1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Football Manager 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 29 mrt 2006.

  1. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    he mannen, ff een vraag.
    Met het online gedeelte. Als je met anderen speelt. En iedereen stopt, kan je de dag erna samen weer verder spelen op het punt waar je gebleven bent.
    en,
    Is het mogelijk om ook een nationaal team te managen?
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    nationaal team is mogelijk
     
  3. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb hem eindelijk maar eens toch aangeschaft. en moet toegeven dat het toch best verslavend is. het is idd erg wennen met de besturing maar je krijgt het snel onder de knie.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jepss Jepss

    Maat van mij heeft hem ook. In het begin ff kl*ten met die Besturing in die Menu's...
    Maar naarmate je het meer speelt begin je het systeem te begrijpen en blijkt het ook zwaar handig te zijn :).

    Zeker verslavend spel. Vooral samen met je maten in één competitie strijden!

    Erg leuk :cool:
     
  5. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraag, ik heb dit spel op de computer, best leuk. Zitten er op de xbox nog vernieuwingen bij?
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa als je de 6.03 versie op pc hebt neen.
    ik heb hem op pc en xbox360 en ik vind ze alle top. allen jah een toestenbord en muis zou niet slecht zijn bij deze game maar jah, eens je er mee overweg kunt top game
    maar ik denk dat je beter nu wacht met fm 2006 te kopen op de xbox360 want in november - december komt fm 2007 uit
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  7. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zat ik ook aan te denken om pas de nieuwe fm te nemen. maar aangezien pes ook uitkomt. is dit toch voor mij persoonlijk de beste oplossing
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah het is een moeilijke keuze.
    maar ben ook wel eens benieuwd naar lma manager
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jepss, Jepss!
    Ik heb '05 gehad, en heb deze game erg vermakelijk gevonden. Het is erg overzichtelijk en je ziet de Wedstrijden in een 3D animatie! :)

    Ook als ik die nieuwe Screens zie van die Nieuwe LMA, ziet het er wel erg strak uit, zoals eigen trainer enz. creeëren:).

    Dus ben benieuwd...
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Had hem ff van een vriend van mij geleend. Super verslavend spel hoor. Echt 1000 x beter dan CM. Tering wat zuigt dat zeg. Eerst ff wennen aan de besturing maar daarna speelt het prima.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat bedoel je met CM?
    Toch niet Championship Manager?

    Aangezien Football Manager VOORHEEN toch dé CM serie was?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar De uitgever van CM (eidos) is zelf me de naam ervandoor gegaan en een eigen game gemaakt.. dus CM bestaat nog wel alleen haalt hij het bij lange na bij FM

    Vind het nog steeds Jammer dat het niet meer CM heet speel CM/FM al 11 jaar en altijd fun gehad :D
     
  13. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij uitleggen hoe die trainingen in zijn werk gaat?
    Want ik kan nergens iets vinden hoe ik een training in kan stellen en spelers op bepaalde punten te laten trainen :confused:
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    championship manager is beter als football manager ik zelf spel altijd cm01/02 op de pc loopt veel sneller dan de andere versies
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    championship manager is football manager ;)
    ze hebben gewoon een naamsverandering doorgevoerd:

     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt een paar standaard trainingen (jeugd en normaal), daarvan kan je de instellingen niet wijzigen.

    Wil je zelf een schema in elkaar zetten, maak eerst een nieuw trainingsschema aan. Nu kan je alles wijzigen naar je eigen inzicht. Doe de wijzigingen en zet de spelers die je de training wil laten volgen in het schema.

    Spelers andere posities laten oefenen, doe je vanuit het individuele spelerschema.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is er mss ook een kans dat er roster updates uitkomen voor dit spel? :9

    want ik heb het gevoel dat Ajax niet meer zal kloppen :9 (en een hoop andere, maar Ajax is het belangrijkste ;))

    ik haal het spel sowieso, want ik speel nu soms zelfs nog de allereerste CM, dus als het niet helemaal up to date vind ik niet erg.

    trouwens:

    Wouldn't it be good if all that gaming experience could get you a proper job? You know, a proper one, not just writing about World of Warcraft patches and Chopin's Trusty Bell all day.

    Well, that seems to be the thinking of a chap called John Boileau, who's spent hours playing Championship Manager and Football Manager - and reckons that qualifies him to be a real life football manager.

    Boileau, whose fictional management experience includes stints at Liverpool, Real Madrid and Doncaster, wrote to Middlesborough FC to apply for the manager's job.
    Advertisement

    In his covering letter, Boileau notes that "The tactical side of football has always been very important to me, which is demonstrated through my success on the game Football Manager 2005." Apparently he took Nuneaton to new heights of success and won the Swedish League with Kalmar FF - but got sacked from Chievo Verona.

    Boileau has a degree in geography and archaeology, and observes: "I hear Mark Viduka has a significant and considerable interest in 12th century pottery which would be an excellent starting point."

    He also has plenty of practical experience of real football management, having guided the St Paul's Under-11s squad through Nuneaton's 1999 Summer Playscheme Cup. The team won, with each player receiving a £10 Whiteman's Sporting Goods voucher for their efforts.

    But sadly, despite offering to work for a very reasonable starting salary of £80,000, Boileau's application was rejected by Middlesborough chairman Steve Gibson, who wrote back: "You were of course the outstanding candidate but after careful consideration we decided against your appointment.

    "Quite frankly we were of the opinion that your tenure with us would have been short lived, as your undoubted talent would result in one of the big European Clubs seeking your services."

    A great shame, indeed. You can read the full correspondence over on Boileau's website.
    :lol:

    prachtige reactie ook van Middlesborough _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, ik verwacht geen updates. De volgende versie komt het najaar als het goed is.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hmm, jammer

    mja, t is geen ramp :cool: ik heb geen zin om tot 2007 te wachten op de volgende versie (november 2006 komt ie voor de pc uit, hij zal wel weer wat later voor de consoles komen). En aangezien ik nu nog steeds plezier beleef aan de allereerste CM (en de 00/01 versie) zie ik dat niet als een ramp.

    Maakt het wel tot een grote uitdaging om van ajax een goed team te maken. (toen hadden ze dat niet, nu wel :+)
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dacht dat voor console slechts een paar weken later kwam. November oid. Commercieel lijkt het me ook dom te lang na de start van de competitie een manager spel uit te brengen.

    Aan de andere kant krijgen we Amreikaanse sportspellen ook pas als ze daar de finales spelen :/
     

Deel Deze Pagina