1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Die strafseconden vallen wel mee hoor, paar seconden soms. Maar het ligt vooral aan mijn rijstijl O-) Mijn gevoel zegt inderdaad dat je het snelst gaat door zo laat mogelijk voor de bocht vol in de remmen te gaan en daarna vol gas geven, de bocht ingaan, gas beetje inhouden en zodra je recht staat weer vol gas :9 En ja, ik weet dat het fout is... maar ik denk er meestal ook gewoon niet aan, pas als ik bijvoorbeeld hier op het forum zo'n opmerking van jou lees. Ik wéét dat je gelijk hebt, maar ik moet het alleen een keer gaan toepassen :emo:
     
  2. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Wow.. Damn, jullie kunnen wel boeken gaan schrijven.. :lol:

    ik hou het kort:

    8.876
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hmmm, bij die drag strip had ik een tijd van 6,919, maar dat is als je meteen achteruit rijd, dan start de tijd nog niet, maar dan kan je met (de Mine's) 240 KM/H over de start. Verder bak ik er niks van, ik kan ook niet zo super goed afstellen. Dat is mijn probleem, zonder dat achteruit rijden had ik 8,904.
     
  4. FM Competitie

    FM Competitie Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk best goed! Ik rij ook niet altijd 8.8xx seconden ;) Meestal in de 8.9xx
     
  5. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ook de Nürburgring Nordschleife jeetje was me toch ff voorzichtig rijden. 1 klein foutje en ik krijg mijn auto bijna niet meer recht ook wanneer ik ff zo'n bobbel raak dan vlieg ik zo goed als meteen van de baan af:p
    dus voorzichtig rijden kom op het volgende:

    RX-7 gen 3(opgepompt naar een A klasse) 9:42.757

    **EDIT**
    Nürburgring Nordschleife
    AB flug RX-7 (opgepompt naar A1) 9:34.277

    (was gewoon 2 keer op mijn zij komen te liggen tijdens het oefenen:p was me nog nooit overkomen)
    had in deze ronde nogal veel straf sec denk wel dat onder 9 moet lukken maarja is nog niks vergeleken met die tijden van jullie, misschien dat ik hem toch nog een klein beetje moet opvoeren maar volgens mij rijdt hij dan wel heel slecht
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Dat is volgensmij toch best wel een mooie tijd voor een rx-7 hoor :) Ik bedoel, wij rijden met LeMans auto's vind je het gek dat wij sneller zijn.. Je kan zowieso met LeMans auto's rijden ook al in het begin, gewoon naar free run, hotlap, de ring, klasse R , en dan je auto kiezen
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nordschleife ken ik helemaal uit m'n kop, net zo goed als elk klein circuit, na tien rondjes zit zoiets er wel in. ;)

    @ jazz, Het is niet slim om een RX-7 helemaal op te pompen naar een A-klasse auto. Ookal staat er A-klasse, nóg zal hij langzamer zijn dan mening B-klasse auto.... Probeer een zo snel mogelijke auto te nemen en die m.b.v. kleine spoilertjes en lichte turbo-tjes te "finetunen", dan rijdt hij veel beter. ;)
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Nordschleife is ook vies makkelijk, maar voor sommige die de baan voor het eerst rijden, kan het tricky zijn. Bij PGR2 heb ik er ook wel iets van 300 rondjes gereden als het niet meer is. En bij Forza inmiddels ook makkelijk al iets van 200. Daarom vind ik hem zo makkelijk, maar voor sommige die de baan niet kennen kan het moeilijk zijn.:thumbs:
     
  9. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0

    hehe ik zat gister avond nog ff te kijken welke bak het was die jullie hadden die f333 (kon hem niet vinden :p)
    na lang zoeken zag ik hem staan bij de dealer maarja die bak mag ik nog niet kopen.
    later nog een andere bak zoeken.
    ik vind die le mans auto's best moeilijk om mee te rijden (veel te veel vermogen ook die astra bv. maarja kwestie van oefenen )


    de gen 3 is idd B1 en bij het vermogen op een A1 klasse rijdt hij idd al heel moeilijk. Je schuift heel snel dwars over de weg heen dus het is vaak voorzichtig rijden.
    de ab flug RX-7 stuurt al stuk beter (heeft waarschijnlijk beter onderstel vliegt niet zo snel als de RX-7 gen :cool:

