Ik ga beginnen met Juventus en ga daarna een Zuid-Afrikaanse ploeg nemen. Na mijn heerlijke vakantie daar, lijkt me dat wel leuk!
Pff, koop ik het spel in de winkel. Moet ik 'm nog downloaden via Steam! Gaat echt tergend traag! Dacht dat hij 'm gewoon via de DVD zou installeren..
Dacht ik ook. Wel stom gedaan dan, ging er van uit dat je FM2009 alleen nog via Steam moet registeren
Ik kan 'm nog niet spelen! Softanchor kan geen verbinding maken met internet waardoor hij niet geactiveerd kan worden! Grr!
Ik snap wel de ze piracy tegen willen gaan maar dan moeten de mensen die het spel in de winkel kopen niet de dupe er van worden edit//Zit zelf nog op werk, zal het tegen een uurtje of 7 zelf even proberen
Softanchor is een veelverkomend probleem dat SEGA ook toegeeft. Ze zijn hard bezig om meer capaciteit vrij te maken zodat iedereen zich kan registreren. Servers liggen plat door alle mensen die zich willen activeren.
Ik heb hem nu weer opnieuw geinstalleerd en nu heb ik gek genoeg geen problemen meer, gelukkig. Er is trouwens ook al een patch, te vinden op de site van FM2009. (omdat er onreallistisch veel blessures in het origineel zitten, geloof ik) @Rivanov, je kunt jezelf toch ook aanmelden via de telefoon? Misschien werkt dat, als het echt niet anders kan. Ik ben begonnen met FC Dordrecht. Financieel is dat echt een rampenclub, maar sportief gaat het goed.
Dat is echt slecht zeg. Ik heb hem nog niet gekocht. Hoop dat er nog een /Mod demo van komt! /Mod Wacht dan maar op een demo of neem een risico en koop de game, aan warez doen wij niet. - Pegas.
gvd....Ik had vanmiddag de plaatselijke Music Store gebeld om het spel zodat ze het vast houden tot vanavond. Geen probleem werd mij verteld en het was misschien beter ook want ze hadden nog maar 2 stuks. Kom ik er net, waren ze het vergeten en FM2009 was dus uitverkocht Bij Intertoys was FM ook uitverkocht Zit er nu aan te denken om FM toch gewoon via Steam te kopen maar als ik zo lees dat ik hem toch nog niet kan activeren wacht ik denk ik toch liever tot morgen en haal het spel dan gewoon in de winkel edit//Toch maar via Steam gekocht @Pegas: Demo is er al edit2//Steam gaat lekker snel....haal +/25kb/s
Je mag toch maar 5 wisselspelers in Engeland (H). Anyway... Ik heb dit abbo van de VI genomen: http://www.vi.nl/Weekblad/Abonnement.htm Voor €50,- een half jaar VI en FM09. Ik speel en koop altijd maar 1 game op de pc, en dat is Football Manager, leuke aanbieding. Ben ook serieus verslaafd aan die serie durf ik te bekennen (In FM08 ongeveer 400u speeltijd en 07 ongeveer hetzelfde ). Ook fijn is dat er op dezelfde disc een Mac versie staat, waardoor ik niet op mijn Windows hoef in te loggen, maar lekker onder OSX kan blijven spelen/werken. Ik verwacht hem toch ergens de komende 14 dagen ^^ Overigens: Bevalt ie een beetje?
Bevalt erg goed, zeker in vergelijking met FM08 toen die net uit was. De 3d match engine is erg leuk. Ik gebruik hem alleen bij replay's van goals, maar is erg leuk om goals zo te bekijken. Deze game gaat weer aardig wat uurtjes draaien. Denk dat ik in deze serie meer tijd heb gestoken dan in wat dan ook.
Klopt het dat als je FM2009 via Steam koopt je het spel niet moet activeren? Heb wel een productcode gekregen maar ik kan gewoon spelen zonder die code ergens in te voeren