1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

flauwe headlines (o.a. bij screenshots)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Phrenetic, 10 mrt 2003.

1. masterape

masterape Guest

Ik vond dit ook wel een goed idee.;)

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    thanks, jij bent Allmighty, ik adoreer je voor je geweldige positieve bijdrage. WOW!

idd word er met zo'n headline aangegeven dat het over Tao Feng gaat. Dat zeg ik toch ook juist? XBW wil graag serieus genomen worden en als informatief worden gezien (zie forumbeleid de laatste tijd). Met de huidige headlines zijn ze EN vrij informatief, EN best funny..

als er zou staan "Toa feng POEP info" (op zn kobolds, maar dan anders) weet toch niemand waar het over gaat? Dat zou ik dus een flauwe / onzinnige headline vinden (wat de topicstarter nu al vind).

laat maar hangen, lekker belangrijk eigenlijk..

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  3. Hotshot

Hotshot Guest

waar praat je eigenlijk over?
    je doet alsof ik er tegen ben :confused:

4. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    dat dacht ik dus ook bij jou |:- 8)???

Vond het al beetje raar dat jij zulke uitspraken deed. Ik schatte je best hoog in aangezien je Supersonics fan bent :) LOL

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Liev zijn tegen elkaar he :p

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    altijd... (ik denk dat ik mijn sig eer aan heb gedaan) :cool:

7. Hotshot

Hotshot Guest

wheheh, ben je voor de Sonics?

8. Hotshot

Hotshot Guest

:9

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    volg het nu wel minder, maar heb zelf 14 jaar gebasketbald en Sonics vond ik altijd een vet team.. in de tijd met o.a. Gary Payton, Detleff Schremf en Shawn Kemp!

NBA roeleert gewoon zowiezo :)

(nu weer ontopic, voor we ruzie krijgen met de topicstarter die al tijjjjjjden niet heeft gereageerd)

10. Hotshot

Hotshot Guest

Wahahah oke :)

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind ze ook soms te flauw, maar deze:
    vind ik wel cool...
    En ze kunnen niet altijd even leuk zijn, in ieder geval is het beter dan standaard titels.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Whoo die is van mij :cool: Neej sommige zijn idd te vaag. Titels moeten wel informatie geven over wat het bericht te melden heeft.

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    thanx wouter.. was mijn hele crusade niet helemaal voor niks.. :cool:

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik was sowieso al niet echt een fan van dat soort titels, niet dat ik heel veel nieuws post maar goed :cool:

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ze moeten niet teveel hun best doen om een grappige titel te maken...liever droog en informatief dan slechte humor

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niemand dwingt je de voorpagina te lezen, ga dit echt niet bediscussieren. Zolang een titel zegt wat erin staat is het goed. Als wat er in staat vaag is, tja..

Klagen en klagen... :9

Soms verander ik wel eens een titeltje en het kan wel eens te veel worden, maar toch.

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wat doe je nu dan?

en wat jij klagen noemt, noem ik kritiek....maar niet iedereen kan daar tegen

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    natuurlijk kunnen we wel tegen kritiek, maar wat wil je dan?

Steeds hetzelfde als:
    Nieuwe screens PGR 2
    Nieuwe screens Halo 2
    Nieuwe screens MM3
    Nieuwe screens RTCW
    Nieuw filmpje Top Spin
    Nieuwe site Crimson Skies
    Nieuwe Artworks Brute Force.

Zou wel oersaai worden. De meeste titels zijn ook niet direct humoristisch bedoeld, maar meer als verandering.

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Scheel gekeken

Maargoed, ik vind het ook een beetje overdreven. Ik ben hier voor nieuwtje over de games. Niet om m'n tijd vol te maken.

Dus liever saai ja inderdaad....
    Wat jullie doen is gewoon lezertjes trekken (naast informatief zijn).

Maak er eens een poll over :D

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wattefak? Ik snap niet waar jullie moeilijk over doen... kijk eens naar mirik's opsomming: zou je daar vrolijk van worden??? Dan krijg je binnen de kortste keren gezeik van: wat een saaie headlines hebben jullie toch! Het gaat er toch helemaal niet om of ze supergrappig zijn of niet, het gaat er om dat ze afwisselend zijn, en dat vind ik de grote kracht van de newstitles van xbw! Goed soms zijn ze flauw, soms kan er een glimlach van af... dat je er niet om hoeft te schaterlachen, ok, maar daar zijn ze zoals ik al zei niet voor bedoeld. Ik heb ze liever zoals ze nu zijn, zodat er tenminste nog wat afwisseling is en je niet constant tegen dezelfde oersaaie headlines aan zit te kijken, wat op een gegeven moment ook onoverzichtelijk wordt.

Deel Deze Pagina