Zelfs met patch heb ik nog veel te veel geblesseerde spelers. Elke wedstrijd krijgt er wel iemand een lichte blessure of of valt helemaal uit :{
Wtf! Druk voor de grap het cdtje in mijn iMac met de wetenschap dat het een pure pc game is. Doet ie het gewoon!
Mijn specs: Intel Core 2 Duo processor P7350 (2.0 GHz, 1066Mhz FSB, 3 MV L2 Cache) GeForce 9600M GT 4 GB Ram Gek genoeg moet ik toch lang laden... Iemand een idee hoe dit komt? Vooral als ik een wedstrijd wil beginnen... Dan moet ik erg lang wachten, zo lang dat ik er maar mee gestopt ben... Iemand een idee?? Update: wanneer ik een wedstrijd probeer te starten, de eerste van het seizoen, kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar hij begint niet. Zodra ik dan naar taakbeheer ga, zie ik dat 'Football Manager 2009' niet 'reageert'. Wat kan ik hieraan doen????
Heb zelf: Intel Celeron D (3,2 ghz) 2 GB Ram Geforce 8400 GS Draait perfect hoor. Soms inderdaad wat lang laden maar niet dat het vervelend is. Draai je misschien nog wat programma's op de achtergrond?
De vorige edities doen het ook op de Mac. Maar uit nostalgische redenen blijf ik het op m'n Windows laptop spelen en niet op m'n iMac. Dat geeft me gewoon niet hét FM gevoel!
Nee niks. Hij slaat gewoon zelfs vast als ik een wedstrijd probeer te beginnen. Dat terwijl ik 3d wedstrijden zelfs uit heb gezet...
Hadden ze veel eerder moeten, want wij kende Saviola en Aimar enz al jaren voordat ze echt ontdekt werden.
Update: ook wanneer ik in het informatiescherm van een club kom, slaat het spel vast. Heeft het er dan mee te maken dat de 'kits' niet geladen kunnen vonden ofzo?
Tering wat is Ajax overpowered in deze FM, is gewoon niet leuk meer. Ze worden met 20-30 punten verschil kampioen, verliezen geen 1 wedstrijd en krijgen misschien 6 goals tegen in een seizoen. Slaat nergens op.
Word nu langzaam schijtziek van al die blessures. Speel met Barca en nu na 4 competitie wedstrijden zijn Puyol (3 maand), Messi (2 maand), Xavi (6 maand), Eto'o (1 maand) Marquez (3 weken), Abidal (3 maand) en Hleb (1 maand) geblesseerd. Hoop echt dat ze hier snel wat aan doen
Via Steam gedownload en de patch zat er automatisch bij edit//heb even gekeken. Versie die ik speel is 9.1.0 26064 (m.e. v732)