1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Football Manager 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 29 mrt 2006.

  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben benieuwd of er ook een editor in het nieuwe deel zal zitten, zal toch wel leuk zijn.
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    na championship manager zijn de makers veranderd en die hebben het vervolg football manager genoemd en er zijn wel degelijk verschillen tussen beide series:thumbs:
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, football manager == championship manager. De veranderingen zijn miniem en gewoon zoals bij elk vervolg. De makers noemen het anders ivm copyright.

    championship manager bestaat nog (lees het stuk nog een keer zou ik zeggen), maar wordt nu door andere makers (zelfde uitgever) gemaakt en is in principe de slechtste voetbal manager game te koop op het moment.
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik
     
  5. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    CM 01 -02 is nog altijd de beste, ik vind alleen op een console zoo kut.. ma das een andere discussie..
    wat mij opvalt is dat die FM spellen altijd zo traag gaan in tijd, ik weet niet of dat nog steeds is.. dat was voor mij altijd een hele grote irritantsheidfactor en kocht ik na 01-02 geen Cm of Fm meer.. is dat op console oook ? hebben ze dat al verbeterd ? of duren de dagen nog steeds zo lang ?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hier staat ie gepland voor 31 december, en aangezien ieder spel tegenwoordig wel een paar weken vertraging heeft, verwacht ik em eigenlijk pas zo een 2 maanden later
     
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde ik edit elk seizoen gewoon de spelers bij hun nieuwe clubs en zet de nieuwe talenten er in en maak sommige spelers nu beter zoals luca toni en cannavaro, ik houd het lkkr op cm01/02
     
  8. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je bij dit spel een toetsenboord gebruiken? usb toetsenboord?

    ik krijg hem morgen waarschijnlijk door deal met holyboy, ik kan niet wachten :D
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb in het begin van het spel alleen Engeland gekozen, omdat ik al wist met wat voor een team ik het wilde verknoeien. Maar nu, aan het einde van het seizoen, irriteer ik me er best aan dat ik geen 1 speler van naam ken :+

    Kan ik nu nog naar het buitenland vertrekken / kan ik aanbiedingen van uit het buitenland verwachten?

    Of moet ik gewoon ff een nieuw spel starten, en dan meerdere landen selecteren 8)
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ontslag nemen bij die club en dan wachten of solliciteren voor de volgende. de sterkte van de club hangt af van je reputatie als manager. ;)
     
  11. basovich

    basovich Guest

    koop usb toetsenboord...DE uitvinding:)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom koop je dan een console? Nja, je bent dan wel goedkoper uit.
    Ik hou het knallen en games spelen lekker op een console met een controller. :)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Sta nu 1e in de Eredivisie, geplaatst voor volgende ronde van de Europa Cup, na de groepsronde.

    Heb aan begin van het seizoen Milevskiy gekocht, voor 10 miljoen euro |:mad:

    Spitsen doen het lekker
    [​IMG]
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker de pc versie
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan van wel aangezien ik de game niet op zijn gamercard heb zien staan..

    maar goed de PC versie is zoiezo nou niet echt moeilijk simpel eigelijk net als de vorige versies dus heel makkelijk topscorers krijgen en bekers winnen maar goed dat is mijn mening
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Ja is inderdaad de PC versie. Dacht zal hier ook even me game posten ;) is het echt zo dan dat PC makkelijker is ?
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nop ik heb ze allebei en ik vind de 360versie het moeilijkst
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dus het ligt niet aan mij dat het me maar niet lukt om te promoveren 8)
    (ga nu mijn 3e seizoen bij dezelfde club in)

    mijn team speel ook veeeel te wisselvallig: de ene keer verlies ik met 7-0 van bv. De graafschap, en een week later win ik van hun met 5-0. Wat me ook veel te vaak gebeurd: verliezen van de nummer laatst, en de numer 1 helemaal afmaken.

    Dit gebeurd dus niet een enkele keer, maar bijna altijd 8)
    toch op een mooie 5e plek geeindigd :) (als je je bedenkt dat ik die 2 seizoenen lang letterlijk geen transferbudget heb gehad + die wisselvalligheid :D)

    *gaat op zoek naar nieuwe keeper + nieuwe spits; zonder ook maar 1 cent uit te geven :cool:
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    nouja ik denk "ietsie" moeilijker maar ik vind het spel op de 360 ook een stuk minder leuker..

    maar goed dat is mijn mening
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    minder leuk vind ik de 360 versie niet, maar hij is minder rap
     

Deel Deze Pagina