Flight Sim 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Moondrake, 4 jun 2004.

1. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mensen,

Ik heb dus flight simulator 4 van een vriend geleend. Nou alles doet het gewoon goed, alleen als ik op create a flight druk loopt het helemaal vast.
    Terwijl als ik eerst kiosk (soort vlieg missies) opstart dan doet create a flight het wel, maar gaat het spel na 15 minuten weer terug naar kiosk.
    - Als create a flight vastloopt is het schermpje waar het vliegtuig moet komen zwart (windows media player update?)
    - Als ik counter-strike wil spelen en de resolutie verhoog naar 1024 dan zegt ie can not supported the video mode.

Ik heb al geprobeerd drivers te downloaden, Nvidia TNT 2. Maar toen begon mn beeldscherm te flippen.
    Iemand help mij! Bij voorbaat dank.

2. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is een TNT2 veel te weinig om FS2004 te spelen. Het spel zuigt nogal wat grafisch vermogen uit de kaart....

Maar jij zegt dus dat bv de tutorial wel gewoon werkt en dat je kan vliegen?

Tip:Update je videokaart, een beetje fatsoenlijke heb je voor 50 a 60 euro :D

3. Wanabee modje zegt: Deze tread staat een beetje verkeerd geloof ik :)

Wie Flight Simulator 2004 wilt kopen: Ik heb er één! Stuur maar PM!!!

Zorg ff dat je grafische instelling niet te hoog staan. De mogelijkheden om die aan te passen zijn enorm uitgebreid dus misschien zou het helpen.

Suc6

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2004
  4. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb plotseling ook hetzelfde met counter strike , nu moet ik met direct3d spelen , terwijl opengl het altijd gedaan heeft.

5. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    ik geloof dat dat op de verkeerde plaats staat!

6. Ik zeg alleen dat ik hem te koop heb en daarna zeg ik de oplossing voor zijn probleem...

Maar verder praat ik niet tegen zulke mensen zoals jou _0/

7. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja...ik vind jou wel een beetje zielepietje hoor Sam Fisher Jr. Heavenraiser heeft gelijk..anders moet je het zelf ook niet zeggen.

Ontopic: Ik zal kijken of er inderdaad geen betere videokaart is...als de rest van je systeem trouwens ook een beetje achterloopt moet je zoetjesaan maar eens denken aan een upgrade, want FS2004 vraagt het uiterste :)

8. Jij en zij hebben gelijk...

Maar ik eet mijn schoen nu ter plekke op als deze tread in actualiteiten en sport hoort. :+

9. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Zeur a.u.b. niet zo.

Ontopic: Waardeer zeker je videokaart op want daar ligt denk ik het grootste probleem.

Deel Deze Pagina