar het zijn niet die insane speeds van de Burnout games? Daar ben ik namelijk een beetje op uitgekeken, er is wel damage OP de autos tijdens het racen he,en blijft die damage ook? En het is niet zo dat als je keihard knalt op een andere auto dat je een soort 'scene'ziet he, zoals in Burnout...dat haalde je uit de race vond ik.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  19. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel erg om deze te halen. Ik denk namelijk dat dit spel de eerste week erg leuk en vermakkelijk is, maar daarna toch inhoud mist zodat ik weer terug ga naar een ander spel.

    Misschien kan iemand die dit spel heeft daarop reageren. Is het een spel voor tussendoor of heeft het ook echt inhoud en blijft het langer leuk?
     
  20. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, dat is moeilijk te zeggen. Heb het spel zelf net gehaald en volgens mij is er wel genoeg te doen om hier langer dan een week mee zoet te zijn.
    Veel verschillende modus, super online gedeelte en een redelijk hoge moeilijkheidsgraad moeten toch zorgen voor een langere levensduur dan een week imo.
     

Deel Deze Pagina