Vast wel. Ik speel het op mijn iMac met een ATI Radeon 2600XT HD 256MB en die loopt perfect. Dus dat moet met jouw videokaart ook wel lukken.
En zo geweldig is die 3D-weergave nu ook weer niet. Mijns inziens kun je zelf beter de normale wedstrijdweergave gebruiken.
Ik vind ze alle 2 niet geweldig. 2D weergave schokt zo nu en dan. 3D vind ik persoonlijk niet relaxed om naar te kijken!
Kan iemand duidelijk voor me op een rijtje zetten wat ik moet doen om de volledige versie van FM 2009 te downloden? En leg alsjeblieft alles duidelijk uit, ik heb niet zoveel verstand van computershit. Heel erg bedankt alvast.
Same here! Ben pas net echt begonnen en heb nu 2 wedstrijden gespeeld die ergens om gingen 3-0 gewonnen van AZ en 6-0 van maritimo In die wedstrijd kreeg ik 3 penalty's
Ik heb fm2009 en alles loopt goed op mijn pc. Maar, nu komt het. Wil ik het spel installeren op me laptop doet die niks. Het is gewoon een nieuwe laptop dus daar ligt het niet. Mijn hele pc loopt gewoon vast, zodra ik op het icoontje FM klik.. niks werkt daarna nog. En dat is niet voor 10 seconden ofzo, ik heb zelf 5 minuten zo laten staa, maar er gebeurt gewoon niks, alles staat vast.
Post eens de specificaties van je Laptop want dat hij nieuw is wil niet alles zeggen, al zou FM2009 wel gewoon moeten opstarten
Nee ik weet dat het niet veel uitmaakt of die nieuw is Maar hier zijn die specificaties ( al lijkt het me niet uit te moeten maken dat die niet eens normaal op kan starten) Processor Intel Pentium Dual Core T2390 / 1.86 GHz ( Dual-Core ) 1 GB(1 x 1Gb DDR2 PC667) 160 GB SATA 5.4k en een vrij simpele videokaart die Fm2008 gewoon makkelijk kan laten draaien.
Liverpool zijn echte cupfighters! M'n eerste seizoen is bijna afgelopen. Heb de League Cup gewonnen en sta in de finale van de FA Cup en heb zojuist ook de UEFA Cup gewonnen met krankzinnige penalties! In de competitie sta ik vooralsnog 8ste met nog 3 wedstrijden te gaan. /edit: En de FA Cup is ook binnen! Ben als 8ste geƫindigd in de competitie.
Als iemand nog een keeper nodig heeft, koop Asenjo! Pas 20 jaar en al minimaal net zo goed als Stekelenburg. Kostte mij 3,5 miljoen aan het begin van het seizoen. Weet iemand trouwens een goede verdedigende middenvelder voor weinig geld. Speel met ajax en heb nog 4,5 miljoen transferbudget.
Ik ben al halvewege de eerste seizoen, maar ik kan geen nieuwe manager toevoegen? Ik kan niet bij de scherm komen waar je een club kan kiezen Ik heb de originele spel. Dus niet een gehackte versie ofzo. Weet iemand wat ik hier kan aandoen? of hoort het gewoon zo?