1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [FM2005] De demo

Discussie in 'Games' gestart door mars15, 23 sep 2004.

1. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast....

Wanneer je in vorige delen een topclub koos, was het nog vrij moeilijk om het seizoen winnend af te sluiten (m.u.v. cm03/04). Als ik nu merk dat het met Arsenal, zonder enige inspanning qua aankopen (ik had zelfs geen trainingen ingevoerd; werd niet getrained dus), zo makkelijk is om de gehele demo ongeslagen te blijven en zulke uitslagen neer te zetten, vrees ik dat het te makkelijk wordt voor de doorgewinterde CM/FM speler (daar schaar ik mezelf NIET onder)..

Komt nog bij dat ze van FM een toegankelijkere game wilden maken. En wat betekent toegankelijker?

Juist ja...

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Training staat zoiezo ''aan'' hoor, gewoon de default schedules, dus je team traint zeker wel...

Verder vind ik 't raar dat je klaagt over de makkelijkheid als je het beste team uit het spel gekozen hebt, dat is toch niet zo raar ??

Ik schaar mezelf wel onder de doorgewinterde CM/FM spelers, en ik heb moeite zat in de gold demo om mijn club te laten winnen....

3. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een verschillende makkelijkheden. Als ik uitslagen haal van 5-0 tegen Man United, 1-4 tegen Newcastle, 7-0 tegen Paok, 0-3 tegen Roma, dan denk ik persoonlijk dat het te makkelijk is..

Maargoed, dit is slechts een club uit de demo (wel de beste, alla), dus ik zal zeker nog een club gaan managen, om te zien of ik dan ook deze uitslagen (of een iets mindere) kan bewerkstelligen..

En ik noem mijzelf niet doorgewinterd, terwijl ik het al vanaf CM2 speel.

4. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op FM 2005!

5. mars15

mars15 Guest

ik heb hem :) de volle versie ff spelen ziet er goed uit

6. mars15

mars15 Guest

me @ fm 2005

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    _O_ 8)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Is FM 2005 al uit? Of heb je 'm al gekregen door die actie.

9. mars15

mars15 Guest

hij is al uit op internet
    en door een prijsvraag zit ik in fm 2005 als regen speler... dus na een aantal jaar kom ik er dan in als andere spelers stoppen.

er hadden 3.500 mensen gewonnen

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik had eerst de "halve" demo gedownload van FM2005. En net even de Gold demo gedownload, van Sigames.com

Maar nu is alles in het Deens! Installatie is Engels maar spel zelf in Deens! |:-

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Kun je alsnog weer instellen naar Engels...

Ik heb sinds vanmiddag het spel in huis, eerste uren alweer voor jan lul gespeeld aangezien het me toch iets te langzaam ging met 17 divisies en normal database....

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    :+ Dat is ook wel heel veel van het goede!

Heb 512mb maar nog doe ik er niet zoveel, want dan is ie gewoon trager!

13. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zo heb hem ook eindelijk. Is wel relaxed dat ie meteen in het Nederlands is. Meteen ff een nieuwe game opstarten...;)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu FM 2005 ook eindelijk!

Vriend van me zit erin! Is spits van de A1 van Willem II en hij zit ook in het spel :cool: Vorig jaar zat hij nog niet in CM maar dit jaar wel in FM! _O_

Zoek maar: Jimmy Beks

15. mars15

mars15 Guest

gaat goed met mij

ben feyenoord en ander game chelsea

met chelsea bijna kampioen, en bij feyenoord ook bijna kampioen

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als ik naar jouw zoek dan vind ik je niet!
    Terwijl ik Holland met Full Detail heb, en je zat toch in het spel omdat je die actie had gewonnen?

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt meestal pas na een tijdje. dan worden er weer nieuwe spelers gegenereerd omdat de huidige spelers dan te oud worden. dus misschien kom je pas na 10 jaar spelen in de game terecht met je kop :)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Fantastische game! Je krijgt nu ook vragen van journalisten, zo kreeg ik in het begin van het seizoen bij Juventus een vraag van een journalist, of ik enige druk voelde omdat de supporters liever een ervaren coach hebben. En dan heb je keuze uit 6 mogelijkheden om te antwoorden! :cool:

En vriendschappelijk tegen Volendam gespeeld, 3 penalty's! :+

Afijn, kijk zelf maar :9

[plaatje]http://img130.exs.cx/img130/4421/juve-volendam.jpg[/plaatje]

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het valt me op dat de uitslagen echt grandioos hoog zijn.

De Graafschap - Willem II 4-5! Er wordt in ieder geval veeeeeeeeel meer gescoord dan in CM 03/04! Maar verder echt topgame!

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik echt heerlijk vind is dat de game nog steeds de CM feeling heeft :D

Deel Deze Pagina