Ik denk niet dat er hier veel zullen zijn maar zijn er mensen die al weten dat ze naar flevo 2005 gaan?? FF voor de mensen die denke: waar heeft die gek het over? nou hierover: flove festival is een christelijk festival maar het is geen hallelua gebeuren maar gewoon rock hiphop en al dat gebeuren alleen van christelijke bands.
Dan zal je ongetwijfeld mijn twee broers tegenkomen, maar mij zal je er nooit zien. Ik vind als liefhebber van psychedelische muziek dat soort bands echt tenenkrommend slecht. Heb bij mijn broer laatst een stukje zitten kijken, hij heeft er zelfs een dvd van, maar dit kan toch niet de bedoeling van muziek zijn. Zie je een stelletje gasten die er erg stoer proberen uit te zien, maar de muziek die ze maken is toch niet echt orgineel ofzo. Het lijkt mij dat als je in een band speelt dat je daar je creativiteit in kwijt wil, de 'pijn' van het leven moet hoorbaar zijn, ik wil meegevoerd worden door fantastische klanken en schitterende melodieen. Maar die tweederangs muziek die zij voortbrengen heeft niets met muziek te maken maar gaat slechts om 'de boodschap' van de hun zo liefhebbende God. Zit je op zo'n festival met allemaal gelijkgestemde die elkaar aankijken met zo'n gelukzalige blik 'goed man, deze band'. Als je nou naar die echte gospelbands(met 'zwarte' vocals) kijkt kan ik daar nog wel waardering voor opbrengen, daar spat de emotie soms wel vanaf en die muziek is ook 'echt' uit het hart.
Zulke festivals zijn niet voor mij weggelegd, maar ik wens jullie veel plezier . Komt het ook nog op tv ofzo?
ik zal je eens wat vertellen het mag maybe niet gehouden worden dat zag ik net op het nieuws omdat ze pinkpop al genoegh vonden ofzoow ik vind het vet gaar dat ze zo doen want het lijkt me heel vet
Verjaardag: 20-09-1990 Give him a break. Edit: Nu ik erover nadenk, 14-15 jaar oud... Jeroen kan niet spellen.
Christelijke bands zeg je? Nou, misschien hebben we het geluk dat Head, het ex-lid van Korn, komt opdagen.