Ik heb het een tijd geleden gespeeld, en laatst weer opgepakt. Nu verveeld het alweer vind ik Ik vind het een erg vermakelijk spel, maar altijd maar voor een paar dagen. Ik ben er redelijk goed in, landingen en dergelijke gaan mij goed af, enkel kunnen de lange vluchten mij niet echt boeien..
met de boeing wel, van amsterdam naar afrika ofzo, soms iets minder, soms meer maar het landen blijf ik moeilijk vinden?
Ik ook nog wel. Hou hetzelf het liefste bij iets in de richten van Amsterdam - Copenhagen en dan weer terug.
omg, moeilijk! ik speel met het toetsenbord en kan de 2e tutorial missie niet eens halen.. als ik 1x stuur raak ik helemaal uit evenwicht, ga ik salto's maken en stort ik uiteindelijk neer...
FS2004? Heb ook die tutorial missies geprobeert maar kwam er ook niet uit. Gewoon zelf gaan leren vliegen in een echte kist! Zelf ook gedaan en kan die tutorial missies nog steeds niet!
ik doe het nu met mouse yoke ofzo en dat gaat een stuk beter maar hoe geef je langzaam gas? bij taxi-en bijv?
Met de muis?! Rrrrrr, dat vond ik dus helemaal verschrikkelijk. Bij mij in FS2004 is het 3 en 9 (3 = afnemen, 9 = toenemen) in mn numpad.
Geniaal spel dit Speel FS X. Mijn Flight Controller is gister overleden. Geloof het of niet, maar de gehele pook brak doormidden Ga binnenkort nieuwe bestellen. Wordt Saiktek Pro Flight serie. Twijvel tussen een yoke systeem: of:
De Yoke. Ben even na gegaan waar ik meestal mee vlieg en zogoed als al die vliegtuigen hebben in het echt een Yoke. Vraag mij wel af of een stuntvliegtuig en dergelijke fijn vliegt met een yoke .
De yoke is binnen zag ik gister avond toen ik thuis kwam. Heb hem nog niet uitgepakt of gebruikt. Had gister een bedrijfsfeest van 13.00 tot 03.00 dus kwam niet nuchter genoeg thuis om er nog naar te kijken. Ben nu weer op werk (om 8.30 begonnen .... ben te gaar voor woorden Ik hoop bijtijds naar huis te kunnen en dan zal ik er rond 6 uur eens na kijken