[PC] Football Manager 2009

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 okt 2008.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik speel het ook, ben geen die-hard voetbalfan maar ik kan me met deze game zeker vermaken in wat verloren uurtjes. Vooral het 'ik wil winnen' gevoel is het geen wat deze game leuk maakt. Als je voetbalgek bent is dit eigenlijk een verplichte aanschaf denk ik :)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.960
    Ervaring opdoen.

Ik hou totaal niet van veel spelers in mijn selectie, daar kan ik niet tegen. Als er veel blessures zijn heb ik nog altijd mijn reserves, daar zit ook een hele zooi. :+

In ieder geval, seizoen gaat lekker. Eerste na dacht ik 19 wedstrijden, alleen verloren van PSV uit.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ook weer zin nu ik dat van Fiasco lees. Mijn eerste seizoen met Ajax ging dramatisch, toen maar even gestopt. 8) Kijken of ik het team het tweede seizoen wel op de rails kan krijgen.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Saivet wordt echt ontzettend goed in FM2009 _O_ Vind het wel weer jammer dat (netals bij elke FM) de transfer bedragen nergens op slaan. Zie dat Fiasco Schilder voor bijna 4 miljoen verkocht heeft en Berg voor 8 gekocht heeft. Goed gedaan maar niet echt realistisch

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.960
    Saivet was echt een held bij mij in FM 2008. Samen met Bojan echt het beste voorin wat ik ooit heb gehad. Sowieso is Saivet het eerste wat ik koop met een nieuwe club, overal kan hij een held worden.

Lijkt me dat ik dit seizoen wel kampioen ga worden. 9 punten tussen mij en PSV nu, gaat echt lekker. In de eerste ronde UEFA Cup moet ik tegen Sevilla, moet opzich wel te doen zijn. In de beker zit ik nu in de kwartfinale tegen NEC. :)

Na dit seizoen ga ik in ieder geval stoppen met Ajax, heb zin in Barça. :cool:

Edit: Thuis wedstrijd tegen Sevilla met 2-0 gewonnen, 2x Zaki. Wat een held, 21x gescoord in 27 wedstrijden.
    Edit: Uit wedstrijd tegen Sevilla 1-1 gespeeld, nu tegen Spurs in de laatste 16.

Feyenoord van Inter gewonnen :emo:. Thuis 2-0 gewonnen en in Milaan met 3-1 verloren. Goal van Feyenoord werd in de 90ste minuut gemaakt. :+

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een vriend van me heeft met Shaktar Donetsk de champions league gewonnen en is 63 wedstrijden ongeslagen, hij heeft een tactiek waarmee alle corners erin vliegen!
    De gouden schoen werd gewonnen door zijn centrale verdediger!

Tevens is hij in de eredivisie kampioen geworden met VVV-Venlo, je kan wel zeggen dat hij dit spel ownt.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Leraar van mijn school beweert dat ie met Sparta de CL heeft gewonnen :) Zeker puike prestatie van die vriend van je Viktor :D

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je kan met goede scouting en genoeg tijd met elke club op termijn de CL winnen. Ik sta met mijn engelse team Farsley celtic in de finale. 10 seizoenen terug speelde die 6e klasse in engeland:9

9. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt op termijn kan alles. Ik heb nu met het Belgische Tongeren voor de tweede keer de titel te pakken, zit in 2015 nu. Vorig jaar helaas in de kwartfinale CL uitgeschakeld door Inter, maar dat vind ik geen schande.

Vind FM nu wel té makkelijk worden en ga maar weer eens een nieuwe game aanmaken.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ownen door gebruik te maken van een glitch oid is imo niet echt knap _0/

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.960
    Na 18 competitiewedstrijden winst weer verloren, verloren van Willem 2 met 4-0 8). Jammer, maar pech gehad. Sta nog steeds 11 punten los van nummer 2, Heereveen.

Eerste wedstrijd tegen Spurs geëindigd in 1-1 uit, thuis afmaken. :cool:
    Thuis 0-0 gespeeld, ben dus naar de kwartfinale. Vorig seizoen in de kwartfinale verloren van Milaan, nu proberen de halve finale te behalen.

_O_, moet tegen Feyenoord in de kwartfinale. Moet zeker lukken, halve finale tegen Sampdoria of Middlesbrough.
    Feyenoord in A'dam met 3-0 verslagen. :cool:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met VVV in m'n eerste seizoen 2e geworden en toen wilde ik naar een grotere club, maar terwijl ik al ging flirten, wilden ze me toch niet bij Heerenveen, en toen werd ik weggewerkt bij VVV 8)

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is geen glitch, hij heeft gewoon bereverdedigers getraint.
    En je moet wel die corner perfect aangeven bij je tactiek

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.960
    Yes, thuiswedstrijd van de halve finale tegen Middlesbrough met 2-0 gewonnen. Ze kregen nog een penalty maar Stekelenburg had hem tegen gehouden. :D Hopelijk haal ik het, finale is tegen Shaktar of Valencia.

Eredivisie heb ik gewonnen, na 30 wedstrijden was ik kampioen. Beker in de finale tegen PSV.

Heerlijk, en dat terwijl ik in het begin van het eerste seizoen bijna ontslagen was. :+

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Na al de lezen van iedereen kreeg ik er weer zin in! Dus ik start m'n oude save op, wedstrijd tegen NEC! Eerst helft gaat prima, ik ben de bovenliggende partij en krijg veel kansen alleen geen goals. Daarna start ik de 2e helft en ga even naar beneden. Kom ik terug heb ik met 6-08) op m'n kloten gekregen! Terwijl NEC bij mij 15e staat:confused:

Heb er meteen geen zin meer in:+

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Je tactiek zuigt man.

Over die cornertactiek, op een ander forum heb ik ergens een screen gepost van de mijne. Scoor niet elke corner, maar m'n koppende spelers (voornamelijk vc, vc en spits) scoren er toch wel zo'n 20-25 uit corners per seizoen.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.960
    Uit tegen Middlesbrough met 0-1 gewonnen. In de finale tegen Shaktar! Had niet verwacht dat ik de finale zou behalen. :D

18. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb de game net gekocht .. hoop dat ik het snap haha! ga hem zo eens instaleren !

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.960
    Yes, UEFA Cup gewonnen. 1-1 na 90 minuten, ik zet Cruz erin in de 110ste minuut, 115ste minuut maakt hij via een kopbal de 2-1. :cool:

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    M´n tactiek zuigt helemaal niet, was ongeslagen tot die wedstrijd.. Sta nog steeds eerste na 14 wedstrijden met een voorsprong van 5 punten op PSV.

Deel Deze Pagina