1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Flatout: Ultimate Carnage

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phoenix NL, 1 feb 2007.

  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, dit kan.
     
  2. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop wel dat het binnekort wel wat drukker wordt online :)
    Zal wel zo worden als usa eindelijk de game krijgt.....
     
  3. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb anders geen klagen 's avonds, alleen stikt t van de Engelsen en Fransen.. op zich ook wel gezellig :+

    Vanmorgen trouwens ook nog een paar potjes ranked gedaan...
    Dr zitten wel een paar supergoeie fanatieke racers tussen, heb er al 1 voorbij zien komen met true skill 29. dat duurt nog wel effe bij mij i guess...

    Niemand zin in een potje racen met Hollanders onder elkaar?
    voeg anders effe als friend toe Gamertag = Willand
     
  4. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game sinds gister, maar kan iemand die trueskill uitleggen. Ik heb nu met stunt bijvoorbeeld 15. maar wat houdt dat getal in en wat betekenen die blauwe en rode balk?? Ik wil trouwens ook wel racen tegen hollanders(A) Mijn gamertag is IcyRichard
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    GOOGLE IS JE VRIEND!

    http://research.microsoft.com/mlp/trueskill/FAQ.aspx
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Net een tijd met het wireless racing wheel dit spel online zitten doen. Het gaat prima, maar is na verloop van tijd wel erg uitputtend. Je stuurt namelijk heel veel, en ook vaak hele scherpe bochten waarbij je het stuur geheel om moet draaien. Wel tof en ook wel te doen, maar dus niet al wil je 2 uur op rij spelen.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt toch wel een topper.De reviews zijn overal goed.En hij moet in amerika nog komen.en overal zeggen ze mooie beelden en alles gaat kapot.Morgen maar is halen
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    juist gekocht en ik heb er geen spijt van
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hoe is het gedeelte waarin je in een arena op elkaar kunt knallen trouwens? Is dat vet? Ik vond vroeger Destruction Derby ook zo ontzettend vet en misschien ga ik de game gewoon daarvoor halen.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das echt vet.Zeker online gaat het er hard aan toe.zo is er een arena in het gas station.En daar gebeuren echt mooie ontploffingen.het is een topper er is ook veel meer te doen dan bij burnout
     
  11. Johnneke

    Johnneke Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad echt HET VETSTE spel op dit moment op de xbox voor mensen die van het genre houden, echt prachtige graphics en het speelt echt heerlijk. Je wilt ook echt steeds verder spelen ook al lukt het niet. Zelfs dingen als de stunts in Carnage mode die belachelijk moeilijk lijken om goud te halen heb ik toch zowat overal goud bij kunnen behalen :thumbs:

    En ja inderdaad online is dit echt nice.
    Mijn achievements tot nog toe :
    http://live.xbox.com/profile/Achiev...Details.aspx?compareTo=AzverBE&tid= ]:dh\0t
     
  12. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel iets leuks voor online: Moet je gewoon een race doen maar dan allemaal dezelfde auto: Die Mob car, probeer je de race maar eens te overleven :9
     
  13. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig! Heb het spel van de week ook gehaald en het heeft alles waar ik vroeger zo veel lol aan beleefde met Destruction Derby en meer! Toppertje!
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zijn de geruchten van een Flatout demo waar? Ik ga het zo eff online checken...
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    jup en je moet ervan houden heb em net gespeeld maar von er niks aan
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    wat zit er allemaal ind e demo?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Een destruction derby event en een gewone race (carnage) door een leeg kanaal (en een stuk door een woonwijk).
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De demo vond ik dus echt 10 keer niets! Een slechte Burnout rip-off was het eerste wat in mijn gedachte opkwam. Nee deze skip ik en ik bewaar mijn geld wel voor Burnout.
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vond de demo dus juist wel gaaf, vooral het beuken en alles wat er om je heen gebeurd tijdens het racen vond ik zwaar tof! Dus heb hem maar even bij play besteld :)
     

Deel Deze Pagina