Heb hem nu ook, die 3D-weergave is wel wennen zeg. Ik weet niet, heb nu toch liever 2D. Misschien dat ik het nog even moet aankijken, maar goed. Ben begonnen met Ajax, uiteraard mijn eerste oefenwedstrijd verloren(heb ik geloof ik nog nooit gewonnen ) en een budget van 3 miljoen.
Haha die eerste oefenwedstrijd verlies je altijd! Budget is inderdaad klote ja, al krijg je wel iets meer als je extra transferbudget vraagt. Volgens mij 9 miljoen in totaal. Heb daar david luiz van gehaald om mijn verdediging te versterken!
Volgensmij vonden ze dat niet nodig, maar ik zal het nog eens dubbel checken. En die David Luiz van Sporting klinkt wel interessant, ik zocht nog een verdediger.
Ik kijk juist eindelijk weereens echt highlights met de 3D view, in de voorgaande edities liet ik 'm altijd op commentary only staan, die 2D view vond ik nml. maar niks. Gisteren de game pas gekocht via Steam, en gelijk maar zowat de hele dag zitten spelen, na 18 wedstrijden een nette 5e plaats met Utrecht, en de kwartfinale van de beker bereikt.
Is er iemand hier die het nog wel eens speelt? Ik bijna nooit meer, maar dat komt ook doordat ik het ontzettend druk heb met stage en mijn vriendin
Nope, veel te duur voor mij... Nee grapje, maar het lijkt me niet zo leuk... Lijkt me wat langzaam gaan... Vraagje: Mijn laptop heeft een duo core van 2,0 Ghz, 4 gb ram en een uitstekende videokaart (zeker voor een laptop). Toch vind ik FM 09 niet lekker draaien. Het laden duurt erg lang namelijk... Kan ik de taken van het spel misschien beter verdelen ofzo, zodat het lekkerder loopt?
FM 2009 loopt ook gewoon veel minder soepel dan 2008. De laadtijden zijn langer en de wedstrijden zelf lopen ook niet altijd even soepel. Jammer dan het niet hetzelfde is als bij 2008.
Eindelijk geinstalleerd, lekker spelen, persconferentie bij de kennismaking was leuk, maar hoop wel wat uitgebreider tegen te komen. Moet de eerste wedstrijd nog spelen. *gaat nu spelen
Heb het echt veel te lang niet meer gespeeld. Deze week gelukkig de allerlaatste schoolweek! Vanaf volgende week maandag heerlijk op afstudeerstage, dus dan heb ik weer wat meer tijd voor FM!
Maar is FM09 veel beter dan FM08? Op de spelersupdates na? Alhoewel ik de 3D view in de demo erg fijn vond t.o.v. dat rare 2D
Woensdag koop ik hem, want na die illi 9.0.2 staat er opeens dat 'running on low memory' Lekker 9.0.2 zonder hoofdpijn dan.
Speelt ouderwets lekker, alleen m'n computer is godvergeten traag, ben blij als ik internet heb op m'n kamer, snellere computer, kan ik 'm meteen downloaden. Wel gunstig, dat Steam Ik heb nog geen punten verloren in de vriendschappelijke wedstrijden, prachtige wedstrijd gespeeld tegen Atletico Madrid (met Ajax), 4-3 gewonnen. Nog 2 VW's te gaan, en dan de competitie starten tegen De Graafschap. Hoop voor die tijd nog een goede verdediger binnen te hebben (Wielaert gekocht )