Ik vind het juiste een leuke baan, vooral omdat ie zo lang is, ik heb hem zo vaak gedaan dat ik hem uit mn kop ken, maar toch heb je nog altijd een paar momenten die je niet verwacht. Bij een kortere baan kan je letterlijk alle bochten van top tot teen uit je hoofd leren, maar bij de Nurburgring is dat anders, aangezien hij 22 KM lang is en 172 bochten heeft kan je dat niet echt uit je hoofd leren. En de baan is ook nog eens heel tricky want het is een heel erg dunne baan, en heuvel achtig. Er is ook een edurance race in FM, waar je met LeMans auto's moet rijden, 8 rondes op de Nurburgring, in die race moet je om de 2 rondes de pits in, dus intotaal 4 keer. En dan niet alleen voor brandstof, maar ook voor de banden, want die zijn dan helemaal aan gort. Dat is dan ook mijn favoriete race van het spel. Nouja mischien, als er een edurance race met LeMans auto's in zou zitten op Laguna Seca, dan zou die mischien leuker zijin. Maarja dat is mijn mening. Wat zit ik ook allemaal te lullen. Excusemoi voor de dubbel post.
Laatst bewerkt: 7 jun 2006