folders/kranten rondbrengen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fruxxxano, 20 jun 2004.

1. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel verdien je eigenlijk als je folders rondbrengt. ik word in oktober 13 en dan mag ik dat eindelijk doen. verdien ik eindelijk is wat meer :) *) :p want van auto's wassen word je ook niet blij, pfff rotwerk! en het verdient ook niet al te best......

2. Ik bezorg op zondag de Telegraaf. Dat verdient voor 4 keertjes €70,- (ben je 4 uur per maand mee bezig).
    En ik loop het NRC handelsblad door de week. Dat verdient €130, - per maand en daar ben je 6 uur per week mee bezig.

Maar ik stop met krantenlopen. Nu ik 18 ben is het tijd voor een "echt" baantje.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2004
  3. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe oud ben je? ik dacht dat je de zondag telegraaf en NRC handelsblad pas vanaf 15 of 16 jaar mag rondbrengen.

4. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    in de kassen is veel flexxer 2,75 per uur op 14 jarige leeftjd

5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    moet je wel kassen in de buurt hebben waar je kan werken

6. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In verhouding verdien je best goed als je kijkt naar hoeveel uur je besteed en hoeveel geld je krijgt, maar ik zou dit werk niet willen doen als het geen zomer meer is. Elke dag door de regen.:mad: Dit heb ik weleens vrienden van mij zien doen, en dat is echt geen pretje.

Edit; wat ik doe is bij een distributie centrum werken dus orders pikken. Dit is opzich wel leuk werk en het verdiend ook best aardig... Verder wil ik voorlopig ook op zondag de telegraaf rondbrengen, heb gereageerd, dus ik wacht maar af. :9

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  7. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bezorg reclame folders in plastic(netwerk VSP), verdiend niet zow geweldig veel, maar je hoeft tenminste niet te vouwen:). (rond de 8.5 euro per week, 2.5 uurtjes bezig)

8. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    IK vind het slecht verdienen. Ik verdiende ook iets van 8 euro maar het was een takkewerk en ik kreeg elke keer nog extra foldertjes erbij waar ik bijna niks mee verdiende.

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik bezorg al dik 3 jaar folders (incl. Zondagsnieuws) (bij DistriQ, voorheen Spiral). En het verdient redelijk, als je gewoon doorwerkt zo'n 3,5/4 euro per uur. Ik steek de folders wel zelf in. Dat kost nog wel de meeste tijd. Je moet daar wel tegen kunnen, het is immers anderhalf a twee uur steeds dezelfde handeling uitvoeren. Kan misschien een beetje zwaar zijn voor een 13-jarige.

10. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik ga geen dingen vouwen, maar volgens mij worden steeds meer folders in plastic hoesjes bezorgt. voor 8 euro extra per week wil ik best folders rondbrengen, het is iig beter als niks.

11. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Begon ook met folders rondbrengen (netwerk vsp) op mijn 13e. Je kan weinig anders doen op die leeftijd. Daarna Media Expres gedaan. En vanaf mijn 15e bij de konmar gaan werken waar ik nu nog steeds elke zondag werk voor 13,6 euro per uur *).

12. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik bezorg folders voor interlanden op maandag en dinsdag.
    ik moet wel vouwen maar ik ben in totaal ongeveer 2 a 2,5 uur bezig per week en dan krijg ik 10 euro.

13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ooit de zondagskrant rondgebracht, wat me 50 "gulden" per maand opleverde. Daar was ik 6 a 8 uur per maand voor bezig.

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik vind het geen flikker verdienen... maar je moet wat als je 13 bent

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Voor een 13-jarige kan ik het begrijpen dat het kranten bezorgt, heb ik zelf ook 3 maanden gedaan (toen was ik het spuug en spuug zat). Maar ik lees echter ook reacties van mensen boven de 16 die het nog doen..
    Mensen willen jullie geen geld verdienen?? Voor 3 euro per uur ga je toch niet werken..
    Op het moment verdien ik 10 euro per uur, en 5 euro per uur excl fooi (heb 2 baantjes), en ik ben 17. En zelfs dat vind ik weinig..

16. Ik loop kranten omdat ik niet teveel tijd heb om te werken. Ik wil toch een inkomen hebben. In mijn situatie is een krantenwijk ideaal. Het verdient iets van 5 euro per keer maar je werkt ook maar 1 uur per dag. Aan het eind van de maand heb je wel een mooi bedrag.

17. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    folders rondbrengen verdient niet zo gek veel, maar met jou leeftijd heb je niet echt veel keus lijkt me.
    of er moeten kassen in de buurt zijn. maar dat moet je ook maar willen. vroeg opstaan hard werken, vies werk.

18. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep het Haarlems Dagblad (DistriQ) ik vond dit best wel chill werk. Ik was voor ongeveer 6x lopen (per week) 5uurtjes kwijt en het verdiende iets van €120 per vier weken. Maar helaas werd het een ochtendkrant :'-( en daar voelde ik niks :p voor. En nu werk ik bij de Albert Heijn en dat verdient opzich wel kut, als je het vergelijkt met de krantjes....

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Heb toen ik een jaar of veertien was ook folders gelopen voor VSP... Nou ja, ik bracht ze altijd linea recta naar de papiercontainer. Toen ik een keer te lui voor was en een hele lading in de bosjes had geflikkerd ben ik ontslagen. Het verdiende geen drol en minstens een uur of twee door de regen fietsen/lopen doe je toch niet voor die schamele 50 euro per maand?!

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bezorgde het Zondagsnieuws en ik verdiende zo'n 40-65 euro per maand (dat was voor een wijk van 486 brievenbussen en het bedrag was afhankelijk van het aantal reclamefoldertjes erbij). Die wijk werd opgegeven moment gesplitst in twee. Toen hebben ze een administratiefoutje gemaakt en toen kreeg ik 15-20 euro per keer bezorgen voor de kleinste van die 2 wijken, zijn ze helaas wel achter gekomen.:{

Deel Deze Pagina