Ik denk het wel. Ik zat net te kijken of de 350Z Track in de top 1000 stond maar die staat er niet tussen. Maar moet echt wel sneller kunnen. Zeker 1 seconde http://forzamotorsport.net/leaderboards/bestdrivers/
Allereerst ik rij zonder Traction Control en Stability Management. En qua gasgeven moet je zorgen dat wielen zo min mogelijk wielspin maken. En gewoon rustig in rechte lijn remmen (zo laat mogelijk ) rustig en vloeiend insturen en langzaam het gas weer laten opkomen En uit grindbak blijven zodat je geen straftijd krijgt
oja das waar, ik reed eerst ook altijd zonder 1 van die dingen... en idd zo laat mogelijk in een rechte lijn remmen, doe ik ook , sturen idem, behalve gas rustig laten opkomen. Zulke dingen gaan bij mij vol gas . Ik vlieg er alleen nog wel eens uit bij dat ene rotbochtje over die heuvel, en dat kost je dan zo 4 a 5 strafsecondes.
Die bocht moet je gewoon volgas aankomen en wanneer de kerbs aan rechterkant beginnen keihard remmen dan sta je bij de bocht ongeveer bijna stil en dan naar beneden rollen en dan weer vol op gas
Ut probleem is dat ik vaak net iets te laat rem, dat ik dus nog met een redelijke vaart over het heuveltje vlieg waardoor ik niet meer op tijd kan remmen. En het gebeurt me telkens weer omdat ik de hele tijd denk dat die bocht pas later komt. Omdat als je op de radar kijkt het maar een héél klein knikje is. Maar ik weet hoe 't moet, dus ik zal goed oefenen aan het eind van de week als ik wat meer tijd heb (kloteschool..)...
Ik zit nu in de 1.48 gaat steeds beter,, hehe.. Ik doe geen examens, zit in 4 atheneum dus duurt nog wel even. Maar heb nogal veel dingen gemist ivm met 'ziekte' dus heb nog wat dingetjes in te halen enzo Maar de kans is toch groot dat ik het dit jaar niet haal, dus heb liever vast vakantie nu
Ik ben ook niet zo heel goed in FM hoor, ben beter in PGR2 .. Maar ik ga vanmiddag ook nog es probere
Ach ff tussen het leren door ontspannen Ik had eens gekeken hoe snel die WR auto was en had ff snel een tijd daarmee gereden. Niet snel natuurlijk maarja. Met die Nissan 350Z Track haalde ik die ghost van mezelf van die Honda bijna in bij mijn snelste tijd
Netjes Netjes.. !! Ik heb zelf net ook ff geracet, 1.39.063 Ach, ik kom er wel hoor Er is trouwens ook een nieuwe challenge zie beginpost
Ik zal zo nog ff proberen om een tijd te zetten op de nieuwe challenge. Na zaterdag hebben jullie bijna 1,5 week de tijd om mijn tijden te beaten Dan ben ik namelijk op vakantie
idd 1:37 moet erin zitten als je netjes rijdt. Ik ben soms 0,6 seconden sneller dan mijn huidige snelste tijd maarja dan maak ik weer dom foutje...