1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

1. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    k zal eens even kijken welke chalenges we er eens bvij gaan zetten. laguna seca kan miss wel, maar die staat dr tog al in?alleen met een andere auto mja nogmaals, ik zal eens kijken

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    doe anders die test track infield. die is superlang en superleuk *)

3. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal dit even aan r.v.d.akker overlaten want mijn xbox voeding heeft het begeven toen ik mijn versterker er op aansloot, dus ik moet ff een nieuwe voeding regelen en dan kan ik pas weer gaan kijken welke races geschikt zijn.

*stom geklooi ook van mij|:- ik moest en zou weer mijn xbox gaan modde met een uniek idee..........*

4. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    anders stop je er zo'n autocross circuitje in. die eenalaatste is wel leuk. ik rij em wel is met een helemaal vol geubgrade lotus exige

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, ik wacht stiekem nog steeds op een nieuwe challenge.

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja wanneer komt er weer eens een nieuwe challenge, Laguna Seca klasse P, das zo vet.

7. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    nou we zullen even moeten w88 totdat R. v.d. Akker weer trug is van vakantie want zoals jullie weten is mijn xbox kaduk dus regelt hij alle races totdat ik weer een xbox heb, dan doe ik het ook weer nl:9

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Maar nou begrijp ik je denk ik een beetje verkeerd, zolang jouwn pc het nog doet kan jij toch hier aan de begin post een nieuwe time challenge toevoegen, in elk geval als je dat anders wel kan kan het nu toch ook, leg eens uit?:confused:

9. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ken niet al die races uit mn hoofd dus hoe moet moet ik dan een race verzinnen?

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Circuits:
    - Maple Valley
    - Alpine Ring
    - Blue Mountains Raceway
    - Sunset Peninsula
    - Laguna Seca
    - Nurburgring
    - Tokyo
    - Rio de Janeiro
    - New York
    - Tsukuba
    - Road Atlanta
    - Road America
    - Silverstone

Klasses:
    - D
    - C
    - B
    - A
    - S
    - P

En ik heb die fcking game al een jaar lang niet meer, dus zo moeilijk lijkt het me niet om uit het hoofd wat leuks te verzinnen ;)

11. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    nou sry maar ik had hem net een mnd toen mn xbox de pijp uit ging dus...

maar goed, deze challenge komt er bij:

Road america, met de vw corrado, fully tuned

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Argggh, hebben we je eindelijk zover gekregen er een bij te doen is het een bagger challenge. Doe dan bijv dezelfde baan maar verplicht met klasse R of P, dat maakt het een stuk leuker dan om met een achterlijke vouw wagen te rijden. VW sucks! (btw, no hard feelings, ik vind de challenge alleen kut hoor).

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, dit is misschien best nog eens leuk om te proberen? Lekker glijden in een auto met teveel kracht, gewoon alle opties dus vol zegmaar?

14. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    dr staat toch fully tuned of bedoel je dat niet?

@head ninja: pech dan voor je, hou je het toch bij die andere? deze is maar tijdelijk totdat R. v.d. A. weer trug is of totdat ik weer een xbox heb, dan komen dr weer een paar tegelijk bij ok?:):

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, dat bedoelde ik ja, dat is best leuk dus voor een keertje. ;)

16. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, zulke mensen moeten we hebben.Head Ninja, neem nou eens een voorbeeld aan Blanqua:9 je moet niet meteen beginnen te zeuren wanneer er een challenge komt die je niet aanstaat...

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, ik ben geweldig! :+ Nja, zeuren doet hij toch ook niet, meer van 'onvrede uiten'. Trouwens, die auto is amper onder controle te houden, met alle hulp uit (tip: deze challenge moet met hulp UIT!)?. Onderstuur als een gek, bij de start blijf je zowat met je voorwielen spinnen totdat je in z'n 4 zit, prachtig lastig :)).

Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  18. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ja juist, zal het dr nog even bij zetten. zeer zeker ZONDER HULP!!!8) }:] }:]

19. FM Competitie

FM Competitie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wle foto's posten van vette aktie's he mensen!!:D gaan we dit forum eens even wat extra leven inblazen;)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eigenlijk een zeer leuke challenge dit, kan amper bochtjes maken met die bak. Ziet er overigens wel bruut uit, zo'n extreem getunede Corrado, morgen maar eens een plaatje schieten.

Deel Deze Pagina