Deze NISSAN 350 Z heb ik gemaakt ik hoop dat jullie er wat van vinden?!: nouw de groetjes\o/ *) _0/ Ik ga hem nog ANDERE kLEUREN geven?!
Ziet er leuk uit! Alleen vind ik zelf de kleurstelling iets minder, niet zo snel.. maar das mijn mening, en de kleuren kan je zoweiso toch nog veranderen als je dat zou willen
mijn auto is af. hier is ie. beoordeel zelf maar. de schorpioen en de naam schorspion heb ik zelf helemaal gemaakt.
gast, uber vet gwn man, tering ey wat een wagen that car rulezzzz :b: :b: mensen, niet zeiken over die lettertjes en over een bumper, dr is gwn niets aan op te merken
Mooie wagen man! Alleen dat dingetje op de voorkant heeft aristo toch ook? Dat schorpioen logo vind ik echt mooi gedaan! Oke we hebben nu al 2 puike wagens! Nu moet ik er tog echt iets moois van gaan maken..
welk dingetje bedoel je? als je dat streepje bij de voorlichten bedoelt die zat ook al op de eerste post van mij. dus...
Een beetje off-topic maar wel leuk om te melden lijkt me. Op de officieele website van FM en FM2 hebben ze een andere competitie gemaakt. Een competitie om de mooiste face plate te maken voor FM2. Er zitten een aantal erg strakke tussen. Zie voor jezelf: http://forums.forzamotorsport.net/forums/4415/ShowPost.aspx Enkele erg goed: