Lol! Ik heb de 2006-versie van FM gehad op de 360. Ergerde me mateloos aan de besturing. Wil gewoon een muis/trackpad bij FM
Wat ik superchill vond aan de 2006 versie was het Nederlands Elftal. Duitsland in de finale verslaan met 3-0. 3-4-3 konden ze daar duidelijk niet tegen en 4-3-3 ook niet. Als ik ooit weer een FM game op de console ga spelen, dan neem ik weer het Nederlands Elftal. Is de 2011 versie al op de consoles te verkrijgen dan??? 2006 was qua besturing een heel stuk beter dan die versies erna.
Nee, 2008 was de laatste die op de 360 was te krijgen. Oeh, zo moeilijk om te beslissen wat ik doe. Peter, je hebt een slechte invloed op me. Krijg nu de neiging om FM2011 op de goedkope manier te verkrijgen. Argh!
Anders probeer je hem eerst ff uit op de goedkope manier Dulle . Heb ik ook gedaan. Eerst ff gekeken of hij lekker liep op mijn macbook pro en een paar weken geleden maar gekocht .
Maar ik weet al dat ie lekker loopt. Maar goed, de goedkope manier is offtopic en ongewenst op XBW. Zal er verder mijn mond over houden. Ga even op goedkope talentjes jagen terwijl ik over de kwestie nadenk. Denk dat ik voor de verandering in Italië ga beginnen. Nog nooit eerder gedaan.
Doe dat maar. De Italiaanse competitie trekt mij overigens niet zo. Zowel in FM niet, als 'int eggie'. Geef mij maar Engels voetbal
Normaal kies ik altijd voor de NL (MVV als ik op wil klimmen)/Engelse (random middenmoter) of Schotse (Rangers) competitie. Hoewel de Spaanse in het echt ook interessant is kies ik er in games nooit voor. Italië is blech, maar ik wil het wel eens proberen. Italianen heb altijd zo een mooie namen.
Nee, zo oppervlakkig ben ik niet. De game zou denk ik al zoveel beter werken als je gewoon een cursor had wat je kunt rondbewegen ipv al die knoppen wat je moet gebruiken om menu's op te roepen. Geef me gewoon een fake muis! Nu ik gisteren FM2011 op de PC heb zitten spelen merk ik dat ik daardoor nu veel oppervlakkiger speel. Ik klik veel sneller dingen maar door omdat het met de controller te veel moeite kost om iets aan te passen. De game kan imo dus (relatief) goed werken op een console, maar niet met de huidige controls.
Nou, voordat ik 'echt' begin heb ik een club gekozen waar ik me niet slecht bij hoef te voelen als het slecht gaat. (nu Hellas Verona was genoemd als 'goede' club staat er een druk op , dus die bewaar ik voor als ik het weer een beetje in de vingers heb) Dus... het is Monopoli geworden. Italië / Serie C2. Tsja, die naam viel me opeens op toen ik aan het bladeren was. Helaas wilt niemand naar mijn clubje komen.
Hebben jullie eigenlijk een standaard formatie waar jullie altijd mee beginnen of wordt er eerst netjes gekeken naar het aanwezige materiaal? Ik begin normaal gesproken met 4-4-2 (diamond), maar ik begin te vermoeden dat dit misschien niet het beste idee is. Want, ehm...ik word bij de mindere clubs iets te vaak ontslagen. Goed begin, na een stuk of 10 wedstrijden stort het allemaal als een kaartenhuis in elkaar. Ik word boos op de spelers, weiger tactiek aan te passen (jullie zullen vol op de aanval spelen of jullie het willen of niet! Waarom kon het eerst wel en nu niet meer?!), Na een paar keer met mooie resultaten als 5-1 verlies thuis te komen word ik weer eens gedumpt. Dan altijd de keuze of ik een new game start of op zoek ga naar een nieuw baantje. Misschien toch eens wat meer op mijn gemak tactieken ed. uitdenken. Vooral bij clubs die er echt afhankelijk van zijn.
Lekker is dat nu de 2010 en 2011 versies weer helemaal top zijn. EA heeft ook bewezen een grote game, Sims 3, goed geschikt voor de consoles te maken. Waarom doet SEGA dat dan niet? Luie Japanners.
Het meest idiote is nog dat FM2011 wel op de PSP uit is gekomen. Als er 1 platform ongeschikt voor deze games is lijkt me dat wel de PSP (en DS).
Nja ik heb de voorgaande delen wel een op de PSP gespeeld en dat speelde eerlijk gezegd best wel fijn! Beter dan het deel dat ik op de 360 heb gespeeld eigenlijk.
Tsjah, een combinatie van het gebruik van knoppen en dat leuke stickje dat erop zit. Heb me er toentertijd goed mee vermaakt. FM op de iPad zou ideaal zijn bedenk ik me net trouwens Maar dan niet die uitgeklede versie zoals op de iPhone/PSP... Gewoon de PC-versie op de iPad.