1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ach ja dan maar ff proberen, maarja ik blijf erbij Volkswagen is gewoon K.U.T. Hoe je het ook wend of keert. Geef mij maar een LeMans car, al ddie grip, gewoon eindeloos, btw ik heb een eigen persoonlijk record gevestigd, ik heb 10 rondjes (non stop, ja soms ff op pauze om ff te krabbe ofzo, maar toch non stop) met een Ferrari F333 SP op de Nurburgring volop gereden zonder ook maar een foutje te maken, alle rondes varieeerden(?) tussen de 6.55 en de 6.49, dus ik heb ook niet expres langzaam gereden om zoiezo zonder fouten te racen. En daarmee heb ik ook in de 6de ronde mn eigen record op deze topic verbroken met 6:49.111, met dus de Ferrari F333 SP. Boeit mischien niet zo heel veel maar toch, ik ga er meestal met zoiets in de 8ste of 9de af, en dan is het bale, maar nu niet meer, en das best vet.

2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hmmm, ik heb er nou even in gereden, en wat een K.U.T. wagen, ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht, en ik verwachte al weinig. Als je dan zonodig wil driften, doe dat dan met een japanse tuner. Dit is het niet eens waardig om een ronde tijd neer te zetten, voor deze pas ik, kut ding.

3. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    sjezus wat kun jij zeiken zeg...damn gast... weet je wat? ik weet het goed gemaakt. je mag deze track rijden met een vw corrado fully tuned en een lancer evo VIII, ook fully tuned

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Oooke, cool down, er zijn ergere dingen in de wereld weetje. Ik zeg alleen dat ik die wagen niks aan vind, jij blijkbaar wel, ben blij voor je. Toch wel mooi want die Lancer is een stuk vetter. O en btw, als je de begin post nog wat wil verbeteren, met maps van de tracks enz. , hier zijn nog wat plaatjes, alle tracks met de plaatjes die nu ook in de begin post staan, alleen dan nog met de map erbij, mischien handig voor nieuwkomers.

http://www.xboxlive.fr/news_affiche_1692.html

Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  5. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    thnx man. DIE additute waardeer ik. kan niet goed tegen dat gezeik om een keuze van mij. ben blij dat je de EVO beter vindt. zal even kijken dat ik tijd vrij maak om die post te verbeteren. heb nu geen tijd, moet gaan werken. je ziet het dus wel wanneer het verandert is:9bedankt nog:thumbs:

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Oke man. Alleen jammer dat bijv Silverstone niet op die site staat, voor de rest mis ik volgens mij geen baan. Had nog even een tijd neergezet met de Evo, volgens mij wel een vies goede, maarja, ik had hem zonder te saven uitgedaan, en ik ben de tijd vergeten. Maar ach, ik wil ook niet de eerste zijn die op die lijst staat, ik wil iets kunnen verbeteren, dan weet ik waar ik aan toe ben zegmaar.

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 aug 2006
  8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Yo wtf man, die site heb ik toch 3 posts eerder ook gepost, ff wat beter lezen knaap.

9. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    haha:lol:boeie, kan ik het beter onthouden:+:lol:

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    sorry head ninja, ik was meteen plaatjes gaan zoeken zonder de post echt goed te lezen

van fouten leer je

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja das waar, ik vergeef het je in de naam van de heilige gamegod, hij vergeeft het je. *) :thumbs: :b: (hahaha) O en btw, Mista B, ik had nog een betere tijd op de Nurburgring he, 6:49.111 met de Ferrari F333 SP

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  12. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt

grappig dat de tijden van De Ring nogal uiteenlopen. Misschien moet ik het ook maar es proberen.

13. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Zo ik ben weer terug van een paar weken Griekenland. Hebben jullie me erg gemist? :+ Gelukkig kon mr B mijn werk overnemen, het neerzetten van de nieuwe tijden enzo in de begin post, en nieuwe challenges bedenken.

Ik ga binnekort ook maar weer eens racen dan.

14. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ey gast. welcome back:Dje moet maar even lezen wat er gebeurt is, dan ben je weer op de hoogte:thumbs:

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, wie weet er truowens een leuke bak/instellingen om lekker controleerbaar mee te kunnen driften, PGR2 style zegmaar. Niet een al te snelle wagen, niet uit de S/P klasse o.i.d.

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja dan zijn er niet echt veel, ik had gezegd, de Skyline fully tuned, maar die is dan in klasse S dus, naja dan weet ik niet een echt goede.

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    O nee maar dat maakt niet uit ;). Als het maar niet een onwijze race-wagen is ;).

18. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    skyline rulez 4 life!!!_O_:lol:skyline is dan jou wagen denk ik, lkkr cruisen en zow, maar toch in een dikke race bak:cool:

19. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Je moet hem wel echt goed afstellen anders rijdt ie wel kut

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wow, heb hem uitgeprobeerd. Meen dat ik hem weleens fuklly-tuned nodig heb gehad voor een race. Wat een monster, moet mij maar eens flink verdiepen in al die afstellings-dingen. Heb dat nooit echt gedaan, verder dan wat geklooi met de vering en rijd-hoogte (komop, dat is gewoon leuk, zo'n ontzettend dijnen en stuiteren in een auto :+) kwam ik meestal niet.

Deel Deze Pagina