1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Football Manager 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 29 mrt 2006.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het speelt op de pc toch net iets lekkerder. Maar het is een reteverslavende game.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dubbelpost.

    dit heb ik ook.
    ik speel nu met as roma.
    de ene match win ik van milan met 4-1 en een week later verlies ik van treviso met 1-0 mmm.
    maja europees gaat het voor de wind
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Win Confederations Cup
    You will need to guide your team to glory in the Confederations Cup to unlock this achievement -- [​IMG]

    bovenstaande achievement heb ik niet gekregen, terwijl ik wel de Confederations Cup heb gewonnen :confused: :mad:

    (ik heb ook de Nederlandse Super Cup gewonnen, maar ik weet niet of je daar een achievement voor hoort te krijgen...)

    hebben meer mensen dit? Of zal ik de achievement (met behoorlijke vertraging) alsnog krijgen?
     
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    heej is dit ook in het nederlands??? of alleen engels... mij maakt het op zich geen reet uit... tis wel makkelijk oke maar me broertje:) ... iemand?
     
  5. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb em een dag in huis gehad en het viel me tegen hoe snel die was en hoe gebruiksvriendelijk hij was (heb het wel 8 uur geprobeerd, believe me), daarom geruild tegen Far Cry (die ik echter ook niet zoveel speel -> zou ik het gamen verleren?)

    maar E-lite Victoria volgens mij is de xbox360 versie enkel in het engels, voor zover ik me kan herinneren. kan iemand dat bevestigen?
     
  6. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd de Football Manager spellen op de PC gehad. Ik vind het altijd een leuk spel. Echter heb ik nog nooit LMA manager spel gespeeld. Dit spel lijkt mij in iedergeval leuker omdat LMA met 3D achtige FIFA style werkt. Ben benieuwd.

    Nog een vraagje werkt LMA manager 2007 nu ook met de Jupiler league?
     

Deel Deze Pagina