Je kunt nog even weinig in deze demo, alleen Quickstarts van Engeland en Scotland. In CM 03/04 ben ik al 6 seizoenen manager van Liverpool. Leuk clubje om te managen vind ik! Anders zat ik er al niet 6 seizoenen!
Ik heb hem nu ook. Begin fijn met Arsenal. Eerste wedstrijd net gespeeld. Binnen 12 minuten sta ik gewoon voor met 3-0. Met mijn gedachte zat ik natuurlijk al bij een mega overwinning. Niets bleek minder waar. Eerst komen ze trug tot 3-1. Toen 2de helft maak ik eerst 4 -1. Maar toen faalende verdedigers en een faalende keeper. Wordt het in de laatste minuut ook nog gewoon 4-4. Tjonge jonge, toch nog ff betere tactieken gaan bedenken.
Met penaltys verloren in de Community Shield met Arsenal Prachtige wedstrijd, 3-2 voor, 90ste minuut corner Man Utd, Tim Howard (keeper) komt mee naar voren en scoort 3-3 Penaltys...verloren. bewijs: [plaatje]http://img53.exs.cx/img53/897/fm2005.jpg[/plaatje]
Championship Manager werd altijd gemaakt door Si Games en uitgegeven door Eidos. Die 2 zijn nu uitelkaar en Eidos gaat door met CM en Si Games maakt een nieuw spel, Football Manager 2005 dus. Dat wordt uitgegeven door Sega. En aangezien CM zijn succes te danken heeft aan de mannen bij SI ga ik voor FM 2005, want dat komt dus van hun
He Rivanov, ben ook bezig met Arsenal heb alleen de community shield wel gewonnen, met 3-2. Wedstrijd ervoor 5-0 van Porto gewonnen. Maar met wat voor een opstelling speel jij?
Ik zal zo snel mogelijk even een screenshot maken van m'n opstelling, ben nu even bezig zodat ik dat niet kan. //edit: hier mijn opstelling van Arsenal [plaatje]http://img40.exs.cx/img40/3282/opstelling.jpg[/plaatje] normaal staat ipv Van Persie, Henry samen met Bergkamp in de spits. Maar zoals je ziet is Henry geblesseerd.
Ik heb nogal een andere opstelling. Heb linkshalf Pires met pijl naar voor, rechtshalf ljungberg met pijl naar voor. Cole heb ik ook linksback maar ook met pijl naar voor. Heb op middenveld Viera i.p.v. Edu en achterin heb ik dan nog Touré. Werkt heel goed. Sta 1ste in de competitie na 3 wedstrijden en heb 16 doelpunten voor en 2 tegen.
Hi Marcel Did you ever dream of putting on the shirt of your favourite football team? Have you ever thought about going into the world of virtual coaching? Well, today just might be your lucky day! Following on from your entry in our Football Manager 2005 Face in the Game competition - I am delighted to tell you that you've won! You are going to be in the game as a regenerated player or member of staff. Football Manager 2005 is released November 5th 2005 on PC and Mac (dual format disk), now is the time to tell your friends and family of your elevation to super-star status. While your at it, we suggest you get in your pre-order by visiting http://www.sigames.com/fm2005/. We've released a demo this afternoon of the game, whilst you won't be able to see yourself just yet it will give you a taster of things to come! Good luck Sports Interactive Football Manager 2005 - Know the Score PS: To get regular updates on Football Manager 2005, make sure you register with us http://www.sigames.com/register.php als het goed is zit ik nu bij Feyenoord
Die demo is echt GOED. Eindelijk echte verbetering tegenover CM01/02, ik kan niet wachten tot ie uit is !!!
Als je het zo'n goede verbetering vind tov CM01/02 dan raad ik je aan om 's CM03/04 te gaan spelen. Want dat is al een hele verbetering tov CM 01/02!
Die mening deel ik niet met je, CM4 (= CM 02/03 ) was inderdaad minder, maar CM 03/04 was weer een sterke verbetering!
Dat ben ik weer met je eens Maar dan nog had CM03/04 absoluut niet het ''nog 1 wedstrijd dan''-gevoel wat ik wel had bij CM01/02... FM2005 weer wel, en dat met alleen nog maar een demo
Ik hoop dat de demo van FM geen echet voorbode is voor het echte spel qua moeilijkheidsgraad, want zo op het eerste gezicht is het spel te makkelijk gemaakt. Ik heb arsenal genomen als club om te coachen , en uitslagen van 5-0 tegen Man United zijn heel normaal (ook 7-0 tegen Paok). Even afwachten dus... En over de discussie wat betreft Cm4 en cm2001/2002: De laatste is in mijn ogen de beste CM tot nu toe. Je had echt het gevoel dat je alles kon beheersen, en dat je door middel van je keuzes een wedstrijd kon laten kantelen. Cm4 was eigenlijk helemaal niks (alles leek wel voorgeprogrameerd in mijn ogen), en Cm 03/04 was inderdaad een grote stap voorwaarts, maar de laatste versie haalde het bij lange na niet aan die van 2001/2002 De nieuwe FM: Mhoa, begin er wat in te komen. Vind alleen alles wat vreemd staan, maargoed...
Eehh te makkelijk ? Raar he als je Arsenal kiest.... :{ Ik heb met FC Utrecht 9 comp.wedstrijden gespeeld gister, 3 gewonnen 3 gelijk en 3 verloren.... krijg enorm veel goals om me oren....