1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Arrrgghhh...ik kan hem niet gaan verbeteren, ik kan hem wel verbeteren, want ik heb wel een keer haast nog een seconde ofzo van deze tijd ong afgereden, maar ik kan FM nu niet spelen. Nergens, geen maten met een xbox, geen broers met een xbox, arggghh, wat is dit kwellend. Ik moet live hebben.......arghhhh!!!:'-(
     
  2. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Waarom heb je je gewone xbox dan ook verkocht? Om je 360 te betalen?
     
  3. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nürburgring: 7.01.011
    Test track drag strip: 0.09.287
    Road atlanta short astra v8: 00.57.882
    Laguna seca nissan 350z: 01.38.852
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nee die heb ik nog steeds, en ja die kan ik indd wel weer ff aansluiten om wat tijden te verbreken. Staat ook wel vet, twee van die vette console's naast elkaar, allebei operatieoneel(:confused: ). Goed idee, maar waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht. Dom dom dom... :lol:
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heb het weer ff geprobeert, met als resultaat challenge 2: 0:56.521
    Maar had GVD nog een stuk sneller kunnen zijn, stond iets van 5 tiende nog voor op deze tijd, maar maakte verd*mme een foutje,:mad: :mad: :mad: , ach ja...:thumbs:

    PS: excusemoi voor de dubbelpost.
     
  6. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Well done :thumbs: . Vorige week had Remon nog erover dat hij die tijd niet gaat proberen te verbeteren. Toch maar eens voorzichtig aankaarten dat z'n tijd (waar die zo trots op is) eraan is gegaan :): .

    Ik heb vakantie, ik moet alleen m'n Xbox weer aansluiten omdat ie verplaatst is voor een Halo-party.
     
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hey leuk dat je meedoet, ik heb alleen de tijd van de Ring en de tijd van de Drag nog niet toegevoegd aangezien je je auto niet hebt vermeld :)

    @ ninja, mooie tijd man
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dank je, ik heb er eventjes over gedaan aagezien ik FM voor mijn doen al een tijdje niet meer gespeeld had, maar zoals ik al zei, als ik dat foutje niet had gemaakt, dan was het nog een stuk sneller geweest. Maarja shit happens.:mad: :b: Maar verdamd, het lukt me nog steeds niet om de eerste plaats bij die drag challenge te pakken, als die nou wel eens lukt dan sta ik overal bovenaan, en das smoi. Arggggggh...ik kan het volgens mij gewoon niet hebben, ik zal en ik moet die ook pakken, hoe dan ook! :mad: 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Tja is lastig he :D
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    k ga dalijk de fotos maken van mn autos voor car of the month. ga ook maar eens even racen. met mn stuurtje met zelf gemaakt koppelings pedaal zodat ik die moet indrukken voor dat ik mn pook kan overhalen:9
    8) 8) :+ :cool: ziet wel vet uit. is alleen ff wennen. maar hij doet het wel he r.v.d.akker?:9
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Kvind et een beetje zielig voor Remon.. Maar ik ben ook sneller dan hem, 0.003 seconden. net nieuwe tijd gereden : 0.56.606!
     
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Nieuwe tijd met de astra:

    0.56.321

    ik sta 1ste \o/
     
  13. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nurburgring met f333 sp ferrarri
    Drag strip met tommy kaire skyline
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mooi wurk, maar niet voor lang, ik zal weer aan de bak moeten om je te verbreken. En zoals ik al zei, ik was al bijna nog een halve a hele seconde sneller dan mijn tijd, dus het moet kunnen. Hoewel jouwn tijd wel erg mooi is, het word lastig, maar het kan.\o/ :thumbs: :b: :D
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    0:56.102, bij challenge 2, dus ik sta weer eerste. Ben wel benieuwd hoever zoiets door kan gaan, die tijden verbreken, strax zitten we binnen de 10 seconden, LOL:b: *)
     
  16. FM Competitie

    FM Competitie Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnekort komt er weer een nieuwe challenge bij, aangezien de vakantie er ook aankomt zullen het er wel twee worden
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    @ Ninja : Mooie tijd, maar ik moet ook nog sneller kunnen zijn, want ik had 0.240 sec straftijd en ik maakte een foutje bij 1 bocht ;)
     
  18. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mijn nieuwe tijd met de ferrari f333sp op de nurburg ring is 06.55.137
     
  19. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Godverdommesepokkezooi |:- Bij die time challenge met de astra ben ik steeds vet snel.. vlieg ik er steeds bij dezelfe bocht uit |:- En dan kom ik eens door die bochtheen, en dan heb ik weer een verkeerd rempunt bij die chicane aan het einde van het lange rechte stuk.. damn.. word lastig om die 55 sec te halen

    @ smankiy, mooie tijd man
     
  20. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    doen jullie eigenlijk allemaal automatic of manual

    bedankt ik had echt de hele tijd super erge pech dat ik er bij een bocht uitvloog maar ik denk dat er nog wel 5 seconde af kan
     

Deel Deze Pagina