    mijn Gen 3 heb ik niet opgevoerd met turbo's alleen met die andere dingetjes voor vermogen en ook gewicht vermindering en beter banden natuurlijk.
    Met turbo zal de gen rx-7 heel moeilijk rijden denk ik. Met de turbo druk vind ik dat je minder controlle hebt over het vermogen (snelheid) dat je hebt in bochten. Als ik nu los laat verlies ik de druk van 0,6 bar volgens mij op zich niet zo heel veel vermogen verlies. Maar met een grotere turbo ben je in een keer heel veel vermogen kwijt en dan zal ik nog langzamer zijn wanneer ik uit de bocht kom.
    Maarja de A klasse races is denk ik wel max voor de rx-7 wordt toch tijd voor een nieuwe bak
     
  10. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, zoals vd akker al zei: ga boeken schrijven!:lol: neej grapje je hebt ckr gelijk stefan. jazz, pak een betere auto en probeer het daarmee, je zult zien dat je dan sneller bent dan met de rx7
     
  11. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    net 2 andere bakken gebruikt
    #12 skyline 9:04.893
    #8 LMP-02 8:09.094

    met die lmp nogal kut gereden dus onder de 8 moet lukken
     
  12. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister liet ik al iets weten in het andere topic, het zat er dus aan te komen. Ik zal dit weekend kijken of ik wat mooie tijden kan neerzetten :). Helaas geldt m'n 'born to be one second too slow'-motto nog steeds :'-( . Na de PGR2 challenge heb ik wel een cursusje GT4 van een paar maanden gehad en nu rijd ik zonder ABS/TC/STM. Per saldo race ik een stuk harder, maar m'n maten racen nog steeds harder dan ik...

    Vroegah poste ik ook tijden van een vriend, Remon. Hij had geen zin op forums te zitten, maar zette altijd wel mooie tijden neer. Ik neem aan dat hij dit keer ook wel tijden wil neerzetten.
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit weekend ook maar ff zo'n 2002 Nissan Mine's Skyline GT-R R34 kopen en hem afstellen voor de drag \o/
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik zal het ook eens met een RX-7 proberen, kijken hoe dat rijd, volgens mij wel aardig, zeker als je hem helemaal opvoert en afstelt. Zal ff zien.

    Kzal ook ff proberen weer een betere tijd neer te zetten met de F333 SP op de ring, want toen ik die tijd reed, had ik wel een paar foutjes dus het moet nog een aantal seconden beter kunnen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    foutjes zijn dr om te verbeteren he?;) zonder fouten zou racen niet leuk meer zijn toch? is er niets meer om te verbeteren..........
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Je kan ook een gewone 2002 skyline R34 Nür kopen voor 80.000 dacht ik.. ik heb die zelf afgesteld, en nu rij ik er 8.925 mee :D:D Dus maar heel klein beetje slomer dan de mine's
     
  17. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    dus zo zie je maar weer, het komt aan op het afstellen van je wagen;)
    en als je dat niet kan zul je dr je tijd aan moeten besteden want anders lukt het je nooit om onder de 8.9xx sec:9
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hey mensen,

    leuk topic.

    Ben ook eens even wat rondjes gaan rijden op laguna Seca met die Nisson 350Z.

    kom na 1 sessie van 11 rondes op 1.39.494
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik vind het zoals een jaar geleden nog steeds vreemd waarom hij dat vindt! 8)
    Goed om je weer te zien Gunther :cool:
     
  20. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb het ook nooit gesnapt wat hij tegen forums heeft. Maar ach, hij heeft zelf geen Xbox. Leuk om te zien dat jij nog steeds actief bent :). Zelf zal ik ook alleen maar actief zijn in dit deel (en misschien The Green Mile) omdat ik wat minder Xbox-minded ben. Maar racen doe ik nog steeds braaf. Eerst GT4, toen Colin Mac Rae4 en nu is Forza voor de 2de keer aan de beurt. Met karten ben ik intussen net zo snel als m'n maten.

    Ik zit nu op 60% en level 47. Ik zal zo snel mogelijk de Ferrarie F333 SP ophalen :).

    Echt weird dat ik juist op dit moment weer instap. Was ik een paar weken geleden hier weer gekomen dan was ik nog niet zover omdat ik nog niets geunlocked had en zou ik hier een paar weken later zijn gekomen dan zou ik het spel weer teveel gespeeld hebben. Het is voorbestemd _O_ !
     

Deel Deze Pagina