Hmm vreemd, nog geprobeerd een nieuwe carriere te starten om te kijken of hetzelfde probleem voorkomt?
Misschien heb je gewoon heel weinig geluk. Want ik heb echt geen last van veel blessures. Ben al 4 seizoenen bezig.
Zal morgen nog eens een nieuwe carriere starten. Net weer 2 wedstrijden gespeeld en nu is ook Iniesta voor 3 maanden geblesseerd
Na het hectische afgelopen weekend (lees: verjaardag vriendin, terugkomst van onze vakantie naar Zuid-Afrika) kan ik nu eindelijk fatsoenlijk beginnen met FM! De game met Juventus ben ik gestopt, ga nu met Liverpool een serieuze game beginnen!
Liverpool is een heerlijk team om mee te spelen. Maar vind het wel irritant dat hij "lang" de wedstrijd moet berekenen zodra hij naar 2D/3D overschakelt. Het is maar eenmalig per wedstrijd, maar vind het wel hinderlijk.
Ben net met ajax begonnen ben benieuwd of ik zo lang ongeslagen kan blijven. Ik had in FM2008 altijd dat PSV alles won en ik maar met geluk 1e eindigde, altijd met 1 punt verschil of ik won op doelsaldo. En die blessurebug is er bij mij ook nog niet helemaal uit, ik begon met Inter had gelijk zonder ook maar te spelen 8+ spelers die 2 maanden uitgeschakeld waren.
in FM2008 was PSV super goed ja, nu is het Ajax en die zijn in mijn game zelfs nog beter dan PSV in fm2008.
Ben net een nieuwe game met ManCity begonnen en tot nu toe heb ik nog geen last van blessures. Hopen dat het zo blijft. City heeft trouwens een mooi jong team met veel potentie en je kunt ook nog bijna 100 miljoen aan transfers besteden. Heb alleen Srna en Zhirkov voor de linke kant gekocht. Nog zo 70 miljoen over maar die bewaar ik maar tot de winterstop (als het nodig is)
Kan iemand duidelijk voor me op een rijtje zetten wat ik moet doen om de volledige versie van FM 2009 te downloden? En leg alsjeblieft alles duidelijk uit, ik heb niet zoveel verstand van computershit. Ik moet dit spel echt spelen, ik ben een grote fan van FM maar ik heb geen geld. Heeeel erg bedankt alvast.
Er ga je niet helpen. Want je moet het spel gewoon kopen. Want als je een grote fan van het spel bent dan wil je natuurlijk ook FM 2010 spelen en als je het spel download komt er misschien geen FM 2010.
Heel leuk, dat FM ook op de Mac te spelen is. Maar waarom zijn ze bij SI zo traag met de 9.01 patch voor Mac?!
Finally! De Mac 9.1 update is er! Nu kan ik eindelijk m'n savegame switchen tussen m'n laptop en iMac! Thuis FM spelen op m'n iMac, savegame overzetten op laptop en onderweg verder spelen.
Hoe verwijder ik die irritante klembord die telkens rechtsonder het beeld komt te staan (Voor dit steam-spel heb je een speciale productcode nodig, net zoals je hieronder ziet. Als je hierom wordt gevraagd, voer je de code...) . Ik kan nu bijvoorbeeld niet zien wanneer ik een persconf. moet bijwonen, omdat die klembord precies op die plek staat. Of als ik moet reageren op een bod of speculaties etc. AUB snelle reactie. ik heb van alles geprobeerd heb bij instellingen gekeken, maar niks hierover gezien.
Bij mij kwam slecht een klein gedeelte van de tekst. dus ik zag die 'hint' niet er bij staan, maar bedankt man!
Weet iemand of deze FM 09 GOED te spelen is met de videokaart van Imac (Ati Radeon 2400XT HD 128 mb) Ik heb de minimale systeemeisen bekeken maar weet echt niet of dit beter is? Alvast bedankt