1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Football Manager 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 29 mrt 2006.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel hoor.
    ik hoor van vele mensen die hun savegames kwijtgeraken zoals ik.

    het gebeurt als volgt:
    je wilt opslaan en dat opeens zeer rap 2 seconden duurd het wat niet normaal is.
    de game freezed maar je kunt wel nog naar het dashboard.
    vorvolgens als je de game weer wilt en je save wilt laden zegt hij can't load game dus ....

    dit heb ik nu al 4 keer meegemaakt.

    wat ik mij nu afvraag en waar sommige mensen msh een antwoord op weten zou dit aan de game liggen of aan de 360 console of een de hard disk
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was dus al eind seizoen 3 met Fiorentina en het saven ging ook normaal, maar toch kreeg ik een corrupt save :{.
    Was erg verdrietig :'-(.
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jij ook al zal dan tog niet aan de xbox360 liggen maar een bug in de game denk je niet.
    zo'n bug zoals bij call of duty 2
     
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou t spijt mij zeer hoor, maar heb het spel nu al meer als een week vaak opgeslagen opnieuw begonnen maar nog totaal geen problemen gehad met die saved games hoor...
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het gebeurt dan ook niet bij iedereen!
    Maar aangezien het toch vaker gebeurt, zal het geen toeval zijn lijkt mij. Dus zoekt FreakyOliver de oorzaak :).
    Niets mis mij lijkt me, aangezien ik mij er ook erg aan zou ergeren.
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, 10 uur+ zat er in, dan in 1 keer weg.
     
  7. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan geen enkele saved games meer starten?
    Na je opmerking hierover heb ik er voor gekozen om een back up te maken van mijn seizoen, om zo'n rampscenario te vermijden
     
  8. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb ergens een opmerking/vraag over ; Met spelers zoeken, ik heb Zweden, Nederland en Spanje gekozen als competities en nu wou ik ff kijken wat voor spelers erin zweden rondliepen, dus ik ga via "player search" opzoek en vind "maar" 77 spelers die zogenaamd in de Zweedse competitie zouden spelen, dat leek mij al erg weinig en ik wist nog een naam van en speler die in zweden speelt dus die ging ik "gewoon" zoeken op naam en toen vond ik die wel terwijl die er ook niet bij stond toen ik echt op zweedse spelers ging zoeken, hoe kan dit??
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kon alleen die savegame niet openen, de rest wel.
    Had geen back-up, alleen nog een ander spel.
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    the search optie vind niet alle spelers, waarom weet ik niet... dat is bij alle fm/cm zo geweest... waarschijnlijk omdat ze dan denken dat het dan te makkelijk wordt om spelers te vinden.

    aan de hand van scouts en het filter systeem kun je ongeveer jouw type spelers vinden in FM.



    heb het spel ook sinds een x aantal dagen, en moet zeggen dat ik het best wel leuk vind, niet veel leuker dan zijn grote broer op de pc maar wel vermakelijk... nog steeds jammergenoeg simpel (waarom gooit SI nooit een moeilijkheidsgraad erin)

    ben halverwege me eerste seizoen sta ongeslagen boven aan 2 gelijkspellen en me team is Ajax

    enige aankoop is: Zigic
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Net me eerste seizoen afgerond met Ajax..

    Paar Achievements erbij :)

    -Meeste Goals
    -Minste Goals tegen
    -Ongeslagen Seizoen
    -Topscorer
    -Manager Van het Jaar

    ben natuurlijk kampioen geworden, heb de Uefa Cup en de Gatorade Cup gewonnen.

    nu weer een succesvol seizoen in gaan (i hope)
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het altijd zo irritant dat Ajax altijd zo goed gemaakt in dit soort spellen ( eigenlijk bijna alle voetbalspellen) terwijl ze dit gewoon helemaal niet zo zijn, ajax word altijd gewoon ongeslagen kampioen en ervan winnnen kan bijna niet.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Shit happeness...
    Maar dat veranderd straks wel, aangezien PSV gewoon de kampioen is :cool:.

    Mensen die het spel veel Online spelen?
     
  14. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wil je eens duidelijk uitleggen hoe dit precies werkt? :)
    De vraag is namelijk nogal vaak gevraag door mij, en net als mij zijn er velen in geintereseerd!

    Maar niemand heeft er nog antwoord op gegeven...
     
  16. boneatom

    boneatom Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    het is eigenlijk heel simpel b.v in ofline mode in career kan je je huidige club exporteren zodat je het online kan gebruiken je kan een league of een cup opstarten op live just ask als je meer vragen hebt
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    tja ach Ajax is samen met PSV toch altijd wel DE top van Nederland, dus van dat Ajax helemaal niet zo goed is wat je zegt dat klopt niet,
    je kan van ieder team winnen als je maar gewoon je taktiek aanpast en weet hoe het spelletje werkt...
     
  18. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel momenteel met anderlecht en wat mij redelijk verveeld is het feit dat wanneer ik een bod doe op een bepaalde speler er nog andere belgische clubs ook een bod gaan doen op die speler, ook valt het me op dat ik moeite heb om een speler van enige klasse aan te trekken, terwijl een ploeg zoals Brugge zonder probleem Bergkamp heeft aangekocht;
     
  19. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die leqeau die je opstart dat kan je dus met mensen tegelijk spelen en hoe gaat het verder dan kan je het spel ook verder spelen als er andere mensen niet online zijn ?
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat vraag ik mij dus ook af.
    Je gaat dus in een competitie met andere spelers...

    Je maakt je opstelling, en je krijgt natuurlijk een speel schema, aangezien een competitie ongeveer 34 wedstrijden heeft.
    Je speelt dan tegen andere over Xbox live in die competie.

    Maar je hoeft niet persé online te zijn, wil je dat doen?
     

Deel Deze Pagina