k mag tog wel enthousiast zijn of niet soms? @ R.v.d.Akker: miss ene idee om hier ook te doen die faceplate-comp?
Nou, eigenlijk liever niet, aangezein dat ook fm2 is.. Ik weet ook niet hoe we dat dan moeten doen enzo met die faceplate enzo.. en het heeft niet echt veel met gamen te maken..
http://forzacentral.com/forum/showthread.php?t=3930&highlight=letter Hier heb je wel genoeg aan denk ik
ja, die link kan ik je aanraden, daar werk ik ook altijd mee, tenminste, nu doe k het gewoon uit mijn hoofd..
wow, zie dat er ff stylo whylo uit! maar ik vind het toch leuker om eigen letters te ontwerpen. het is tenslotte je eigen fantastico design.
Lol, die bovenste heeft een achtergrond van PGR3. Niet echt een FM faceplate dus. Die onderste is wel errug vet
Die middelste is ook wel stoer vind ik met die groene teller, maarre we gaan beetje veel offtopic nu denk ik
bij die middelste had de toerenteller eigenlijk wat verder naar beneden moeten staan omdat de 5 en de 6 plus de streepjes die er tussen liggen weg vallen.
Tijdje geleden dat ik op dit forum ben, ik moest eventjes iets opzoeken. Het toeval wil dat ik sinds 3 weken Forza heb opgestart. Hier de plaatjes van toen, ik weet niet of m'n autotje nog in een FM topic staat. Hmmm, er staat geen plaatje bij van eentje schuin van voren en dan een beetje bovenaf.
Damn die ziet er wel goed uit Ik ga me ook eens terug bezig houden met Forza on afwachting tot FM2 Binnen enkele dage post ik ook mijn pics
hoe kun je BTW een eigen teken op de auto zetten? want ik zag bij schorspion dat hij zo'n teken van een schorpioen op zijn auto had staan..die zitten toch niet in het spel?
zelf maken kheb zelf gemaakt met behulp van driehoekjes en cirkels enzo. gewoon beetje over elkaar plakken
kheb geen idee maar ik heb dat niet gedaan en dat zou ook niet zo eerlijk zijn want dan kun je alles op je auto krijgen